- 8 - Sapık.

5.5K 119 4
                                    

Zamanı gelmişti artık. Hala içimde bir korku vardı, ama yarın yine kendi evimde uyana bilirdim. Annemi, arkadaşlarımı göre bilirdim. Her şeyi göze alarak kapıya yaklaştım. Derinden nefes alıp, kapıyı açtım. Yolu bilmiyordum. Nerden gitmem gerek bilmiyordum. Bir tarafdan içimdeki korku, dikkatimi toplayamıyordum.

Yola çıktım. 5 dakikadan bir araba geçiyordu , ya geçmiyordu. Uzaktan beyaz bir araba geliyordu. Belki iyi insandır, beni evime götürürdü diye elimi salladım hemen.
Arabayı durdurdu ve indi.

"Evet, ne lazımdı ?"

"Lütfen bana yardım edin ! Beni kaçırdılar ,eve gitmem gerek, kimse yardım etmiyor."

"Kim kaçırdı ? Kendisi nerde şu an ?"

"Bilmiyorum, işi vardı gitti. Şimdi gelir lütfen bir an önce gidelim buradan."

"Hadi geç !"

Arabanın kapısını açıp oturdum.

"Önce polise gidelim."

Polise gitmek istemiyordum. Çok kötü biriydi, doğru. Bunu ona yapamazdım. Onu seviyordum galiba...
Ah, hayır !
Yapma Tuğçe !
Bir tarafdan, sevmesem bile artık ona aitdim...

"Hayır gerek yok, lütfen beni eve götürün. Annemi görmek istiyorum. Sonra annemle gideriz polise."

"Ama..."

"Lütfen .!"

"Peki tamam."

Az sonra , arkadan bir araba geldiğini gördüm. Önce umursamasamda, sonra...

"BU ONUN ARABASI !!"

"Kimin ?!"

"C-ca-cahit ! Hayır, hayır !"

"Hızı arttır lütfen !"

Ne kadar hızlı gitsekte o bize yetişiyordu.

Önümüze bir arabanın çıkmasıyla...

"Haayııır !!!"

Kaza yapmıştık. Uyandığımda kendimi pek iyi hiss etmiyordum. Gözümü etrafa gezdirdiğimde hastanedeydim. Onlara noldu ?! Peki ya Cahit ?
Meraktan ölecektim artık !

"Hasta uyandı!"

"Kızım, yavrum!"

Bu annemin sesiydi .! Kendimi kötü hiss ediyordum. Onu çok özlemiştim, çok.
Bana koşarak sarıldı.
Anne kokusunu çok özlemişim.

Ama şu an Cahit nerdeydi ? Onu yakaladılar mı ? Nasıl sorsam anneme ?

"Tuğçem, seni çok özledim yavrum. Yine kaçmış. Onu bulamadılar ama korkma. Asla, sana bir şey yapamaz."

"Kaçmış ! Mutlu mu olsam, üzülsem mi ? Bilemedim."

Devamı için, ⭐ atmayı ve beni Instagramdan takip etmeyi unutmayın !

Instagram: Yeganerehiml

SAPIK (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin