Capitolul VII

151 11 7
                                    

7. Ai o memorie cam scurtă

Ai uitat umilinţele, momentele de ruşine profundă în viaţa ta în care ţi-ai jurat că niciodată nu vei mai suferi din aceeaşi prostie.

Ai uitat când ai iubit, iubirea nu ţi-a fost întoarsă şi ţi-ai jurat că vei face orice e nevoie să trăieşti o iubire adevărată în care primeşti şi nu doar oferi cuiva care nu e capabil să aprecieze.

Ai uitat când nu ai mai avut un ban în buzunar şi ţi-ai jurat că niciodată nu vei mai fi o persoană săracă şi vei munci şi lupta zilnic pentru a transforma visurile în realitate.

Ai uitat când ai ascultat de alţii şi ai ajuns prost şi ţi-ai jurat că de acum încolo vei face ce îţi spune ţie inima, vocea interioară şi raţiunea.

Poate că e timpul să îţi aduci aminte de toate aceste jurăminte şi bătăi cu pumnul în piept.

Niciodată nu e prea târziu şi nimic nu te va salva de regretele ce te vor copleşi la sfârşitul călătoriei tale în această lume.

Ce poveste vrei să ştie lumea despre tine? Ce exemplu vei da celor care vor auzi povestea ta? Cum ţi-ai ţinut promisiunile faţă de tine şi cum te-ai revoltat împotriva condiţiilor grele? Cum ai luptat, cum ai tratat înfrângerea şi cum ai sărbătorit victoria?

Sau povestea ta nu merită spusă pentru că nu are nimic interesant în ea? Ar fi păcat, pentru că o poveste este tot ce rămâne în urma ta.

Prin povestea ta poţi trăi veşnic.

Spune-mi care sunt lucrurile pe care nu vrei să le uiţi din trecutul tău şi care pot fi folosite ca şi combustibil.

Spune-mi ce ruşini şi umilinţe ai trăit care vrei să nu se mai repete. Acest exerciţiu este foarte important şi te poate ajuta să nu uiţi de ce te ridici din pat în fiecare dimineaţă şi care este motivaţia ta supremă.

SchimbareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum