Bu haber yüzümde bir gülümsemeye sebep olmuştu. Sorunlarımızın bir kısmı bitmişti şu an.
"E bu çok güzel bir haber" dedim, kafa sallayıp güldü. Sevinçle kalktım, o da kalktığında ona sarıldım. O da bana sarıldı. Kısa bir sarılmadan sonra geri çekildik. O sırada bir bebek ağlamaya başladı. Oraya bakıp gülümsedim. Annesi susturmaya çalışıyordu. Gülümseyerek yanlarına gittim.
"Merhaba, maşallah çok tatlı bir bebeğiniz var. Kucağıma alabilir miyim?" dedim.
"Ağlıyor huysuzlanır ama neyse" deyip bebeği bana uzattı.
"Gel bakalım" deyip gülümseyerek onu aldım. Çok tatlıydı. Sussun diye kucağımada pışpışladım.
"İsmi ne?" deyip kadına baktım.
"Azra" deyip gülümsedi, bebeğe döndüm yeniden. Artık ağlamıyordu. Burak kolunu omzuma sarmıştı. Ona bakıp gülümsedim.
"Sizde bebek bekliyorsunuz sanırım" dedi adam.
"Evet, bizimde kızımız olacak" dedi Burak.
"Allah analı babalı büyütsün inşallah" deyip gülümsedi kadın. Burak ile birbirimize kısa bir bakış atmıştık.
"İnşallah" dedim, bebeği biraz daha sevdikten sonra annesine verdim. Bizde ben telefonumu aldıktan sonra kafeden çıktık. Arabaya doğru yürüyorduk.
"Çok güzel kokuyordu, mis gibi" dedim.
"Bebek kokusu güzeldir, az kaldı merak etme" deyip güldü, gülümsedim. Arabaya geldiğimizde bindik ve dediği pizzacıya doğru yola çıktık. Burağın telefonu çalmaya başladığında alıp açtı. O kapatana kadar bekledim. Arabayı durdurmuştu. Telefonu kapattı ve bana baktı.
"Akşama annenleri yemeğe çağırmış bizimkiler. O yüzden şimdi yersek akşama yiyemeyiz" dedi, nefes verdim. Dudak büktüm.
"Bükme o dudağı hemen" dedi, üfledim.
"Kaanlara gidelim bari, özledim onları" dedim, gülümseyip arabayı çalıştırdı.
"Beni de özledin mi?" dedi, ona yan ve ters bir bakış attım.
"Senden nefret ediyordum" dedim, dudak büktüğünde güldüm.
"Ama ben sizi çok özlemiştim" dedi.
"Bir zahmet" dedim, göz devirdi. Eve geldiğimizde arabadan indik. Kaan'ın evine gidip girdik. Kapıyı tıklatıp bekledik. Kısa bir aradan sonra kapı açıldı. Kaan bizi görünce gülümsedi.
"Cici anne, çok özledim seni" deyip gülümseyerek bana sarıldı.
"Bende seni" deyip bende ona sarıldım. Geri çekildik.
"Hoşgeldin yancı" deyip Burağa güldü, Burak ona göz devirip girdi. Bizde girdik.
"Nur teyzeler nerede?" dedi Burak.
"Çıktılar onlar işleri varmış" dedi, salona geçtik. O sırada içeriden Lina çıktı. Bizi görünce afalladı.
"Tabi evi boş buldun fırsattan istifade" deyip Kaan'ın omzuna vurdu Burak. Burak ve ben gülerken Lina utanmıştı.
"Küçük sincap" deyip gülümsedim ona. Bana gülümseyip yanıma geldi, sarılıp geri çekildik.
"Sizi yan yana görmek güzel" deyip Kaan'ın yanına oturdu.
"Var mıydı yine bir kiss?" deyip göz kırptı Kaan.
"Yoktu, Kaan" dedim ona dik bakışlar atarak.
"Siz ne yapıyordunuz?" dedi Burak, aynen konuyu değiştirin.
"Hiiç takılıyorduk" dedi Kaan.
"Size vereceğimiz tek ve en sağlam akıl, sakın sarhoş olduğunuzda bir araya gelmeyin" dedi Burak, güldüler. Nefes verip alttan alttan gülerek elimi yüzüme kapattım.