Κεφάλαιο 1

21 6 3
                                    

Στα παλιά τα χρόνια οι άνθρωποι που ζούσαν σε χωριά συνήθως δεν είχαν την πολυτέλεια για εκπαίδευση . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ασχολιούνται με χωράφια , με ζώα ή με το ψάρεμα . Όμως είναι λογικό κάποιοι να μην τα κατάφερναν και έτσι να μην είχαν την κάποια οικονομική άνεση που θα είχε κάποιος άλλος . Αυτό συνέβη σε έναν νέο . Ήταν ερωτευμένος με μια κοπέλα ενός πλούσιου γαιοκτήμονα . Η κοπέλα ήταν και αυτή ερωτευμένη μαζί του όμως εκείνος ήταν γιός ψαρά . Αυτοί οι δύο νέοι ήξεραν ότι δεν θα μπορούσαν να είναι μαζί , έτσι σκάρωσαν ένα σχέδιο . Η κοπέλα θα πούλαγε τα κτήματα του πατέρα της και ο νεαρός κάποια ασημικά που είχε η μητέρα του και θα κατέφευγαν προς το δάσος . Εκεί στο δάσος ο νεαρός με την βοήθεια κάποιον φίλων του έχτισε μια ξύλινη καλύβα ακριβώς δίπλα από μια λίμνη που συνδεόταν με την θάλασσα . Όλα έγιναν όπως έπρεπε. Με τα λεφτά έχτισαν την καλύβα και αγόρασαν διάφορα πράγματα που θα τους χρειαζόντουσαν μαζί και μία βαρκούλα . Όλα έμοιαζαν ειδυλλιακά τα πρώτα χρόνια , μετά άρχισαν οι τσακωμοί . Της πλέον γυναίκας δεν της άρεσε που ζούσαν στην φτώχια ήθελε περισσότερα πράγματα να της προσφέρει ο άντρας της . Εκείνος προσπαθούσε να αυξήσει την ψαριά του αλλά δεν μπορούσε να κάνει και πολλά πράγματα . Έλειπε πολλές ώρες την ήμερά από το σπίτι και η γυναίκα του έμενε μόνη της . Κάποια στιγμή μετά από τέσσερα χρόνια είχαν σταματήσει οι τσακωμοί και οι εντάσεις αλλά η γυναίκα του ήταν κάπως απόμακρη . Ο κακόμοιρης ο ψαράς είχε μαζέψει κάποια λεφτά έτσι ώστε να μπορούν να φύγουν από εκείνη την φτωχό καλύβα που ζούσαν . Έτσι ένα πρωί ξεκινάει για το ψάρεμα για να μην κινήσει υποψίες . Πάει και ξεθάβει τα λεφτά για να κάνει έκπληξη στην γυναίκα του . Λίγο πριν μπει μέσα άρχισε να ακούει γέλια . Μπήκε μέσα σιγά σιγά για να μην τον ακούσει κανείς . Είδε την γυναίκα του στον καναπέ μαζί με έναν άλλον άντρα να φιλιούνται . Όταν τον είδαν πετάχτηκαν και οι δύο . Ο ψαράς με τις κλωτσιές έδιωξε τον εραστή της γυναίκας του . Εκείνη άρχισε να του φωνάζει γιατί το έκανε αυτό , ότι επιτέλους κάτι καλό συνέβη στην ζωή της . Δεν μπορούσε να διαχειριστεί την κατάσταση οπότε πήγε στο μόνο μέρος που από ότι φαίνεται είναι χαρούμενος . Στην βάρκα του . Είχε αρχίσει να δύει ο ήλιος και αποφάσισε να επιστρέψει σπίτι .Όταν μπήκε επικρατούσε ησυχία . Έψαξε την γυναίκα του αλλά δεν την βρήκε πουθενά είδε ότι όλα τις τα υπάρχοντα έλειπαν . Η ψυχολογία του έπεσε περισσότερο όταν ανακάλυψε ότι όχι μονό τον παράτησε αλλά του πήρε και όλα τα χρήματα που με νύχια και δόντια απόκτησε για να της προσφέρει . Τα χρόνια πέρναγαν και που τον έψαχνες που τον έβρισκες ήταν στα βαθιά με την βάρκα του, ώσπου μια μέρα κάποιοι γείτονες που ξέραν την ιστορία του άτυχου γέρου είδαν την πρώην μαζί με τον άντρα της και ένα παιδί να κάνουν βόλτες στο δάσος . Προσπάθησαν να απομακρύνουν τον δύσμοιρο γέρο αλλά ανένδοτος κατευθύνθηκε προς την μεριά του ζευγαριού . Βρέθηκαν να στέκονται αντίκρυ . Το απαθές βλέμμα της πρώην συζύγους του , του συνέθλιψε την καρδιά για άλλη μια φορά αλλά δεν το έδειξε . Τους έδωσε ένα αχνό χαμόγελο και αποχώρησε . Πήγε προς την μόνη του ευτυχία . Την βάρκα του . Οι φίλοι του τον κοίταζαν που απομακρυνόταν με την βάρκα του . Οι μέρες πέρασαν και δεν τον είχαν δει ούτε αυτόν ούτε την βάρκα. Μετά από μια βδομάδα την είδαν να επιστρέφει από μόνη της χωρίς αυτό εκείνον μέσα . Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκαν είναι ότι αυτοκτόνησε αλλά ο καφές που υπήρχε ήταν ακόμα ζεστός . Κάτι που ήταν περίεργο διότι η βάρκα ήταν στην θάλασσα μια βδομάδα . Οι γείτονες δεν έδωσαν περεταίρω σημασία . Έβγαλαν την βάρκα από την λίμνη και συνέχισαν τις ζωές τους . Τρείς μέρες δεν πρόλαβαν να περάσουν και είδαν την βάρκα να επιπλέει προς τον ορίζοντα . Δεν έβλεπαν κανέναν μέσα της . Μετά από μια βδομάδα η βάρκα ξανά επέστρεψε, μόνη της ξανά. Όταν την είδαν πίστεψαν ότι κάποιος τους κάνει φάρσα για να τους τρομάξει . Την πήραν και την πέταξαν σε μαντρί με παλιό σίδερα . Την επόμενη μέρα την είδαν να επιπλέει ξανά προς τον ορίζοντα . Δεν ξανά τόλμησαν να την πειράξουν κάτι μέσα τους ,τους έλεγε ότι ο φίλος τους ήταν ακόμα εκεί μέσα στην βάρκα . Φήμες ακούγονται ότι αν πας μια συγκεκριμένη ώρα θα δεις ένα νέο αγόρι μαζί με την βάρκα του να μιλά στο κενό μπροστά του χαμογελώντας κατευθυνόμενος προ την μικρή καλύβα του έρωτα του...

Η μοναχική βάρκαWhere stories live. Discover now