YENİ BÖLÜM GELDİ UMARIM BEĞENİRSİNİZ!
VOTE VE YORUMLAR DEĞERLİ :)
İYİ Okumalar...
*********
Ayaz evde ağlarken annesinin telefonu çalmaya başlar arayan kişi Demir'di.
Ayaz ağlaya ağlaya telefonu açar konuşmayıp ağlarken Demir gerilmiş bir şekilde ''Ayaz bir sorun mu var?'' diye sorar endişeli bir şekilde ''D-demir a-abi an-annem!'' diyerek hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlar. Demir hemen geleceğini söyleyerek telefonu kapatır.
Demir evden nasıl çıktığına bakmak sızın Asya'nın evine gitmeye başlar.
Evin önüne geldiği zaman bir sürü polis arabası ve insan kalabalığının olduğunu görür içine düşen kaybetme korkusuyla içeriye girmeye çalışır ama polis memuru engel oluyordur.
''ÇEKİL LAN ASYA NERDE!'' diye kükrer ardından ''AYAZ O NERDE!'' diye bağırır. Polis memuru ''Bilgi vermeyiz efendim.'' diyerek bilgi vermeyi reddeder.
''LAN NERDELERE TANIYORUM! AYAZLA KONUŞTUM!'' polis cevap verecekken Ayaz, Demir'e koşup ''Demir abi an-annem.'' diyerek sarılır.
Demir sıkı sıkı sarılır Ayaz'ın küçük bedenine ''Ayaz, Asya nerde? Annen nerde?'' Ayaz daha çok ağlamaya başladığı zaman Demir onu kendinden ayırır ''Ne oldu burada? Ayaz cevap ver!''
Demirin sesi titremişti. Ayaz ağlaya ağlaya ''O GÖ-GÖTÜRDÜ!'' diye bağırmıştır.
Demir kim olduğunu anlamayarak ''O dediğin kişi kim?'' demiştir. Ayaz ağlaya ağlaya ''Ba-babam.'' diyerek hıçkıra hıçkıra ağlamıştır.
Demir'in elleri sinirden yumruk halini almıştır ''Gel benimle seni Cem abine götüreyim.''
Ayaz'ın gelmediğini görünce onu kucağına alıp arabasına yönelmiştir ki polis memuru onları durdurmuştur.
''Beyefendi o tek tanık!'' demiştir uyarır bir şekilde ''İsmet yapan kişinin adı. Kaçırılan kişi Asya Gürses, Aralarında dava olmuş!'' derin bir nefes alıp ''Benden önce bulun yoksa o iti yaşatmam!'' diyerek arabasına binmiştir.
Ayaz'ı, Cem ve Hayal'in yanına bırakıp İsmet hakkında araştırma yapmaya başlamıştır. Her gecen saniyede daha çok sinirleniyordu.
Asya'ya bir şey olma düşüncesi içini yiyordu. Onsuz ne olur her şey yok olur. Asya olmazsa yaşayamayacağını hissediyordu.
İsmet'in üstüne olan sayısız depoya baskın yapmıştı son bir depo kalmıştı. ''İnşallah ordasındır Asya!'' diyerek arabasına atlamıştır adamları da arkasından kendi arabalarına binmiştir.
Depoya geldiği zaman içeriden ses geliyordu. Adamları yerlerini aldığı zaman kapıyı kırarak içeriye girmiştiler.
İçeride Asya yoktur ama İsmet'in adamlarından bir kaçı yaşlı birini dövüyordur. Demir bağırmaya başlar ''ASYA NERDE LAN!'' adamlar silah çekmeye yeltendiği zaman Demir elindeki silahi yukarıya sıkıp karşısında doğrultmuştur ''SAYI OLARAK BİZ ÜSTÜNÜZ ÖLMEK İSTEMİYORSANIZ SÖYLEYİN!'' diye kükremiştir.
Adamlardan biri öne çıkarak ''Abi vallahi bilmiyoruz biz bu adam borcunu vermediği için getirdik buraya.'' demiştir korku dolu bir sesle.
Demir yüksek sesle kahkaha atıp ''Duydunuz mu?'' demiştir adamlarına bakarak sonra ''DUYDUNUZ MU BİLMİYORMUŞ!'' kahkaha atmaya devam ederek ''ÇOÇUK MU VAR LAN KARŞINDA! NERDE LAN O İT!''
Adam yalvararak ''Abi yemin ederim ki biz bu adamla uğraşıyoruz son 4 gündür bu depoda sürekli bu adamı dövüyoruz ve kızını bekliyoruz!'' diye açıklama yapmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA AŞKI ÖĞRET ! {TAMAMLANDI}
Teen FictionOğlunu korumaya çalışan bir kadın. Demir ile aşık olmarı tamamen bir tesadüftü. aşk tesadüfleri severdi sonuçta değil mi? Tatsız bir karşılaşma ile birleşti kaderleri. "Alın yazımsın" der adam kadına, ne kadar doğru ? Gelin beraber öğrenelim. Aşk; b...