Ezt a történetet Nonusz25 számára írom. Remélem tetszik🥰
- Senseiii! - kiabálta egy gyerekhang, mire odakapva a fejemet ijedten vettem észre, hogy tanítványom lába beszorult valamibe. Azonnal odarohantam hozzá, és kiszabadítottam, mire a nyakamba ugrott, és elkezdett sírni.
- Nyugi, nyugi. - simogattam a fejét, mire sírása alább hagyott, én pedig óvatosan letettem a földre. - Mi történt?
- Éppen utánad jöttem, mikor megbotlottam, és beragadt a lábam. - nézett rám bűnbánóan. Sose szerettem, hogyha bármelyik tanítványomnak baja esik. Ilyenkor mindig nagyon mérges vagyok magamra, hogy nem figyeltem eléggé. És ezt ők is tudják.
- [Neved]-san ne hibáztasd magad. - éreztem meg valaki kezét a derekamon, és a fejét a vállamon. Elpirulva vettem tudomásul, hogy Kakashi idejött. A tanítványom is észrevette, és nevetve nézett rám.
- A senseinek fiúja van! - mutogatott ránk, mire még jobban elvörösödtem, és kibújtam Kakashi karjai közül. Én se tudom, hogy miért csinálta, ezért kérdőn néztem rá.
- Most mi az? - tárta szét a karját. - Viccelni se szabad?
- Egy gyerek előtt? - néztem rá idegesen. - Tudom, hogy sok volt a 18+ könyv neked. Nyílván már kiskorodban is azzal szoptattak, de másra ne add rá a perverzségedet.
A tanítványom mellettem nevetett, és Kakashi is elmosolyodott halványan.
- Jó, jó feladom. Te nyertél. - vakargatta meg a tarkóját.
- Menjél szépen haza, és mutasd meg a szüleidnek a sebedet. - küldtem el.
- Jó sensei vagy. - nézett rám mosolyogva Kakashi.
- Elvégre ez a munkám. - vontam meg a vállam, és elsétáltam volna, ha Kakashi meg nem fogja a kezemet, ezzel megállítva engem.
- Nem lennél az én senseiem is? - nézett rám perverzen. Ez teljesen hülye!
- Mondtam már, hogy ne add át másra a perverzségedet. - kaptam ki mosolyogva a kezemet a kezéből. Ezt nem engedte, és újra megfogva magához rántott, és átölelt.
- Csak vicceltem. - suttogta.
- Ne viccelj ilyenekkel. - rángattam magamat, hogy kibújhassak az öleléséből, de hasztalan volt. Kakashi erősen tartott.
- Ne hagyj el. - mondta fájdalmas hangon, mire megállt bennem az ütő. - Szeretlek [Neved]-san, de annyira, hogy az már fáj nekem. El nem tudom mondani, hogy mennyire szeretném, ha nem csak egy perverz emberként tekintenél rám. Sose éreztem még így. Nem akarom, hogy te is elhadj, hogy elárúlj. Azt akarom, hogy reggel melletted ébredhessek, és ölelhesselek.
- Kakashi... - toltam el magamtól gyengéden. Óvatosan rámosolyogtam, majd hozzá hajoltam, és megcsókoltam. Kakashit ez nagyon meglepte, de végül viszonozta. Mikor elhajoltam a homlokát a homlokomnak támasztotta. - Én is szeretlek.
- Akkor hát... - mosolygott rám, majd elhajolt, és felém nyújtotta a kezét. - Velem tartanál?
- Bárhova veled mennék. - fogtam meg a kezét, mire elkezdett velem sétálni.
- Akkor irány rámenezni! - sétált tovább, én pedig követtem.
- Igaz, hogy azt mondtam bárhova veled tartok, de azért egy rámenezőnél romantikusabb helyre számítottam. - nevettem fel halkan.
- Ha meg akarlak hívni nem verhetem magam nagy költségekbe. Légy tekintettel a csóró senseiekre is. - nézett rám mosolyogva.
- Talàn nem kéne elkölteni az összeset 18+-os könyvekre. - mondtam gúnyosan.
- Ha helyetesíted őket.
- Idióta. - löktem oldalba nevetve.
Egy ideig sétáltunk, majd odaérve a rámenezőhöz leültem, és leadtam a rendelésemet Kakashinak. Fájdalmas arccal vette tudomásul, hogy egy zabagéppel van dolga, majd megrendelte az ételeket.
- Ezek után legalább 2 hétig koplalok. - mosolygott rám.
- A perverz könyveidre, mi? - vigyorogtam rá.
- Nem. - nézett komolyan a szemembe. - Neked fehérneműkre.
- Te tényleg idióta vagy! - pirultam el fülig, és lehajtottam a fejemet. De eközben tudatosult bennem, hogy mit mondott, és elröhögtem magam. Ekkora idiótát!
- De a te idiótád vagyok. - simogatta meg a hajamat.
Hát khm khm, ez ilyen kis rövid rész lett, viszont nagyon sokszor csak így random belepirultam én is😂😂
Próbáltam a tőlem telhető legromantikusabbra csinálni, de nem tudom mennyire sikerült.
De azért remélem tetszik!
További szép estét!
(Az új fejezet azért van, mert nagyon sokat kihoztam, bocsi)
VOUS LISEZ
Animeboy×Reader (Kérések Zárva!)
Fanfiction♋Reakciójuk ha...♋ ♐Animeboy x [Reader]♐ !!!Kérések zárva!!!