I

243 9 7
                                    

Y/N Pov

" Bun, dragii mei... Știe cineva ce reprezintă simbolul acesta?"

(doar în caz că întrebați, da e de la Rapunzel! 🤣🤣 ce, era fain! 🤣🤣)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(doar în caz că întrebați, da e de la Rapunzel! 🤣🤣 ce, era fain! 🤣🤣)

" Eu nu văd decât o bucată de material pe care este desenat un soare." spun eu plictisită. Este ultima oră, iar eu nu mai am chef de nimic, totuși...mi se pare că l-am mai văzut undeva

" Y/N, observația ta este pe jumătate corectă, pe jumătate obraznică. Da, este o bucată de material pe care este desenat un soare, dar acesta este semnul Dinastiei Kim. Este un artefact vechi, de 300 de ani, adus în muzeul facultății în 1954."

" Oh, super... 😑" spune SooJin în șoaptă

" Știți, povestea asta este de fapt foarte interesantă. Se spune că împăratul Jong Un avea doi fii, Joon Young și Hui Won. (nume random inventate de mine😂) Hui Won era mereu invidios pe fratele său mai mare, Joon Young, pentru că era mult mai înțelept și mai cugetat în tot ce făcea decât acesta, fapt pentru care părinții îl iubeau mai mult pe el. Împăratul a decis că nu îl poate pune împărat decât pe Joon Young, iar Hui Won s-a înfuriat și a pus la cale un plan ca să-l omoare pe Joon Young, însă niște gărzi de la palat l-au atenționat pe împărat la timp. Acesta a fost izgonit din regat, însă a promis că se va întoarce și îi va lua locul fratelui său. Joon Young a devenit noul împărat, iar povestea continuă, însă din perspectiva unei domnițe."

Când eram cu toții mai interesați de poveste, clopoțelul a început să sune, semn că trebuie să plecăm acasă.

" Ooof! " spune toată clasa dezamăgită

" Ei, se pare că ne auzim data viitoare, și poate continuăm povestea. " spune doamna profesoară chicotind

" Deci, ce facem azi?" întreabă SooJin încântată în timp ce ieșim amândouă de pe poarta facultății

" Păi, ce ar fi să învățăm pentru testul de la geografie? " spun eu, iar aceasta se strâmbă imediat

" Oh, haide SooJin, e ultimul an! Nu vreau să-mi stric media chiar acum pe sfârșit de semestru, plus trebuie să dăm examenul de absolvire."

" Tocmai, e ultimul an! Merită să ne distrăm puțin, nu? "

" SooJin, tu chiar nu înțelegi! După ce terminăm anul, avem destul timp liber pentru a ne distra. "

" Ooof, tu mereu ești așa...încăpățânată! Aish! "

" Aish, fata asta! Hai să mergem, nu te mai strâmba, că faci riduri! " spun eu, iar SooJin pufnește nervos. E teribil de amuzantă când face așa.

În scurt timp, eu și SooJin ajungem în apartamentul meu.

" Vrei ceva de băut? Spun eu și mă îndrept spre bucătărie

Past Lovers //K. NJ. FF//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum