1~

6K 178 184
                                    



Mina rahatsız yatağından kalkıp dağınık ve iğrenç kokan odasına baktı. Kıyafetleri kirli temiz fark etmeksizin heryerdeydi, çalışma masasının üstünce diğer genç kızların aksine bıçak, jilet, şok cihazı, prezervatif ve kanlı peçeteler bulunuyordu. Kanlı peçetelerin nereden geldiğini düşündü bir süre sonra aklına geldi ve onları alıp yanında bulunan dolmuş olan çöp kutusuna attı, çöp kutusunu yanlarında da çöp birikmişti.

Bu kadar dağınıklık Mina yi rahatsız etmiş olacak ki hemen mutfağa gidip siyah büyük bir çöp poşeti aldı. Çöp kovasını boşalttı ve yanındaki çöpleri, yerdeki üstündeki kurumuş kan olan kıyafetlerini, masanın üstündeki gereksiz şeyleri, komidinin üstündeki yemek kutularını poşete attı.

Bu Mina yi biraz rahatlatmış olacak ki poşeti mutfağa geri bıraktı ve odasına gidip camı açtı.

Odasıyla bu kadar uğraştığı yeter diye düşündü ve şarjdaki telefonunu alıp saate baktı, saat 05:29 du. Daha çok erkendi saat dün gece birisini bıçaklamıştı biraz zorluk çıkartmıştı bıçakladığı kişi, o yüzden masanın üstünde kanlı peçeteler vardı eli ve yüzü kan olmuştu. Genelde gece kötü işlere karışır bunu yaptığı zaman çok rahatlar ve keyifli bir uyku çekerdi ama bu sefer öyle olmamıştı. Çok dert etmedi ve banyoya gitti, yüzünü temizledi, cilt bakımına önem verirdi. Yüz bakımını yaptıktan sonra saçını tarayıp düzleştiedi ve kendine kıyafet seçti

bordo renk v yaka bir kazak altına da siyah dar pantalon giydi. Bunun çok sade olacağını düşündü ve açıkta kalan boynuna 3 tane şık kolyeler taktı. Bileğine ise biraz dikkat çeken bir saat taktı. Camı açtığı zaman dışarının soğuk olduğunu anlamıştı bu yüzden üstüne çok fazla kalın olmayan uzun bir mont giydi ve evden çıktı.

Aslında nereye gideceğimi bilmiyordu niye bu kadar hazırlandı onu da bilmiyordu. Sadece biraz yürüyüş yapmaya ihtiyacı vardı. Gitmediği bir yere gitmek istiyordu ve orayı keşfetmenin güzel olabilceğini düşündü. Hemen bu fikirden vazgeçti çünkü aklına çok daha güzel bir fikir geldi Gece bıçakladığı adama ne oldu diye bakabilirdi.

Bu onu mutlu edebilirdi, kendi eserini görmek Mina için gurur verici bir şey. İyi ki gece alkol almamıştı eğer alsaydı o adamı nerede bıçakladığını hatırlamayacaktı. Üstüne çeki düzen verip ıssız, eski püskü bir ara sokağa girdi. Gördüğü şey kesinlikle beklediği birşeydi. Harika görüntü sayesinde günü güzelleşecekti, ama bir sorun vardı bıçakladığı adamı sadece 2 yerinden bıçaklayıp şok cihaxını kullanaraak onu tamamen öldürmüştü. Yerde çok fazla kan vardı, gece onua bu kadar işkence ettiğini hatırlamıyordu. Cesede daha fazla yaklaştı ve gördüğü şey onu dehşete düşürdü....

Devam edecek


Bu kadar düzgün ve renkli giyinmesinin sebebi sabahları gayet normal bi hanımefendi gibi görünüp akşamları yaptığı şeylerde çok dikkat çekmemek(ve diğer yazarlar hep siyah giydiriyor bu çok sıradan, benim yazdığım kitap kesinlikle diğer sıkıcı kitaplar gibi olmayacak) Kim bu kadar güzel ve kibar bir kadından şüphelenebilirdi ki hem o yalan söylemekte çok başarılı birisiydi. Yada öyle zannediyordu.

Kaos diğer bölümlerde başlıyacak bu giriş gibi birşey asıl konular daha başlamadı. Bu kadar sakin ilerlemiyecek.

Lütfen beni destekleyin ki yeni bölümler yazmaya cesaretim olsun. eğer okuyup da geçerseniz oy vermezseniz ve yorum yapmazsanız, doğal olarak kötü yazdığımı düşünürü ve kitabı kaldırırım.

ᴘsɪᴋᴏᴘᴀᴛ | ᴋᴛʜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin