h a t v a n h á r o m (új)

519 28 7
                                    

Figyelem!!!
Az eredeti "h a t v a n h á r o m" részt letöröltem véletlenül ezért kirakom újból! Ne haragudjatok a hibámért! A következő részt is hamarosan posztolom! Pár változás van benne, de igyekszem az előző alapján megírni.
Mégegyszer sajnálom! :(

Jó olvasást!



A szállodába visszaérve szorosan közrefognak, majd a szobához érve Grayson kinyitja az ajtót és belök rajta.
-Grayson. -szól be Elisa a folyosóról.
-Mit akarsz? -kérdezi idegesen.
-Siess, nemsokára indulunk, még ide kell hoznom Sofiat.
-Jó. -csapja be előtte az ajtót, majd bezárja. -Mégis mit kerestek ezek itt? -fordul felém.
-Nem tudom. -suttogom hátrálva.
-Szerintem pedig tudod. -indul meg felém.
-Én nem tudtam erről. Ők jöttek.
-Fogd be! -kiált rám. -Mégis mit hittél, hogy csak úgy odaadlak nekik? Ha? -közelít felém.
-Reménykedtem benne.
-Hát még reménykedhetsz egy darabig még Angi, mert ezzel elvágtad magad nálam! -áll meg előttem. Hiába akarok hátrébb menni, a fal nem enged.

Grayson hirtelen rászorít a nyakamra.
-Hitvány picsa. És én még jó nőnek hittelek. -pofoz fel hirtelen. Az arcomhoz kapva állok megsemmisülten előtte.
-Ne bánts. -suttogom rémülten.

Marcus szemszöge

A buszhoz csalódottan indulunk vissza.
-Mekkora szemét. -morog mellettem Martinus.
-Mi volt? -nyitja ki a buszt Jason.
-Semmi jó. -mondja Faith.
-Mondjátok már el! Marcus! -néz rám.
-Grayson azt mondta, hogy jobb ha elmegyünk, vagy elvágja a torkát. -szólal meg Anett.
-Mi? -kérdezi kitágult szemekkel Jason.
-Mindegy, menjünk, holnap megpróbáljuk ujra. -mondom halkan.
-Várjunk már. -mondja Carter. -Nem azt mondtad, hogy ma mennek el? -kérdezi Jasont.
-De. -bólint.
-Akkor miért nem várjuk meg, amíg elmennek, és utána visszük el?
-És hogy fogjuk megtalálni? -kérdezi Betty.
-Benézünk minden ajtón. -válaszol Martinus.
-Végülis, ez jó ötlet. Jó, maradjunk itt, csak lerakom valahova máshova a buszt. Gyerünk, szálljatok ki, és menjetek a fa mögé. -mutat oldalra, mi pedig kikászálódunk a buszból.

Később

A fa mögött állunk egy ideje már és várjuk, hogy elmenjenek, de semmi mozgás nincs.

-Mit csinálhatnak ennyi ideig? -kérdezi Anett.
A következő pillanatban egy mentőautó áll meg a szálloda előtt.
-Mi a szar.. -nézi Ashton. -Kiért jöttek?
-Mindjárt meglátjuk. -bólint Jason.
-Menjünk közelebb. -mondom meglepődve, majd elindulunk az autó felé.

Mire odaérünk már beszaladnak az épületbe a mentősök, így a sofőrhöz fordulunk.
-Egy lányért jöttünk, elvileg elesett. -mondja.
-Mi van? -kérdezi Anett angolul.
-Azt mondja, hogy valaki elesett. -magyarázza neki Martinus.
-Ahhaaam.

Hirtelen kivágódik az ajtó, és vele együtt egy hordágy is, amin ott fekszik Angi. Kitágult szemmel nézem őt. Mögötte hirtelen megjelenik Grayson, és a csapata.
-Valaki jön velünk? -kérdezi a mentős.
-Nem. -mondja Jason. -Angolul beszéljenek hozzá. -teszi hozzá.
-Rendben. -csukja be a mentős az ajtót, és elindul.
-Menjünk mi is. -indul el Jason, mi pedig utána.

A kórházba beérve

A kórházba érve azonnal a recepcióhoz sietünk, ahol elmondják, hogy hol van Angi.

A szobához érve szembe jön velünk egy nővér.
-Miben segíthetek? -kérdezi.
-A külföldi lányhoz jöttünk. -mondom.
-Most van nála valaki bent, ha kijött, akkor menjen be. -mondja a nő, és elmegy.
-Mi? Ki van nála? -kérdezi Vic, én pedig benyitok az ajtón Angihoz.

-Te mit keresel itt? -indulok meg Grayson felé.
-Hé! Nem akarom bántani. -teszi fel kezeit.
-Még jó hogy ezt mondod, miután megverted! -kiáltok rá. -Húzz el innen. -nézek a szemébe.


Helló újra!

Igen, változott a történet, remélem így is tetszik! A következő résszel a napokban jönni fogok ígérem!

xoxo

Örök csapattársak🖇 |Marcus Gunnarsen ff.|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang