Csütörtök reggel Szandra, Kami és Ági a buszmegbe vártak, mint mindig. Sajnos az én buszom ért be utoljára, így nem tudtam elmenni velük vásárolni, de legalább ők vettek nekem topjoyt és kettő sajtos pogit.
-Köszi csajok -mosolyogtam rájuk, mikor a kezembe adták.
-Nincs mit -vigyorgott Kami.
-Ennek mi baja? -kérdeztem meg a többieket. Nevetve válaszoltak, miközben elindultunk az iskolába.
-Csak várja a vasárnapot -legyintett Szandra -Képzeld mindannyian megyünk és megnézünk téged.
-Azta. Kösz, de már most is parázok a gondolattól -rázkódtam meg. Próbáltak nyugtatni, de nem igazán sikerült. Főleg, hogy még mindig az az ember előtt kell énekelnem, akit szeretek. Nem akarok beégni előtte, meg mostmár a barátaim előtt sem.
A napom jól telt, egészen addig, amíg nem jött el az énekóra. Alapól imádtam volna azt az órát, meg vártam is, de mivel nem volt ott a mi tanárunk, ezért beküldtek helyette mást, akit utálok. Láthatólag ő sem szeret, mert jól beégetett az osztály előtt. Először is olyanokat kérdezett, amiket nem tudtam, utána meg egy tök nehéz dalt adott, hogy énekeljem el. Nem érdekelte, hogy nem tanultuk, sőt még nem is ismertem. Addig nyaggatott, amíg valamit nem produkáltam, és utána jól kioktatott, én meg szégyenkezve ültem le. A szünetbe a barátaim rögtön odajöttek hozzám.
-Jól vagy? -érdeklődött Ági, és leült mellém.
-Szerinted úgy néz ki? -szólt rá Kami és Szandra egyszerre.
-Nem tudom, hogy akarok -e énekelni vasárnap -suttogtam elkeseredetten. Nagyon összetörtem és rosszul éreztem magam.
-Muszáj énekelned -mondta Szandra -Kami és a szerelmed is számít rád -folytatta olyan halkan, hogy csak én halljam és megszorította bíztatóan a kezem.
-Még gondolkodok rajta -ráztam meg a fejem, és felkeltem, mert a következő óránk egy másik teremben volt.
Az utolsó óra után, végre kimehettünk a levegőre. A fák alatt sétáltunk, és közben folyamatosan dumáltunk. Eszembe jutott, hogy még nem ittam meg az innivalómat, így kiszedtem a táskámból és kibontottam.
-Na mi az üzi? -kérdezték és én felolvastam nekeik.
-,,Halgass a szívedre"
-Na látod -kezdte el Ági, de Kami közbeszólt.
-Odanézz -mutatott az útra, ahol pont Ő ment az autójával. Nem vett minket észre, mert az utat figyelte, de nekem máris gyorsabban vert a szívem. Számat egy ahw sóhajtás hagyta el, mire a barátnőim rögtön kinevettek. Hogy eltereljem erről a figyelmet, visszatértem a topjoy kupakhoz.
-Szóval ez az üzenet azt jelenti, hogy szarjam le azt a szar tanárt, és énekeljek, mintha mi sem történt volna?
-Igen valami olyasmit -válaszolt Ági. Mivel a buszmegállóba értünk, elváltak az útjaink, mert máshonnan indultak a buszaink. Nekem még kellett várnom kb negyed órát, de hamar eltelt, hiszen zenéket kerestem. Azt hiszem mégis fogok dalolni, de csak a papom miatt.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem (Befejezett)
RomanceRégi sztorim, a régi wattpademről. Az eleje, már meg volt írva, csak kissé átalakítottam a megfogalmazást. Viszont a történet még a feléig sem volt megírva, ezért is gondoltam, hogy áthozom ide, s itt újra elkezdem posztolni, s írni tovább. Remélem...