Aşkımız günah

10.7K 579 152
                                    

"Selda..."

Sonunda  beklenen insanda gelebilmişti. Oturduğum yerden kalkarak arkadaşıma doğru  gittim. Halime anlam veremeyen  Büşra bana karışılık olarak iyi misin, diye sordu.

'Normalde sana kin ve nefret besleyip intikam planları yapmam gerekmiyor muydu?" Sarılmamız kısa sürünce bana kaşlarını çattı.

"Sen benim hakkımda  intikam planları mı yapıyordun? Ay Selda swn aşmışsı kendini bu intikam  ateşi en çok  seni yakacak  artık  şunu  fark et." Ona omuz sillerek  kalktığım yere  oturup bağdaş kurdum.  Büşra da çantasını  bırarak etrafin baktı.

"Burası yatak odanız değil mi, ayıp  olmasın başka  yere  gidelim." Elimle koltuğa  vurarak gel buraya  demiştim.

"Hadi qma Büşra, benim o adamla  nasıl  bir özel  ilişkim  olabilirde utanıp sıkılıyorsun?" Diye  sordum,  Büşra hemen önüme oturduğunda  "Bu koltukta Ateş yatıyor bende yatakta uyuyorum anlayacağın sıfır sıkıntı." Demiştim.

"Ateş ile barut yan yana dumazmış Selda Hanım..." Bana gözleriyle karnımi işaret  edince  ellerimle karnımi sardim.

"Şunu bil istiyorum  o Ateş değil volkan  bile olsa benden ona yar olmaz. Bizim aşkımız günah!" Aşk  mı diye sorduğunda son anda söylediğimi fark ettim. "Lafın gelişi söylüyorum  benden ona barut falan olmaz."

"Iyi anladık  sen bana asıl konuyu anlat. Neden telefonda sesin kötü geliyordu? Yoksa  Ateş ile kavga mi ettiniz?"

"O pısırıkla mı? Babasından  korkan adam benimle  kavga edemez ancak ben ederim."  Ateş gözümün önünde geldikçe  tüylerim ürperiyordu.

"Ne olduğunu anlatacak mısın  yoksa birkaç defa daha mı sormam gerekiyor."

Iç çekip  bu sabah ki olanları bir çırpıda anlattım. Düşündükçe delirecek gibi oluyordum. "Sen epey sinirlenmişsin." Elbette  sinirlenmiştim o adam üzerimde hüküm falan süremezdi.

"Büşra onunla tanıştığım da o kadar sevimli içten bir adamdı ki bir anda üç yüz atmış derece dönüverdi. Hayır, anlamıyorumda çalışsam ne olacak senin  o muhteşem  soy adına  laf mı gelecek."

"Peki, sen yapmayı düşünüyorsun?" Soruyla birlikte dudaklarım yukarıya kıvrıldı. Elbette çalışacağım demiştim. Beni kimse ezip geçemezdi. "Aklından neler geçtiğini  hemen söylüyorsun." Aklımdan  neler geçmiyordu ki....

"Intikam!" Büşra  yok artık  diyerek  telefonu sarıldı "Hemen bir psikolog bulurum  sen iyice uçtun." Elini tutarak onu durdurdum.

"Sakin olur musun? Yalnızca  o ihtiyarın  teklifini kabul  edip işlerinde  çalışacağım, bu süre  zarfında da burunlarından getireceğim. Yoksa seri katil tutup  herkesi öldürtecek değilim ya..." Güzel fikir diye düşünürken Büşra kaşlarını çattı.

"Neden senden her şeyi bekler hale düştüm.  Neden karşımdaki kızı  artık  tanıyamıyorum... Selda  sen böyle bir değilsin. Merhametli, sevecen bir kızsın. Kımseyi kırmayi sevmeyen insanlara güler  yüzle yaklaşıp elinden  geldiği  kadar yardım eden birisin lütfen özüne dön."

"Ben değişmedim Büşra,  yine aynıyım. Ateş hariç bütün insanoğluna karşı yine  aynı duyguları besliyorum." Bana inanmasa da daha uzun bir açıklama yapamacaktım. Aklıma  gelen  şeyle  Okan'i sordum.

"Okan... Ayrıldık işte başka ne söyleyebilirim." Tutuğum elini biraz daha sıktım.  Onu zaten anlamıştım. Anlamamak aptallık olurdu.

"Bu nasıl oldu Büşra, bana her seyi baştan anlatmanı istiyorum."

İNTİKAM ATEŞ'İ 🚬 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin