Dit is dus in het nederlands maar ik ga er ook een in het engels van maken. Dit was voor een taak van school. Laat me weten wat jullie ervan vinden. xxx
Ik maak nooit iets mee maar vorige week wel. Toen ging ik naar een concert van One Direction. Het was super leuk. Plotseling zeiden ze dat er een meisje op het podium mocht komen en dat ze ook nog een meet en greet kreeg na het concert. Dat was zeer leuk voor dat meisje dat werd uitgekozen. De kans dat ik uit al deze schreeuwende meisje werd gekozen was zo klein dat ik niet eens de moeite deed om op te vallen. Maar in plaats van de luidst schreeuwende fan te kiezen richtte ze een spot op het publiek. Het meisje op wie de spot gericht was mocht mee op het podium. Ik was natuurlijk super verrast toen de spot op mij gericht werd. Mocht ik mee op het podium? Ik? Een of andere man van de beveiliging kwam mij halen. Hij deed een pasje rond mijn nek en bracht me naar het podium. Ondertussen hadden ze al een stoel op het podium gezet. Zo nerveus was ik nog nooit geweest. Een meet en greet en op het podium bij One Direction waren dingen waar de meeste meisjes alleen maar van konden dromen. Er waren niet zoveel mensen die zo kort bij One Direction hadden mogen komen. Ik moest het podium op en op de stoel gaan zitten. Liam, Louis, Niall, Zayn en Harry gaven me een kus op mijn wang. Iedereen in het publiek was waarschijnlijk heel erg jaloers op mij. Het liedje was veel te snel gedaan naar mijn zin. Helaas moest ik terug van het podium af. Maar eerst kreeg ik nog eens een kus van hun en ook nog een roos. Mijn hoofd was waarschijnlijk zo rood als een tomaat. Ik ging terug naar mijn plaats. Het concert was gedaan en ik moest nog naar mijn meet en greet gaan, mijn ouders en een vriendin die mee met mij waren meegekomen mochten meegaan. De jongens waren super lief en spontaan. Waarschijnlijk dachten veel mensen dat ze arrogant waren. Dat was dus compleet verkeerd. Ze gaven me een handtekening en nog een zakje met speciale spullen die niemand anders kreeg. Op de terugweg moest ik de hele tijd denken aan hun. Dit was de beste dag van mijn leven.