Selam arkadaşlllaaar gine ben :))) Bi süre yazamadım çünkü hastanadeydim yedim serumu oturdum annem bilgisayar,tablet ve telefonu aldı yazamadım kusura bakmayın . Hadi başlayalııımmm......... Ve bu arada kapak yarışması başladı en beğendiğim kişinin kapağını koyacağım ve o bölümü ona ithaf edicem :))
--------------------
Ece'nin Ağzından
''Anne?, anne burası neresi cevap ver'' bir kır ortasında koca bir ağaç ağacın dibinden oturan annem ona yaklaşık 15m uzakta duran ben.''Anne yanına gelemiyorum yardım et'' dediğimde adım atıyordum ama ben her adım attığımda annem ve o koca ağaçta uzaklaşıyordu.Artık durduğumda annem yüzüme bakmaya başladı . ''Anne affettin mi beni, senin ölümüne neden olan bu küçük okçuyu affettin mi annem '' dediğimde ikimiz de ağlamaya başladık. '' Affettim kızım ben sana hiç kızmadım ki buraya ben senden özür dilemeye ve bana soracağın şeyler olduğunu bildiğim için geldim'' dediğinde şaşkınca yüzüne bakıyordum. Bu yaşıma kadar ben bu vicdan azabıyla yaşıyordum, ne olmuştu şimdi annem rüyalarımda karşıma çıkarak benden özür dilemeye ve benim bir suçum olmadığını söylemek için mi gelimişti ? '' Kızım hayatına devam edemediğin için ,seninle kavga ettiğim için, sana doya doya annelik yapamadığım için özür dilerim, şimdi ise sor istediğin bir şeyi sor , sor ki cevaplayayım.'' dediğinde düşündüm tek bir sorum vardı anneme, '' Beni Affettin Mi Anne? '' dediğimde annem evet anlamında başıını salladı ve gitti ....
Görkem'in Ağzından
''Ece!! Eceeee!Ece uyan lütfen lütfen Ece! Bir kabus geçti uyan'' Ece annesini sayıklıyor bi yandan terliyor bi yandan da ağlıyordu ilk defa böyle görmüştüm onu, neden böyleydi ki arabada ki annesi değildi ama şimdiye kadar annesiyle karşılaşmadım da ama bunu sonra Mehmet amcayla görüşcektim şu anda bütün dikkatimi Ece'ye vermiştim çünkü gözlerini açmıştı ama hiçbir tepki vermeden tavana bakıyordu. ''Ece iyi misin ? '' dediğimde kafasını bana döndürdü ve sadece ''su'' diyebildi hemen başucunda duran sudan bir bardak uzattım ve içmeye başladı sonra da konuşmaya ''ordaydı Görkem karşımda, tam 15metre ötemdeydi'' dediğinde anlamamıştım kim ordaydı ki neden ordaydı ve neden Eceyi bu kadar çok etkilemişti bu rüya daha doğrusu kabus ''benden özür diledi ve , ve beni affettiğini söyledi'' dediğinde yüzüne buruk bir tebessüm yerleştirdi ve gözünden bir damla yaş aktı. ''tamam geçti canım geçti birşey yok sakinleş iyisin babanda 5 dakikaya burda olur taburcu işlemlerini -'' ''bilmiyorsun ve dediklerimden birşey anlamadın değil mi?'' dediğinde afalladım. Neyi anlamadığımı bile bilmiyordum .''anlatacağım Görkem anlatıcam ama bana bi süre izin ver sana güvenmem için izin ver ve bunu sağlamaya çalış '' dediğinde onu izliyordum.Bu sırada Mehmet amca içeriye girdi '' oooo benim güzel okçumda uyanmış günaydım canım'' dediğinde ben ve Mehmet amca gülümsüyorduk ama Ece gülümsemiyordu bakışlarını tavana çevirmiş karanlığın içinde sanki bir yıldız bulabilirim umuduyla bakıyordu , çok derinlere bakıyordu, çok derinleri düşünüyordu....
Hastanenin çıkış işlemleri yapıldıktan sonra eve gelik artık Ece'nin annesi konusunu Mehmet amcayla konuşmam gerektiğini anladığımda Mehmet amcanın yanına gitmiştim. Ece odasına çıkıp kitap okuyacağını söylemişti bu yüzden sadece Mehmet amca ve ben vardım koca salonda. Ve konuşmaya başladım ''Mehmet amca haddimi aşmazsa size birşeyler sormak istiyorum . şey konu Ece'nin annesi ile ilgili'' dediğimde Mehmet amcanın vücudunun gerildiğini çok rahat anlayabiliyordum gerçekten de rahatsız olmuştu.''Ne sormak istiyorsan sor evlat çünkü bu konu bu gün burda açılır ve burada da kapanır anlaştık mı ?'' dediğinde aklımda bir ton soru vardı ama birinden başlamam gerekiyordu ve bu soru şuydu '' Ece'nin annesi yaşıyor mu ?'' dediğimde ''hayır'' cevabını verdi Mehmet amaca ''nasıl oldu peki'' dediğimde derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı '' dinle evlat tekrar anlatmayacağım çünkü, Ece okulda düşmüştü ben işte olduğum için Ece'nin annesi Ece'yi okuldan almaya gitti dönüşte arabada ne geçti, ne oldu bilmiyorum ama bir kaza oldu Ece hafif yaralıydı annesi ise öldü , ben işten çıkıp direk hastaneye gittim Ece annesinin cenazesinde ve sonrasında 3 hafta tek bir cümle sayıkladı 'hepsini ben yaptım suçlu benim benim yüzümden öldü' demeye başladı ne oldu ben de bilmiyorum Ece bana da anlatmadı . Bu kazanın üstünden yaklaşık 4 yıl geçti. O trafik kazasından çok etkilenmesinin nedeni de oydu evlat eskiyi, o anıları hatırladı eskiden olduğu gibi gine kendini küçük suçlu annesinin ölümüne neden olan kız olarak gördü '' gözümden yaşların akmasına engel olamamıştım o kız daha küçücük yaşta neler çekmişti öyle. Ben ise annem ve babam ayrıldı diye kendimi kötü hissederdim. Demek ki bana anlatacağı şey arabada ne olduğuydu bunun için bana güven duyması gerekiyordu ve ben de bunu yapacaktım onun bana güven duymasını sağlayacaktım ve onu iyi hissettirecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR TUTAM AŞK...
Chick-LitHer hayat bir gün son bulmayacak mı? Cevabınızı duyar gibiyim... peki her hayat bir gün hangi şartlar altında ufalanacak? Hangi ışık hangi karanlıkta sönecek? Bu karanlıktan kurtuluş yok... Bu onun karanlığı, ışığıysa sönmek istemeyen, ama başka ka...