:Τι στο καλό κάνετε εσείς οι τέσσερις εδώ πέρα!;
Μαρτίνους: Μελίνα;
Επιτέλους μπορέσαμε να αναπνεύσουμε από ανακούφιση.
Πηνελόπη: Ποια είναι αυτή;
Μάρκους: Μια συμμαθήτρια μας.
Και έτσι ήταν. Μπροστά μας βρισκόταν η Μελίνα, το κορίτσι του του τρίτου θρανίου στην μεσαία σειρά. Πολύ ήσυχη και κάνει παρέα μόνο με την αδερφή της. Πολύ περίεργη όμως.
Όλγα: Τι θες εσύ εδώ; Μας κοψοχόλιασες!
Ο Μάρκους μου έριξε το βλέμμα του σκάσε-θα-γίνουμε-ρεζίλι.
Μάρκους: Αυτό που ήθελε να πει είναι πως...
Μαρτίνους:...νομίζαμε πως θα έρθει κανένας γείτονας να μας διώξει. Τίποτα άλλο...
Μελίνα: Για αυτό ήρθα! Τι νομίζετε πως είναι εδώ πέρα; Μέρος για να κάνετε τα ηλίθια σας πάρτυ; Ελάτε έξω τώρα! Πριν σας βρει!
Πηνελόπη: Τι να μας βρει;
Ο Μαρτίνους γύρισε το κεφάλι του στην Πηνελόπη και ψυθίρισε και καλά διακριτικά.
Μαρτίνους: Σσς η τύπισσα είναι τρελή. Πήγαινε με τα νερά της και θα βαρεθεί και θα μας αφήσει ήσυχους.
Δεν αντέξαμε και σκάσαμε στα γέλια. Ο Bruno απάντησε με ένα γάβγισμα στα γέλια μας. Όμως η Μελίνα δεν έδειχνε ιδιαίτερα ευχαριστημένη με το αστείο.
Μελίνα: Νομίζετε πως σας κοροϊδεύω; Το σπίτι αυτό είναι στοιχειωμένο! Νόμιζα πως το ξέρατε!
Μάρκους: Φυσικά και το ξέραμε! Όπως και ξέραμε ότι εγώ είμαι κρυφά ο Τζόνι Ντεπ!
Όλγα: Χα ναι και εγώ είμαι η Μάντισον Μπιρ!
Η Μελίνα έδειχνε έτοιμη να μας στραγγαλίσει.
Μελίνα: Δεν καταλαβαίνετε! Τελευταία φορά που βρέθηκα εδώ πέρα, ίσα ίσα που τα κατάφερα! Ίσα ίσα μπόρεσα να ξεφύγω....
Τότε ακούστηκε ο πιο ανατριχιαστικός ήχος που έχω ακούσει στην ζωή μου. Πως ξύνει κάποιος έναν πίνακα με νύχι στιλέτο; Έτσι ακριβώς, απλά σε μεγάφωνο.
Τα πρόσωπα όλων μας άσπρισαν, και ακόμα και ο σκύλος σώπασε.
Η Μελίνα έκατσε δίπλα μας στο τραμπολίνο και έκλεισε το φερμουάρ.
Μελίνα: Υπέροχα, το ξυπνήσατε! Τώρα πρέπει να σας βγάλω από εδώ πέρα!
Σαν να ήμασταν σε θρίλερ, ένιωθα λες και μπορούσα να δω τα τρομοκρατημένα πρόσωπα μας, σε σλοου μόσιον με μια τρομακτική μουσική....
Μετά από αυτό πέφτουν οι υπότιτλοι συνήθως και εσύ βιάζεσαι να πατήσεις το κουμπί «επόμενο επεισόδιο» περιμένοντας πως και πως το φάντασμα να πεταχτεί και να σκοτώσει τα άτυχα παιδάκια.
Όμως, αυτή την φορά οι υπότιτλοι δεν πέσανε. Δεν είναι κάποια ταινία επιστημονικής φαντασίας... Είναι πραγματικό, πράγμα που σημαίνει ότι κανείς δεν ξέρει αν είναι θρίλερ ή αν θα έχει χάπι εντ....
Τι ζει άραγε σε αυτό το σπίτι;;🤔🤔
melina_k2006 ως Μελίνα💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
A night at the trampoline
FanficΔύο θανάτοι και ένα νεκρό σκυλί. Ένα παλιό σπίτι με ένα τραμπολίνο στην αυλή, δεσπόζουν στην μέση του χωριού Trofors της Νορβηγίας. Το σπίτι του τρόμου. Διάφορες φήμες ακούγονται σχετικά με αυτό. Λένε, πως είναι η πύλη για την κόλαση. Πως οποίος μπ...