Bölüm7:Sadece Bora ve Asel

37 14 11
                                    



...Kafamı kaldırdığımda sert bakışlarıyla Bora duruyordu....Of yine mi bu ya!?

Bora hala bana bakarken bi adım geri çekildim

"Çok pardon görmeden çarptım"....şu an elinde kurtulmak için dedim ama normalde demen yanii

"Sen niye buradasın!?"...Beyefendinin huzurunu kaçırdık tüh(!)

"Pardon(!) Her neyse geçebilirmiyim?"...Sorusunu es geçip geçmek için adım atmıştım ki kolumu tuttu ve önüne çekti

"Sana bi soru sordum!"

"Duydum!"

"Cevap ver o zaman!"....Emirlere bak sen(!)

"Bunu sana soracak değilim!"...Kolumu kendine çektim,yanından geçiyordum ki kolumu tekrar tutup duvara yasladı. Kol bedava zaten al kes(!)

"Sana bana sesini yükseltmeden konusunda uyardım diye hatırlıyorum ama bakıyorum da sen pek beni dinlememişsin"

"Yaa öylemi olmuş tüh unutmuşum demek ki!"

"Demek ki yoksa benim söylediklerimi herkes çok dikkate alır çünkü bir kere söylerim ikinciye...Neyse"

"Kendini anlatman bittiyse gidebilirmiyim?"

"Hayır! Sana sorduğum sorunun cevabı daha gelmedi."

"Ya sanane istediğim yerde dolaşırım!"....galiba biraz fazla sesim çıktı çünkü bileğimdeki eli sertleşti ve çenesi kasılıyor şuan benim arkmadan bir Fatiha okuyun(!)

"Şuan burada bende varsam söylemek zorundasın!"

"Gerçekten seninle uğraşamıyacam işlerim var çekil önümden"....Niye her dediğime sinirleniyor bu adam. Ama şuan baya sinirlenmişse benziyor kendini sıktığı belli oluyor çünkü!

"Bir daha bana emir vermeyeceksin! İyi madem o zaman şunu cevapla..."....Allah geliyo(!)

"Geçen gece yaşananları kime anlattın Akın dışında?"...Sert bi şekilde yutkundum ne diyecektim şimdi ben!?

"H-hiç kimseye"...Biraz daha bana yaklaştı ve ben duvara iyice yapıştım

"Bak küçük oyun oynayacak zamanım yok sorumu cevapla bende seni rahat bırakayım,hem sen git arkadaşlarınla evcilik oyna ha ne dersin?".... Nefret ediyorum bana böyle muamele yapılmasından!

"Sen salak mısın!?,salak ayağına mı yatıyorsun kaç defa demem gerekiyor anlaman için BEN KÜÇÜK DEĞİLİM!,ha YÖK ben öyle üç beş demeyle anlamam diyorsan SÜREKLİ HATIRLATIRIM!"

"Şuan kendimi ZOR TUTUYORUM,elimden bi kaza gelmeden ÇIK GİT SEVGİLİNİN YANINA"....Bağırarak söyledikten sonra sert bi şekilde kolumu bıraktı...Bi dakika ya sevgilin mi dedi o? İyide benim sevgilim yok ki!

"Ne diyorsun sen ya!? Ne sevgilisi ne saçmalıyon!?"

"GİT DEDİM!"...Bağırdığı için korktum ve merdivenlere yaklaştım şuan istemsizce gözümden yaş akıyordu biri bana bağırınca zaten kendiliğinden akardı!

Ağlayarak merdivenlerden inerken önümü göz yaşlarım nedeniyle bulanık görüyordum,ayağım takıldı patur kutur düşerken bi de buna ağlıyordum şuan ayağım çok acıyordu! Duvara sırtımı yaslayarak ağlamaya devam ettim ayağımın acısı arttıkça ağlamam da artıyordu!

Merdivenlerin başında Bora geldi birden hemen yanıma gelerek

"Ne oldu!"..Şuan bi çocuğun canavar görmüşçesine korktuğu gibi korkuyordum,gidecek yer var gibi biraz daha geriye gittim ve ayağımı kendime çektim çekerken çok açıldığı için

"Aaaaa~" sesi çıktı...

Bora'dan devam;

Karşımda ben canavar gibiymiş için diye bakan küçüğe yaklaştım ama o daha da geriye giderek ayağını kendine çekti ama ağzından acı bi çığlık çıktı işte bu çığlık benim bütün duvarlarımı yıktı....

"Dur yapma kırmışsındır! Korkma da ayrıca yani şuanlık"...Hala ben öcüymüşüm gibi bakan tertemiz kalpli kızın ayağını kucağıma aldım ayakkabılarını çıkarttığımda bi şey diyemiyordu ama ben onu sanki duyuyordum benden deli gibi korkuyordu! Ayağının yan tarafındaki kemiğe hafif bastırdığımda

"Aaaahhh~" .....Yine aynı çığlık!!!!

"Burası mı acıyor?"....İlk bana sonra ayağına baktığında cevap vermek için ağzını açtı ama sonra bana bakınca tekrar kapattı sadece başını sallamakla yetindi.Allah kahretsin beni bu küçücük kıza bile gerçek yüzümü gösterememiştim!

"Ben de doktorum tamam mı?,ama ortapedikci değilim o ayrı konu"

"Sen doktor musun?"....Öyle kaşlarını kaldırmış masum masum bakarken dayanamadım e tebessüm ettim

"Hem de en alasından cerrahım ben"....masum bakışlarının yerini koca bi şaşkınlık almıştı şuan bu hali kahkaha atmaya değerdi ama prensibimde kahkaha atmak yok benim!

"Eee o zaman sen 40-50 yaşlarındasın,hiç göstermiyorsun estetik mi yaptirdin?"....Gerçekten şuan gülmekten yarılır insan ama ben sadece dişlerimi göstermek gülüyordum

"Göstermemem normal çünkü daha gencim ben"

"Estetikle gençsin o olmadan bi hiçsin!"......Söylediği şeye sinirlensemde kendimi tuttum çünkü onu zaten çok korkutmuştum

"Ne estetiği lan!?Yastık mıyım ben orama burama bişeyler sokturtacam!?"....Dediğim şeye koca bi kahkaha attı o gülünce sanki içim huzur buldu ne oluyo bana ya!?

"Yaaa ne bileyim sen öyle deyince".....Kahkahalarının arasından bunları söylerken ben de güldüm

"Ha o zaman kaç yaşındasın sen tabi bana sürekli küçük diyorsun ya öğrenelim bakalım delikanlımız kaç yaşında?"....Söyleme tarzı hoşuma giderken Asel'le konuşmak iyi geldi ama bu kadar yeter kendimi açtığım!

"Boşver sen onu şimdi ayağını baktırmaya götürelim gel".....Söylediğim şeye dudaklarını büzdü bu arada dudakları niye bu kadar tatlı

"Yaa ama mızıkçı! Ben kendim giderim saol"....Nasıl yürümeyi düşünüyorsa artık(!)

"İyi hadi kalk"...Suratıma boş bakışlar attı duvardan destek alarak kalkmaya çalıştı ama ayağını acıtmaktan başka bişey yapamadı

"Kalkamıyorum!"....Yine dudaklarını büzüp söylerken otomatikman odağım değişiyordu

"Gel bakalım küçük" ....Yanına çöküp kucağıma aldığımda hıçkırmaya başladı neden olduğunu anlamasamda tüy gibi hafifti...

Asel'i doktora gösterip evine bıraktım 1-2gün dinlenmesi gerkiyormuş itiraz etse de benim sert bakışlarıma maruz kaldığı için mecbur kabul etti evine bıraktığımda koltuğa kadar taşıdım "Ben gelicem burda bekle" dedim ve çıktım haşlamam gereken mallar var çünkü!

Sürprizzz☺️😉

Bölüm erken geldi kısa mı oldu? Siz yorumlara yazarsınız genellikle 800-900 arası kelime yazıyorum alanya4545 bebeğim söylemişti bu iyi diye ona uyuyorum.

Diğer bölümde görüşürüz 😍✌🏻👋🏻

KRANLIĞI İÇİNE GÖM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin