3. Kişi Ağzından:
Simon evinden çıktıktan sonra aniden Raphael ile burun buruna gelmişti. Bu çocuk hiç vazgeçmeyecekti.
"50. Kez reddedilmek için mi geldin buraya?"
"Seninle iyi bir başlangıç yapmadık biliyorum ama hala bir şansımız vardır diye düşünüyorum."
"Şansımız yok, inan bana." Deyip geçmeye çalıştı Simon ama Raphael onu engellemişti.
"Bugün izin günün, nereye gidiyorsun?"
"Seni ilgilendirir mi sence?"
"Merak denen bir şey var."
"Merak etmeye devam edebilirsin." Deyip sinirle iç çekti Simon. İkinci kez hamle yapacakken tekrar bir engele maruz kalmıştı.
"Beni reddetme sebebin ne? Ben olsam kendimi reddetmezdim."
"Ben de sen olsam bu kadar ısrarcı olmazdım, cidden Raphael... sıkmaya başlamadı mı?"
"Sıkılsam burada olmazdım. Ayrıca sende bir hava var... sürünmemi sevdiğin bariz belli oluyor ama bana karşı hoşuna giden bir şeyler de olduğu kesin."
"Erkeklere güvenmek istemiyorum diyelim."
"Güven duyacağın bir şey olmayacak, sadece birkaç gece eğleneceğiz hepsi bu. Sonra ikimiz de yolumuza bakarız merak etme."
Raphael bunu dediğine pişman olmuştu çünkü anında yüzüne bir tokat yemişti.
"Gidip kendine eğleneceğin başkasını bul. Senin gibi birisini asla hayatıma almam, ilgimi çekiyor olsan bile yapmam."
Simon çekip giderken Raphael arkasını duvara yaslayıp onun gidişini izlemişti.
Neden ona böyle bir muamele yapmıştı ki... Bu tokadı kesinlikle hak etmişti.
...
Raphael odasına döndüğünde uzun süre sonra Magnus'u da odasına bulmuştu. Genelde hep prensin odasında olurdu.
"Bugün izinli olan tek kişi Simon değil sanırım. Sen niye buradasın?"
"Alec'in bazı işleri varmış, onları halletmek için yalnız kalmak istedi. Sen iyi misin?"
"Değilim." Dedi Raphael sinirle. "Simon tarafından reddedildim, sonsuza dek."
"Ne yaptın ki?"
"Ona birkaç gece eğleneceğiz dedim o da haklı olarak bana tokadı bastı. Üslubum pek iyi değildi kısaca."
"Raphael, neden bu kadar kaba konuştun? Yani... Alec bile bir prensken benimle daha saygılı ve kibar konuşuyor. Yaptığın çok yanlış."
"Farkındayım. Bir şeylerin acısını ondan çıkarıyor gibiyim."
"Bir kişi senin kalbini kırdı diye diğer herkesten intikam alamazsın. Simon son derece düzgün ve aklı başında birisi. Ona bu şekilde davranmayı acilen bırakman lazım."
"Neden dünya üstünde onlarca pislik insan varken gidip iyilik timsali birisi ile arkadaş oldum ben Tanrım?"
"Belki de seni adam etmem gerekiyordur, ondan..."
"Ben adam olur muyum sence?"
"Çok zor. Ama Simon'dan ümidimi kesmeyeceğim." Deyip gülmüştü Magnus. "Sen de kesme. Ama gidip ona ahlaksız teklifte de bulunma bir daha."
"Aynı hatayı bir kere yaptım, bir daha asla yapmam."
"Nedense hiç inanmadım ama böyle ummaktan başka şansım da yok."