Capitolul 18

107 10 2
                                    


Perspectivă Beatrice

Au trecut câteva zile de când Mark mi-a spus "adevarul" despre ceea ce simțea când a vazut-o pe femeia aia. Am zis să îl înțeleg că poate si eu o să ajung în situația asta dar nu prea cred pentru că eu am ochi doar pentru el. Chiar daca îl atragea el nu avea de gand să mă abandoneze pe mine pentru aia si chestia asta m-a facut să rămân lângă el si sa nu pun stop chiar dacă nu era cauzul de a pune stop. Doar s-a uitat la ea nu e ca si cum m-ar fi înșelat dar pur si simplu mă simțeam prost, era o tensiune prea mare între mine si el şi o atracție prea mare între el si ea. Prefer să cred că a fost o atracție de moment şi nu o să se mai întâmple.

În seara asta o să îi pregătesc o cină romantică lui Mark, o să pregatesc totul şi să avem o seară de neuitat si un sex de împăcare. Mark e încă la muncă pentru că seful meu l-a chemat dar ăsta e un avantaj pentru mine.

Vreau să fac spaghete dar nu cred că am destul timp aşa că voi comanda, vinul de un roșu aprins sta în mijlocul mesei cu 2 pahare așezate lângă el. Mi-am cumpărat de curând un compleu de lejerie intimă şi în seara asta e timpul să îl port si să îl înnebunesc pe Mark, peste lenjerie îmi voi lua un halat din satin lăsând să mi se vadă putin din umăr.

Comanda a venit repede şi pun spaghetele în farfuri aşezându-le pe masă.
Aranjez lucrurile făcând ca totul să fie pus la punct. Mă aşez la masă şi aştept.
Mark trebuie să vină si când o să vadă ce i-am pregătit o să fie surprins.

A trecut o oră, a trecut 2 ore iar Mark nu a venit, nici nu se sinchiseste să apără. Poate îl mai tine seful nostru la muncă, poate are ceva de făcut... Mă ridic de la masă si mă duc să îmi iau telefonul să îl sun dar nu răspunde, e ocup din câte pot să văd, sigur nu o să vină acum acasă si ar trebui să mă bag la somn evitând situația în care ne aflăm.
Îmi iau pijamalele pe mine uitându-mă în oglindă dezamăgită de mine. Mă trântesc în pat cu lacrumi în ochi si încerc să dorm.

Poate el acum e cu femeia aia şi îsi face de cap în timp ce eu l-am asteptat ore întregi să vină acasă să luam masa împreună, sau poate lucrează pentru firmă iar eu doar îmi fac filme în cap. Nu stiu ce să zic sau cum să abordez situația dar stiu bine că nimic din ce se întâmplă nu e bine. Poate Mark nu e omul potrivit pentru mine, poate el nu stie cum să facă să fie bine, îsi plimbă ochii pe fiecare femeie si nu îsi dă seama de ce are lângă el sau poate gresesc eu.

***

Mă trezesc în jurul orei 10:12 şi văd că sunt singura în dormitor, superb Mark nici nu a venit acasă. Mă ridic din pat cu greu şi mă duc în bucătărie cu gandul să îmi fac o cafea, intru în bucătărie şi îl vad pe Mark făcând cafea si aranjând totul, pe masa din bucatarie sunt câteva pungi si chiar sunt curioasă să aflu ce se află în ele.

-Unde ai fost?

Mark se întoarce cu fața la mine si pot să observ cât de obosit e.

-La muncă, iar după m-am dus la seful meu şi l-am ajutat să îi faca o surpriză soției sale. Era deja tarziu cand am ajuns acasă, în jur de 01:20. Am vazut că ai pregătit cina şi chiar îmi pare rau ca nu am putut să vin mai devreme acasă...

Mă apropi de el si îl iau în brațe, lacrimile se strâng în ochii mei la gândul că eu am putut să cred că e cu ala.

-Am crezut că esti cu femeia aia...
-Tu esti singura femeie din viața mea.

Mă strânge tare în brațe si dau drumul lacrimilor. Nu pot să cred că am gândit atât de prost aseară. Ar trebui să las dracu filmele pe care mi le fac si să mă gândesc că el chiar are treabă. Nu o să mă mai gândesc că el mă înseală fiindcă nu a ajuns acasă. Fiecare dintre noi avem cate o responsabilitate, poate chiar mai multe si ar trebui sa ne gandim dincolo de tot ceea ce se întâmplă în jurul nostru. Când voi avea motive concrete atunci pot să gândesc în continuare la ceva rau dar deocamdată ar trebui să mă bucur de fiecare moment petrecut cu el.

Mark Îmi dă cafeaua şi ne punem la masă împreună, savuram cafeaua ușor amăruie făcută de el şi ne bucurăm de moment. Poate asta constă în iubire, să privești dincolo de omul rău din fața ta. Am ajuns să iubesc un om care acum ceva timp si-a bătut joc de mine dar sinceră să fiu dacă nu era el eu eram pierdută de mult. Omul ăsta a trezit în mine ce nimeni nu a facut-o în 18 ani de zile.

Fiecare partidă de sex e diferită ca noi să nu ne plictisim unul de altul. Sexul nu constă doar ați potoli plăcerile sexul constă si în a te simți bine, fă sex cu persoana pe care o iubesti si asigură-te că si ea o face.

Am descoperit la Mark ce el nu a lasat niciodată să se vadă. În fața prietenilor e o persoana rece fără suflet si nu se lasă doborât de mici probleme, dar când suntem împreună dă scutul jos. Nu se fereste de mine si niciodată nu se va feri pentru că eu l-am acceptat pe el si cu bune si cu rele.
Am fost împreună în fiecare misiune şi cand el a trebui să plece singur am simțit un gol în stomac, stiam că se va întoarce dar nu stiam cand o va face.

Credeam că mă va lasa pentru femeia aia dar nu a făcut-o, cum si el a zis sunt singura femeie din viata lui. Cuvintele astea îmi umple sufletul de fericire, el e fericirea mea.

Mă gandesc că daca el nu ar fi intrat în viața mea eu nici nu stiu unde ajungeam acum. Cel mai important lucru e că rămânem împreună si la bine dar si la greu.

I-am zis "Dacă ti-e greu spune-mi mie iar dacă ti-e bine spune-mi tot mie"

Totul se întâmplă cu un motiv, moartea părinților mei, mutatul la Bunica, întâlnirea cu el. Fiecare întâmplare are scopul ei, Dumnezeu îți dă atât cât poți să duci.

Aş fi vrut ca ei să trăiască în momentul asta, să vadă ce om minunat am întâlnit dar, daca nu se întâmpla incendiul eu nu ajungeam să îl întâlnesc, fiecare lucru are un scop în viata asta, scopul incendiului a fost să întâlnesc o persoană care să mă facă fericită tot restul vieții sau poate până când o să ni se ia unul de altul.

Sper că va plăcut această carte, sper că v-am adus zâmbete pe chipul vostru frumos! Din pacate ăsta e sfarsitul dar voi începe o noua carte care o să fie mult mai lungă decat asta! Mulțumesc pentru fiecare vot🔝

Dragoste Pe Două Roți Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum