Її руку перехватив Тє.
-Техьон що ти робиш? Відпусти мою руку.- пустив він її руку- Вона винна у всьому що між нами сталося. Вона вбила нашу дитину!- крикнула Рей а Тє поглянув на мене.
- Я цього не робила- поглянула я йому у очі.
- Техьон не вір їй. Вона довела до смерті власну бабусю і вбила нашу дитину!!- кричала все ще Рей.
- Яя...це..- з моїх очей почали іти сльози все через те що всі дивилися на мене та перешіптувалися.
-Рей годі вже достатньо на гралася, пора розказати всім правду - до нас вийшла Мійон чому я була здивована.
- Мійон про що ти говориш? Яку правду?- занервувала Рей.
- Рей годі цього цирку- стала переді мною Мійон.-просто скажи правду, що все це вигадки. Ті гроші вкрала ти підставивши дівчину і ти навіть не була вагітна бо ще у середній школі завагітніла від якогось хлопця і зробила аборт!- суворо сказала моя сестра.
- Мійон, що ти несеш?- злісно сказала Рей.
- Раніше я нічого не казала бо мені було, що втрачати твій тато був директором у компанії де працював мій вітчим і моя мама працювала в магазині твоєї мами але зараз твої, все втратили і мої батьки загинули в автокатастрофі. Тому мені нема більше нічого втрачати я захищала достойно своїх батьків та сестру.- ці слова здалися мені дивними і той факт що моя мама мертва мене здивував.
- Подругою краще не влізай в суперечку між мною і цією дівчиною!!
- Ти можеш ображати будь-кого але на мене і моїх молодшу сестру.- всі здивовано подивилися на мою сестру.
- Ти про що Мійон?- здивувався Тє.
-Вибач мені сестричку- повернулася вона до мене- Я хочу вам представити свою молодшу сестру Чон Ханиль повернулася вона до мене а я була здивована як і всі окрім Чона, МинСока і Кей.
-Ви щось плутаєте я не та дівчина- повернулася я до неї.
-Ханиль я все знаю, я відразу тебе впізнала- взяла мене за руку сестра -Ти хоча і змінилася, змінила зачіску. Але ти все-таки залишається моєю молодшою сестрою твій стиль майже не змінився.
- Не смій мене так називати я не Ханиль!- стала я злитися- я Джію.
-Мійон яка сестра, що ти говориш. Ханиль це Чон Ханиль?- різко підійшов Техьон і схопив її за плечі.
-Так Ким Техьон. Та сама Ханиль, моя молодша сестра.- відійшла вона від Тє.- я бачу ви нічого не розумієте- повернулася вона до здивованих людей.-зараз я розповім вам цікаву історію життя своєї сестри.
- Джію не хвилюйся все буде добре- підійшов до мене Гук і обійняв за плече.
- Ханиль моя молодша сестра, лише по мамі у неї був свій тато. Раніше ми з мамою і відчимом мешкали в Тегу. Але після одного випадку я змушена була переїхати в Сеул для захисту своєї родини та сестри, згодом до мене приїхала сестра але сталося так що ми не зжилися. Так сестричко?- поглянула вона на мене.
-Я не розумію про що ви говорите- сміливо сказала я.
- Ну якщо не розумієш ти то я хочу звернутися до Техьона і Рей- поглянула вона на них.
- Подруго ти що довбонулася чимось?- здивувалася Рей.
- Ні, просто є цікава історія. Слухайте. Техьон, Рей і Юнги- звернулася вона до них- ви пам'ятаєте ту вечірку десь 4 роки назад в честь поїздки Техьона на навчання за кордон.
- Пам'ятаємо- в один голос сказали вони.
- Цікава було, правда-засміялася вона- не зважаючи той факт, що тоді всі напилися і на ранок опинилися в обіймах не знайомих їм людям. Тоді не винятком була я, Рей і моя молодша сестра. Тільки я прокинулася з коханням свого життя так як і моя сестра. - поглянула Мійон на мене і посміхнулася.
- І до чого тут це все?- почав злитися Тє.
- А до того, що у моєї сестри і Рей був один і той самий коханий і це ти Ким Техьон.
- Тобто тоді ти мені на брехала?!- підійшла до неї Рей- ти знала з ким він тоді був, а мені сказала що ні.
- Звичайно знала. Тоді на ранок я прокинулася раніше всіх і пішла шукати свою сестру. Я обійшла всі кімнати і коли відкрила двері в кімнату Ким Техьона то побачила як вони мило разом спали в обіймах.- всі здивувалися особливо Инсоль і Мінсу.- оскільки на той час батьки Рей були впливовими то я боялася за свою молодшу сестру і сім'ю.
- Так ось чому ти тоді не пустила мене в кімнату Техьона!?- крикнула Рей.
- Рей ти можеш заткнутися!- крикнув Тє.
- Саме через це. Але що було далі то найцікавіше- злісно усміхнулася Мійон і поглянула на Тє.- коли через півгодини ми з Рей до тебе прийшли то Ханиль уже не було а ти спокійно вийшов із ванної кімнати як нічого і не сталося. Я відразу зрозуміла що ти просто нею скористався як річчю!!- кричала Мійон а мої очі почали набиратися сльозами.- на наступний день ти відразу поїхав а Рей шукала того з ким ти тоді був. І знаєш що?- підійшла вона до Тє.
- Що?- без жодних емоцій сказав Техьон.
- Вона мало не найшла її в погрожувала вбити, через це я повинна була, кинути родину, сестру, навчання, друзів і головна я повинна була розійтися з коханням мого життя!!!!- з сльозами кричала Мійон, від його мені ставало ще больніше.
- Мійон заспокойся- підійшов до неї Юнги- так ось чому ми тоді розійшлися?- поглянув він на неї.
- Так- скрізь сльози посміхнулася вона і назад повернулася до нас- здається все історію завершено, та не тут то було, через місяць ця мала дурепа приїджає до мене мало того, що вся в синцях, від мами, так іще і..
- Мійон припини!!- з сльозами кричала я- Замовчи!!!! Я ненавиджу маму!! Ненавиджу вітчима і ненавиджу тебе!!!!- впала я на коліна а всі дивилися на мене- ти зараз граєш таку добру та справедливу сестру, ти забула що було раніше!!! Ти забула як ти і твої подружки знущалися з мене!!!! Як мама била мене за твої вчинки!!!! - ще сільніше почала плакати я.
- Джію підіймайся- присів до мене Гук а я взялася за його руку і стала на ноги.
- Я все пам'ятаю!- опустила голову Мійон- і хочу вибачитися, я дійсно ніколи не була правильною сестрою, тому що коли ти приїхала до нас тобі вже було 5 і всі в школі казали, що ти мені не рідна і взагалі не сестра а коли я проводила собою час то всі з мене дражнилися, я не хотіла втрачати авторитет у школі тому знущалася і мені за це соромно- плакала вона.
- Соромно, та ти така як і мати!!! В той день вона сильно побила мене і я приїхала до тебе за підтримкою, за допомогою!! А ти що зробила??!!- злісно я поглянула на неї- Ти просто вишвирнула мене на вулицю в той час коли на подвір'ї була холодна пора!!- кричала я.
- А що я повинна була зробити?!!! В мене і самої на той час не було коштів так ще і ти приперлася вагітною!!!! Я відразу зрозуміла що ця дитина від Техьона!!!!- в цей момент всі просто під ахуєлі в тому ж випадку Тє і Рей. - я сказала тобі зробити аборт і повернутися назад в Тегу до батьків але ж ти в нас вперта, вирішила що доросла і сама все можеш вірішувати і що сама зможеш виховувати маленьку дитину в великому місті!!!!- кричала сестра а я просто плакала- коли ти пішла, ти знаєш як я за тебе хвилювалася!!!! Ти знаєш я собі місця не знаходила!!!! Я кожного дня телефонувала мамі і питала чи ти вже дома!!!- ми просто плакали.
- Стоп! Мійон хіба Ханиль не покінчила з собою!!- крикнув Тє і підійшов до неї.
- Якщо ти мені не віриш та я тобі зараз докажу- підійшла до мене Мійон
ВИ ЧИТАЄТЕ
Чи може демон, бути всередині ангелом?
Fiksi PenggemarЯк би ми не старалися, від минулого не втікти. Тому інколи краще від нього і не тікати....