Merhaba ben merve size bir gün yaşadığım bir hikayeyi anlaticam.Bir gün annemle babam pazara alışveriş yapmaya gittiler.Bende odamda kitap okuyordum sonra okuduğum kitap vampirlerle alakali olduğu için açıkçası korkmuyo digildim.Neyse konumuza dönelim sonra dışarıda birden yağmur yağmaya başladı ama hava güzelken nasıl hava bu kadar değişebilir şaşırdım ay neyse bu arada ben çok korkuyordum sonra noldu biliyor musunuz birden simsekler çalmaya başladı evet bu olabilecek birsey ama sonra elktirikler gitti . 😂Tamam gülmeyin buda olabilecek birsey ama sonra ben çok korkmaya başladım hatta artık yavas yavaş yanaklarıma göz yaşları inmeye başladı tam elime telefonu alıp babamlari arayip Nerede kaldığını soracaktimki birden arkadan biri beni bayıltı verdi. Sonra uyandığimda kendimi çok karanlık ve korkunç bir odada buldum burasiiii 😨😨sakin olun daha doğrusu korkun ama sakın olun hikayenin sonu güzel ...Devamını soyleyemem. Okadar korkuyordumki anlatamam birden kapı aralandi ben korkup ayağa kalktim hemen elime odada bulunan üzerinde korkunç resim bulunan vazoyu aldım .Ve sonra oradan biri bana seslendi-''Sakin benden korkma ben sana zarar vermem ''diye bir ses geldi .Ama ben yinede hazırlıksız yakalamak istemiyordum sonra içeri giren kişi biiiiiir😱Vampirdiiii😨😨😨Sakın ol... olmayın evet korkun ama içeri girdiği de ben kavanozu firltamadim haliyle korkudan.Neyse sonra dediki -ben sana zarar vermiyo cem çünkü ben beyaz kanatlı vampirim .Sadece diğer insanları issirdigim gibi senide issiricam''dedi.Ben -Nnnooollluuuur baaannaaa bbiiseeyyy yapma bbbenn issiirrrilmaaakk issttemmiorum''dedim(titreyerek )Vampir -Seninde diğer insanlari issirdigim gibi issirmak zorundayım çünkü seninde diğerleri gibi bize yardımcı olman lâzım''dedi.Ben sustum ve cesaret edip boynumu uzattım .Vampir sasirdi-hic kimse senin gibi cesaretli değildi ''dedi.Ben tam -1 dak...''dedim . Vampir beni issirdi.Tam 3 gün sonra uyandım uyandigimda çok degismis dim ve beni issiran vampir yanıma geldi o da şaşırdı sonra dediki -ben bu kadar değişicegini düşünmemiştim neyse şimdi gelde kanatlarını kontrol edip sana yapman gereken işleri anlatayim''dedi.Ben-bana önce annem ile babamin Nerede olduğunusöyle ''dedim.Vampir-onlar seni bekliyorlar ''deyince ben şaşırdım. Vampir- sen benimle gel sana herseyi anlatacağım dedi .Ve aslında ne olmuş Biliyormusunuz annemler önceden vampirlermis beni de vampir yapmak istiyorlarmis bu yüzden aslında baştan beri hersey oyunmus annemler pazara değil vampirler ülkesine gelmiş ve sonra ben evde işte kalıp ...neyse orasını biliyorsunuz bi süre sonra siyah kanatlı vampirlerle beyaz kanatlı vampir lerin savaşı olacakmış bunun için çok az kalmış bende onlara yardimci olup bu savaşa katılım ama katılmadan önce çok calismaliyim .
Evet benim hikayem böyleydi sizde bukadar uğraşima bir yıldız ve takip yaparsiniz herhalde o kadar yoruldum😊😊