Bay Jeon un Hastalığı...

1.2K 33 9
                                    

    Hatırlatma:

Y:Ve seni uyarmaya geldik.

YM:Pardon da ne konuda?!

KY:Evlilik konusunda.

YM:Kim Y-young?

   Hatırlatma finiş jdndnfn...

   Bunlar nereden biliyordu?!Oysaki kimseye söylememiştik.

  KY:Sen çatıdayken her şeyi duyduk.Sence okul böyle bir şeye müsade eder mi ha?

  W:Bay Jeon dan uzak dur yoksa olan ona olur!

  YM:Ne olurmuş?

   KY:O öğretmenliği bırakır,sen okuldan atılırsın,herkesin gözünde öğretmeni ile ilişki yaşayan sürtük kız olarak görünürsün.Yani çok şey olur anlayacağın kadarıyla.

    YM:Young yanlız konuşabilir miyiz?

    KY:Tabi ki güzelim her zaman.Hadi gidelim.

   Kolundan tutup sürükledim.Kuytu köşe bir yere gelince hemen kolunu bıraktım.O ise bana sırıtıyordu.

  YM:Ne sırıtıyon?!

  KY:Az önce bana dokundun da o yüzden.

   YM:Ayyşş...cidden!

   YM:Bana bak bunu kimseye söylemiyorsun anladın mı beni?

    KY:Tamam.Ama bir şartım var.

    YM:Ne istiyorsun?

   KY:Benimle bir gece yatacaksın.

   YM:NE!

    KY:Doğru duydun güzelim.Bu işler böyle.Bence hemen kabul et yoksa bu sayı birden yukarıya doğru çıkra ona göre.Benim için sıkıntı yok.Olan sana olur.Tamam mı güzelim?

   Bunu söyledikten sonra dudağıma bir öpücük kondurup gitti.Cidden iğrenç!Arkasından bir süre baktım ve sınıfa geri döndüm.Bana köşede pis pis sırıtıyordu.Ben de ona fazla aldırış etmeden sırama oturdum.Ders resimdi.En azından buna sevinebilirdim.
.
.
.
.
.
.
.
Okuldan hemen sonra eve gittim.Jungkook okulda kalacaktı bu gün.Biraz işi varmış.Bende direk eve geçtim.Kendime yemek hazırlayıp salona geçtim.Bu arada yemek dediğim şey de noodle!dndjdnjdb....

   Televizyonu açtım.Bir yemek programı izliyordum.Birisi eve girmişti.Bu kişi Jungkook tu ama ben programa kendimi fazla vermiştim.Ona bakamadım bile.

   YM:Yaaa....bu ne yapıyor acaba.Hiç sen o yemeğin içine üç kaşık tuz konulduğunu gördün mü?

    Kendi kendime televizyondaki kere kızıyordum.Öfff hiç birşey bilmiyorlar yaa.Sonra da Jüri taeımına geçtiler.Jungkook ise gelmiş sırıtarak beni izliyordu.Ben ise televizyon a odaklanmıştım.

   (Televizyondakiler...)

Jüri1:Yemeğe bayıldım.Gerçektwn çok güzel olmuş.

Jüri2:Ben hiç beğenmedim.

Jüri3:Yemek güzel fakat içinde fazla tuz var.

   YM:Ben demedim mi?Al işte.

  Jungkook un bana sarılmasıyla ona döndüm.Ben de ona sarıldım.

   JK:Ne kadar güzel yorumluyordun kkkk.

   YM:Saol kkkkk....

    JK:Bişeyler yapalım mı canım sıkıldı.

My Handsome Teacher//JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin