< Rooftop>
Allen: So apa kita nak buat ?
Ricky: Jom buat plan and trap "smirk"
Alice: Aku nak tolong korang "muncul tiba-tiba"
Erwin: Eahh kau Alice kan macam mana kau tahu kita orang ada kat sini.
Alice: Tu "tunjuk Allen"
Allen: Eah kenapa aku???
Alice: Aku boleh bau kau dari kelas sampai sini "smirk"
Allen: Stalker -_-
Aqua: Pfftt!! HAHAHHAHA ~ Kau sepatutnya tak perlu pelik pun bila kau ada mark tu Alice boleh cari kau bila-bila masa yang dia nak.
Allen: Seriously "role eye"
Alice: Kau still ada hutang dengan aku "smirk"
Allen: Apa dia ???
Alice: Kau fikir la sendiri kau better settlekan menda tu kalau tak aku takkan lepaskan kau "smirk"
Erwin: Wowo hutang apa ni
Allen:"hurm aku hutang minah ni hurm apa eah ?? Ooo mesti janji tu cakap dalam hati" ...... Sorry aku lupa nanti aku set date eah ^-^..
Alice: Okay ingatkan kau dah nyanyuk "smirk"
Allen: Mana ada la "role eye"
Aqua & Erwin: Apa benda la yang korang cakapkan ni tak faham la...
Alice: My secret don't busy body >-<
Ricky: Sorry miss Alice we need some space and time ^-^
Alice: 6-6 Ermm nak join jugak ....
Aqua: Ermm apa kata Allen bawa Alice pergi beli ice cream dekat gerai hujung sana ^-^
Alice: Korang nak bincang pasal Serpant betul tak
Ricky: "shocK" What are you talking ab...
Allen: YES "menyampuk"
Alice: Aku akan bagi detail maklumat Serpant dekat korang semua dengan syarat aku turut serta dalam misi korang.
Erwin: Woww macam mana kau boleh kenal si Serpant?
Ricky: Sorry tapi macam mana awak boleh ada maklumat Serpant sedangkan kami sebagai agent pun ada banyak masalah untuk dapatkan maklumat dia walaupun sikit.
Alice: Serpant MUSUH AKU "tiba lingkaran mata berubah biru and anak mata berubah merah"
Allen: Hey it's okay calm down "cuba untuk tenangkan Alice"
Aqua & Erwin: "meremang and rasa gerun dengan Alice"
Alice: Huuu~~ "tarik nafas and lepaskan dengan perlahan" "warna mata kembali macam biasa"
Allen: Aku tahu kau sensitive pasal Serpant aku dah syak menda ni dari hari aku jumpa kau and masa dekat Black Forest bila Abang kau explain everything.
Alice: Ermmm~~
Ricky: Okay Alice apa kata kau datang rumah Allen petang nanti and aku akan explain apa kau perlu buat okay "better kalau dia tolong sekali mungkin boleh dijadikan umpan untuk perangkap Serpant cakap dalam hati"
Ring !! Ringggg~~~~~~~
Ricky: Okay semua pergi masuk kelas sekarang
Aqua, Allen & Erwin: Okay
Alice: Aku balik dulu ...
Allen: Nanti dulu kelas Addmath lepas ni.
Alice: Aku dah bijak so aku nak balik
Allen: "pegang tangan Alice" Kau tak sihat ke? "bimbang dengan perubahan mood Alice"
Alice: Takdalah aku okay just nak balik ^-^
Allen: Ookay
Alice: Okay "otw turun tangga and tiba-tiba penglihatan jadi kabur" slip!
Allen: "sempat tarik Alice dalam pelukan and dukung ala-ala bridal style"
Aqua: Wei kenapa dengan Alice? "bimbang"
Allen: Aku bawak dia balik rumah lagipun Nina ada kat rumah
Erwin: Hati-hati aku tengok Nina macam tak berapa puas hati dengan Alice.
< Rumah Allen>
Allen: "angkat Alice ala-ala bridal style and naik atas masuk bilik and letak atas katil" .....
Nina: Kenapa dengan dia ?
Allen: Tak tahu tiba-tiba pengsan....
Nina: Okay aku check dia dulu
Allen: Aku tunggu dekat bawah....
_Ruang tamu_
Allen: So how ?
Nina: Dia okay just badan dia lemah and terlampau stress sebab tu la dia pengsan..
Allen: ^-^ Okay thanks Nina...
Nina: Erm sorry hari tu aku terlampau emo dengan Alice....
Allen: Okay ~...
Bersambung.........
No idea but please wait for the next part hahaha ^-^ Thank you
YOU ARE READING
Beast Killer Want Real Love
VampireKisah: Seorang top killer professional melakukan tugas tanpa sebarang kesilapan, mula berkeinginan untuk mencari pasangan akan tetapi disebabkan misi yang perlu diselesaikan dia terpaksa menggunakan 2 identiti dan di pindahkan ke sebuah tempat yan...