" Valeska bana burada kalacağına dair söz vermelisin.." Diana onu ikna etmeye çabalarken kızlar hazırlanıyordu...
" Söz veriyorum.." Jerome kıza sırıtırken yalan söylediği anlaşılıyordu...
" Burayı kilitleyeceğim..." diyen Diana söylediği şeyde ciddiydi.." Dalga mı geçiyorsun? " Jerome sinirlenmişti... İçindeki bu duyguyu kahkaha ile yansıtırken kıza sırtını dönmüştü...
" Gelirken sana bir sürprizim olucak.."
Merakına yenik düşen Jerome arkasını tekrar döndüğünde " En son bir sürprizin olduğunu söylediğinde birbirimizi öldürmeye kalıştık.. hatta sen biraz ölü olarak kalmıştın.." dedi..
Diana söylediği şeye omuz silkerken
" Keyfin bilir... Hiçbir zaman öğrenemezsin.." demişti...Ophelia bir işi olduğunu söyleyerek dışarı çıkıyordu... Aurora kendisine verilen görev için Sophia ise evinden birkaç malzeme almak için çıkıyordu...
Diana bugün tekrar mezarlığa gidecekti... Hepsi evden çıkacağı için Jerome'un burada kaldığından emin olacak biri yoktu...
Ne kadar iyi bir güvenlik sistemi de olsa bu adam bir şekilde kaçabilirdi...
İkna etmeye uğraştıklarında ne kadar onaylayan cevaplar alsalarda güvenmiyorlardı...Diana: Jerome.. Burada kal...
Jerome: Yeter artık... Kalacağım dedim işte...
Diana: Sana inanmamızı mı bekliyorsun?
Jerome: Haayıır
Diana: Gidiyoruz döndüğümüzde burada olursan dediğim gibi sürprizi öğrenirsin.. Aksi bir durum gerçekleşirse senin yerine Jeremiah gelir
Jerome: Boşuna uğraşma Diana...
Diana: Hoşça kal...
Kızlar sığınaktan çıkıp arabaya yönelirken Aurora çıktıkları yeri özenle kilitleyip arabaya doğru ilerliyordu... Jerome içerde oturup düşünmeye başlamıştı...
Aurora: Hazır mısınız?
Diana arkasını dönüp kızları kontrol ederken hazır olduklarını görmüştü önüne dönüp "Hazırız Kaptan.." demesi Aurora'yı gülümsetti...
Ophelia'yı istediği yerde bıraktıktan sonra Diana'da gelmek istediği yerde inmiş Sophia evine varmıştı...
Aurora patronunun bulunduğu mekana gitmek için yolunu değiştirmişti...
Diana mezarlıkların arasından geçerken yüzüne vuran sıcaklığı engellemek için elini yüzünü kapatacak şekilde tutmuş ilerlemeye başlamıştı güneşten oldum olası nefret ederdi...
Güneşin bulutların arkasında kalması
Elini indirmesini sağlarken karşısındaki bedene bakıyordu..Tutup mezara koymayı denerken duyduğu sesler saklanmasına sebep olmuştu..
" Bundan daha güçlüsün Jeremiah, Bu düşünceler delilik gazı yüzünden biliyorsun.."
Duyduğu bu sesin sahibini tanıyordu... Bruce Wayne'e aitti... Söylediği cümlenin anlamını kavradığında Jerome'u düşünmüştü...
"Yalanlarının beni daha fazla kandırmasına izin vermeyeceğim.."
Jeremiah'ın sesini duyduğunda olduğu yere sabitlenip beklemeye başladı..
"Neler oluyor?" Jeremiah Jerome'un bedenini gördüğünde yüzündeki korku dolu ifade Jerome'un onun kabusu olduğunu tekrardan gün yüzüne çıkartıyordu...