Глава 29 🔞

2.6K 84 3
                                    

В главата има еротична сцена +🔞

Валъри

Сутринта с Емили закусихме заедно и си направихме кафе преди да отидем на работа. Отпих от кафето си и видях,че Емили гледа към мен,искайки да ми каже нещо.
- Има ли нещо?-попитах и оставих кафето си.
- Снощи не трябваше да водя Алек тук. Съжалявам.
- Вината не е твоя,Емили.
- Трябваше да ми кажеш,че си с Джак,палавнице. -пошегува се Емили и ми се усмихна,в опит да ме разведри,но се почувствах по-зле. -Просто се шегувам. Извинявай.
Усмихнах и се леко и тогава се замислих и я попитах.
- Всъщност как така вчера доведе Алек?Къде го срещна?
- Той ми се обади по телефона и питаше за теб. Каза ми,че трябва да говори с теб.
- И?
- Дойде да ме вземе от болницата. В колата ми обясни какво се е случило.
- Продължавай.
- Ами... чернокосата,както я наричаш. Казва се Мелани. Миналата вечер тя отишла при Алек и се опитала да го съблазни. Защото преди те...-тя спря и погледна към мен.
- Те какво?-попитах.
- Ами те...те са имали интимни отношения.
- О...прошепнах и усетих онова парещо чувство в гърдите.
Сигурна съм,че съм виждала тази Мелани и преди. Замислих се и си спомнях как една вечер посетих Алек,за да си взема забравената чанта и тогава я видях...загурнала с кърпа голото си тяло. Започна да ми се гади,когато си ги представя заедно.
- Ехо!Валъри.
- Да слушам те.
- Алек ми каза,че не е бил с нея откакто вие двамата..
- Откъде знаеш дали е така?
- Не знам. Но съм сигурна,че не си му безразлична.

Стана време и тръгнахме за работа. Имахме доста работа в болницата. През кабинета ми минаха доста пациенти. Чух викове идващи от коридора и веднага станах от стола си и отидох да видя какво става. Отправих се към тълпата,която се беше скупчила в единия край на коридора. Когато се приближ по-близо видях мъж с нож.
- Вие сте виновни! Жена ми умря заради вас.
- Господине успокойте се и оставете ножа.
Приближих се бавно към него.
- Вие всички сте виновни за смъртта и. Ще си платете за всичко.
- Ако не се успокойте и не оставите ножа ще повикам охраната.
Мъжът се разгневи и взе някакъв предмет и го захвърли към стената. От края на коридора се показа д-р Ник и се затича към нас.
- Дайте ми ножа. Веднага!
Разгневеният мъж замахна към мен с ножа,но аз хванах ръката му и я извих надолу. С другата си ръка той ме удари и усетих пареща болка в крака. Сведох поглед надолу и видях острието на ножа забито в бедрото ми. Когато мъжа видя идващите охранители се изплаши и побягна.
- Валъри!

DARK/Тъмен Where stories live. Discover now