Gelen sesle uyandım yataktan kalktım üzerime ceketimi geçirdim ve aşağı indim. Pencereye baktığımda sesin karşı evden geldiğini gördüm. Kapıyı açtım hemen karşı eve koştum kapıyı çaldım.
Kuzey açtığında ağladığını gördüm merakla içeri girdim.
"Kuzey noluyor niye ağlıyorsun" mutfaktan tarafa baktığım da cemreyi ağlarken gördüm noluyordu burda hayla çöze bilmiş değildim.
"Dometes doğruyorduk cemre de doğramak istedi" ağlamaktan devamını getiremedi.
"Küçük çocuğa kuzey sen tamam ben haledicem sonra sakince konuşalım" cemre ye gittim eline baktım küçücük bir yer kesilmişti ama niye bu kadar duygusal olmuştu ki.
"Yara bandı gibi bir şey var mı? Veyada acil yardım kutusu" kafasını olumsuz şekilde salladı benim anlamadığım bir evde nolur nolmaz acil yardım kutusu olması gerekir. Elini tutum ve kendi evime götürdüm.
Arkamızdan kuzey de geliyordu. Kapıyı açtım cemreyi koltuğa oturduktan sonra acil yardım çantasını aldım geldim cemrenin yanına oturdum. Yara bandı ararken konuştum.
"Merak ettme küçücük bir şey acımaz yara bandı yapıştırıcam geçicek merak etme" kafasını olumlu sekilde salladı ben de baş parmağını aldım ve yara bandını yapıştırdım kuzey de kapıyı kapatıp yanımıza oturdu.
"Fazla canın yanmadı dimi kızım" dedi kuzey yanıma oturmuş cemreye bakarken.
Cemre başını olumlu şekilde salladı. Cemrenin küçük elini elime aldım dudaklarıma götürüp küçük bir öpücük verip ona gülümsedim.
"Bitti gitti artık daha dikkatli olursunuz cemre çok güçlü bir kız aynı babası gibi canını yakanları döver istemediği kişileride terk edip gider" kutuyu koyup geldim cemre ve kuzey beni görünce heycanla ayağa kalktı.
"Çok teşekkür ederim babalık işte kızının canı yandımı" elini ensesine götürüp öyle konuştu.
Ben de gülümseyip "aslında bunu annelerin endişelenmesi gerekiyordu ama yani siz küçücük şeyi çok fazla abartmadınız mı?" gözlerindeki kırgınlığı üzüntüyü görünce ettmiyecek bir laf ettiğimi anladım.
"Cemre kızım sen eve gitt ben geliyorum" cemre başını salladı ve eve doğru gitti.
"Özür dilerim ben olunmayacak laf ettim sanırım" dedim kuzey otur işareti yapınca otrudum ve onun söyleyeceği şeyi merakla dinlemeye başladım.
"Cemrenin en hasas konusu anne konusu ne zaman o açılsa hem üzüntü hem de kızgınlık oluyor" zar zor anlatıyordu gözleri dolmuştu elimi dizine koydum.
"Cemre yani iyi bir kız kızını kendine benzetmişsin dikkat et senin gibi birini terk edip gittmesin" gözlerim dolu dolu zorla gülümsedim.
"Sen de ilaki yüzümüze vuracaksın yani" dediğinde ikimiz de gülümsedik
"Vurmasam olmaz ama" dedim ve gülümsedim bana baktı ben hayla gülerken gözlerimde takılı kaldığını anlayınca gülmeyi bıraktım ve ciddileştim.
"Özlemişim" yere bakan gözlerim onun gözleriyle buluştu gözlerimi kocaman açtım. Oda dediğinin farkına varınca
"Pardon ben yanlı-" hızlıca konuştu ben de ağzını kapatım ve gözlerinin içine baktım.
Susunca yaklaştım ve kulağına fısıldadım.
"Önemli değil......alıştım ben......sen bunu hep yapıyorsun.....özür dilemene de alıştım sorun yok ben anladım anlayacağımı" geri çekildiğimde koltuktan destek aldığım bileğimi tutu kendi dizine getirdi.
Gözlerimin içine bakarken bu kez o yaklaştı ve kulağıma fısıldadı.
"Pişmanım" tek bir cümle pişmanım. Donup kaldım elini saçlarımda gezdirdi yanağımdan öptü ve ayağa kalkıp ordan uzaklaştı.
Ben hayla olayın etkisindeydim kapıyı çarpıp gitti ben de öptüğü yere istemsizce elimi götürdüm ve gülümsedim biraz utanmıştım.
Kuzeyden
Kendimi kaybetim ve yıldızı öpmüştüm. İstemsizce gülümsedim keşe onu terk etmeseydim keşke. Ben bunları düşünürken kapıyı açtım içeri girince gördüğüm manzara beni şoka uğratı.
Yıldızdan
Beni terk edip giden adam neden pisman olmuştu ki sonuçta beni 20 yıll önce terk etmemiş miydi? Ben hayla aynı yerdeydim kendimi topladım elimle buğulanmıs gözlerimi sildim.
Etrafa baktığımda yerde cemrenin tokasını gördüm elime aldım gülümseyerek kuzeyin evine doğru ilerledim.
Kapı açıktı merakla içeri girdiğimde elimdeki toka düşmüştü gözlerim dolu dolu olmuştum elimi ağzıma götürdüm.
Boğazım düğümlenmişti adeta kalbim hızla atmaya başlamıştı dudaklarımı ıslatım ve dudaklarımdan tek bir kelime çıktı.
"Kuzey"
"
Bile bile yandı yüreğim
Yana yana söndü yüreğim
Benim sonum senle bilirim
Unutamadım seniiii
"◽◽◽
Ortalık karışılacak heycan bastı hemde nasıl haydin o zaman iyi okumlar desteklerinizi bekliyorum çok kısa du ama olsun bye bye
Sınır:20