Kira hrdě přišla zpátky se Stevem do kanceláře. Ostatní na ně pohlédli.
"Chci být členem týmu." řekla hrdě Kira do očí Furymu. Fury se zakuckal a začal se smát. Kiru to malinko rozhodilo, ale snažila se stát sebevědomě.
"Ty chceš být členkou Avengers? Však jsi dítě!" přestal se smát Fury.
"Nejsem obyčejné dítě, jsem dost silná a mocná... dokážu číst myšlenky, mohla bych tedy ze začátku být v terénu jako špion a odtajňovat zlé úmysly Hydry."
"Nebudeme přece riskovat tvůj život jenom kvůli plánům proti nám..."
"Zapomněl jste, že jsem v Hydře vyrůstala a znám spoustu jejich tajných projektů, které jsem vám neřekla... Takže, když mi vyhovíte, budu vám pomáhat chránit SHIELD před tajnými projekty Hydry. Platí?"
Fury zamyšleně hleděl do stolu. Nebyl si jistý, zda Kira nelže, jestli to není tajná krysa od Hydry, ale nakonec rozhodl: "Jestli doopravdy umíš číst myšlenky, tak by ses nám opravdu hodila, ale budeš anonymně v civilu- nesmí tě poznat, Rumlow a Sitwell tě znají a určitě vědí, že jsi v Shieldu... zkusíš jen proklouznout kolem nich a vyčíst jim ty myšlenky..."
Kira radostí poskočila. "Spolehněte se. Nezradím vás."
"Jaké jsou teda ta tajemství?"
"Eh...co si vzpomínám, naposledy chtěli napodobit ty vaše helikariéry, stále na tom pracují, ale myslím, že jim to nevyjde.."
"Dobrá, taková tajemství potřebuju... děkuju a vítej v týmu."
Usměvavá Kira pokývala hlavou a s ostatními odešli pryč.
"Gratuluji."podal ji ruku Steve," takhle snad nikdo nepřesvědčil Furyho jako ty."
"Vyčetla jsem to z něho. SHIELD je slabý oproti Hydře. Jakmile Hydra zjistí jediné další tajemství shieldu, bude po všem."
"Hydra nás potopí?"ptala se Natasha.
"Zmocní.." odpověděla Kira.A nejistě odcházeli pryč do výtahu."Kde ta holka je?" ptal se Tony, když přišel do nemocničního pokoje Kiry.
"Vzal si ji před hodinou Rogers.."odpověděla z recepce doktorka Cho.
"Fury mi vzkázal, abych udělal testy DNA a potřebuju to udělat teď, jinak nemám čas.."
"Nebojte se, už jsou zpátky v garážích."podívala se doktorka na kamerový systém budovy.
"No to je dost!"Steve Natasha a Bucky ji doprovodili do nemocnice.
"Děkuju, že můžu s vámi být v týmu." usmála se Kira a odešla od nich k recepci.
Ostatní se na ni z dálky usmáli a odešli do klubovny.
"Jsem zpátky!" zvolala Kira na doktorku sedící v křesle u recepce.
Doktorka se na ni koutkem oka podívala. "Co si tak najednou veselá?"
"Mám prostě fajn den."
"Možná ti ten den překazí jedna věc..."
"Jaká?" zarazila se Kira.
"Odběr krve a DNA testy."
Spadla ji ramena a celá se oklepala husinou.
"Běž do pokoje, pan Stark tam na tebe čeká."
Kira poslechla a vstoupila do pokoje.
"No konečně tě tu mám. Posaď se a zapumpuj si s rukou."
Kira si sedla na svoje lůžko a na povel si rozpumpovala levou paži. Chvílemi ucítila bolest od kulky a zasyčela.
Kolem Starka se už motala doktorka a přistoupila ke Kiře a zaškrtila ji paži před ohybem loktu. Stark ji podal injekci a doktorka ji vsunula do žíly.
Kira sebou malinko škubla a dívala se na injekci sající její krev.
Injekce se naplnila a doktorka ji vysunula. Dala jí přes místo odběru náplast. Kira si bolavé místo zachytila.
"A teď ještě odběr DNA." řekl Stark a vyškubl ji z hlavy vlásek.
"Au!" zakřičela Kira.
"Ještě sliny." řekla doktorka a vatovou tyčinkou ji protřela dásna.
"Tak a je to."
"Výsledky budou nejspíše do tří dnů... normální testy by trvaly minimálně měsíc, ale jsem tu já a můj rychlejší proces."
"A to zjistíte, kdo jsou moji rodiče?"
"Je to větší pravděpodobnost, že ano."
Kira užasle pohlédla na náplast na ruce. Pár kapek stačí, aby poznala své rodiče.
"Můžeš jít, jestli chceš." řekl Stark a dal si zkumavky do přístroje.
Kira pokývala hlavou a utíkala do klubovny.
Schody brala po dvou i po třech, někdy si i vzlétla a přelétla klidně i šest schodů. Doběhla do patra. Patro se blyštilo novotou, podlaha chodeb se leskla, jakoby byla zrovna vytřená. Prosklené zdi ven propouštěly sluneční svit dovnitř. Chodba byla prázdná. Byl jen slyšet její dech. Znovu se rozeběhla směrem doprava a dívala se na místnosti, dokud nezahlédla prosklenou místnost s krbem a lidmi uvnitř. Otevřela dveře a vstoupila dovnitř. Osoby v místnosti se ohlédli, kdo právě přišel.
"Ahoj," řekla tiše Kira.
Všichni se na ni usmáli a odsedli si na pohovce, aby ji udělali místo k posezení. Kira si k nim přisedla.
"Byla jsem na testech DNA..."řekla.
Steve zvedl obočí. "Tak to poznáš rodiče, ne?"
"Asi jo, ale bojím se..."
"Čeho?" ptala se Natasha.
"Budou to nejspíše cizí lidé a můžou se mnou mít nějaké zlé úmysly... líbí se mi tady, jsou tu skvělí lidi, je tu akce a chci vám pomoct v týmu, ale nechci odsud pryč..."
"Nikdo tě k odchodu nutit nebude,"uklidnil ji Steve.
"Třeba to budou hodní rodiče, ale i tak bude na tobě, jestli s nimi chceš žít nebo ne, teď spadáš pod SHIELD, takže si můžeš rozmyslet,co chceš." řekla Natasha.
"Dej mi ruku." řekla najednou Wanda.
Kira nechápavě seděla a pomalu ji podala svou dlaň.
"Teď ovládej své sféry..." přikázala ji Wanda.
Z Kiřiny dlaně proudily žluté sféry. Wanda dala svou dlaň nad její a pomalu z její dlaně proudily stejné sféry, ale rudé barvy. Provázky sfér se začali pomalu mísit do sebe. Utvářela se velká syčící oranžová koule. Koule rostla a rostla. Nakonec obě dívky přestaly s prouděním sfér a společně zdvihly kouli do dlaní. Jejich oči zářily barvou žluté a červené. Dívaly se naproti sobě do zářící koule.
Koule pomalu mizela a s ním i zářící oči.
"Páni,"žasla Kira, "ty jsi taky čarodějka."
Wanda se usmála a pohladila ji dlouhé rozpuštěné vlasy.
"Jsi teď s námi a dvě čarodějky je opravdu silný tým."
ČTEŠ
Yelloween~Síla Magie
FantasíaHydra prováděla pokus o lidské embryo z tělních buněk svých zajatců. Jediný devátý pokus byl úspěšný. 09 neboli Kira vyrůstala v temnotě Hydry. Podědila po neznámých rodičích nadpřirozené schopnosti, které chtěla Hydra využít jako zbraň proti Shield...