Selam fındıklarım 💕
İlk bölümü aynı gün atmak istedim çünkü neden olmasın. Sevgiyle okuyun nasıl olucaksa mdkslsjskİyi okumalar~
______________________________________Herkesin kendine göre yaşadığı zorluklar vardır. Benimkisi her sabah şu lanet okula gitmekti, tabi bir de ailem vardı.
Onlar beni sevmezdi ve ben de onları.
Onlarla tek ortak yanımız buydu sanırım. Beni neden sevmediklerini bilmiyorum. Kim bu yakışıklı surattan nefret edebilirki. Evet evet benim, Park egolu yakışıklı kaslı ve bi o kadar da tatlı Jimin.Okula giderken yine kendi kendime isyan edip saçmalıyordum. Tabi bi anda ayının biri üstüme atlamasaydı.
Bu Taehyung'tu, zaten başka kim olabilirdi?Jm- Seni aptal az daha ölüyordum!
Tae- Tüh be yine kaçırdık desene .d
Yaptığı saçma espriden sonra hayvan gibi kahkaha atıp bütün gözleri üzerimize çekmişti. Aptal çocuk!
Ben ona söverken o da şarkı söyleyerek merdivenlerden çıkıyordu.
Tam bir öküz. Benim söylenmelerim devam ederken sınıfa gelmiştik. Yan yana oturuyorduk elbet beni dinlemek zorundaydı.Jm- Nereye kadar kaçabilirsin aptal.
Tae- Kes artık söylenme kafamı siktin
Jm- Senin kafan var mıydı ya ?
Tae- Kalbimi kırıyorsun Jiminiee~
Bu salak bana az önce aegyo mu yapmıştı ?
Jm- Siktir ordan uzaylı
Buna ikimiz de gülmüştük. Salak falan da olsa seviyordum sonuçta o benim en yakın arkadaşımdı.
Tae- ChimChim bugün yeni bir öğretmen geliyormuş. Herkes onu konuşuyor! O kadar yakışıklıymış ki Seokjin sırf bu yüzden okula gelmedi kkkk
O sırada arka sıradaki Kai'de bize katılmıştı
Kai- Çok fazla dayanabileceğini sanmıyorum. Eminim o da diğerleri gibi kaçar.
Jm- Umarım dediğin gibi olur at kafası
Onunla uğraşmayı seviyordum,dayak yiyeceğimi bilsem bile. Zaten kafama vurması da çok gecikmemişti.
Herkes kendi arasında konuşurken birden kapı sesli bir şekilde açıldı ve içeri müdür(Mr) girdi. Selamlaştıktan sonra konuşmaya başladı.
Mr- Çocuklar biliyorsunuz ki okulumuza yeni bir öğretmen atandı. Sizin yeni sınıf hocanız olucak. Umarım ona diğer hocalarınıza yaptığınız hareketleri yapmazsınız!
Son cümlesi tehdit eder gibiydi. Konuşmaya devam etti,
Mr- Evet gel bakalım Jungkook!
Müdürün yeni hocayı çağırmasıyla herkes pür dikkat kapıya bakıp yeni hocamızı bekliyordu.Yavasça kapı aralandı ve içeri girdi. Az önceki kapı gibi ağzım açık kalmıştı.
______________________________________
Bebeklerim umarım beğenmişsinizdir.Hikayenin gidişini az çok kafamda oluşturdum ve o kadar bekletmeyeceğim fakat karşılığını da almak istiyorum. Yorum yapıp oylamayı unutmayın. 🍓
Görüşmek üzere bebeklerim 🍑