• Pansy Parkinson •

186 22 26
                                    

27 Haziran 2020 Cumartesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

27 Haziran 2020 Cumartesi

10.30

"Pansy Parkinson sıra sende."

Rolanda Hoock genç çocuğun yanından gidişini izlerken bir diğer şüphelinin ismini seslendi. Pansy Parkinson isminin okunmasıyla beraber artan stresiyle başa çıkmak için derin derin nefes alıp verirken,Ron güven verircesine genç kızın elini kavradı.

"Sadece sakin olmanı istiyorum Pansy, tamam mı? Bundan kurtulmamıza çok az kaldı. Her şey sona erecek. Sadece son bir yalan daha. Theo için...bizim için."

Pansy Parkinson sevgilisine gülümseyip başını olumlu anlamda sallarken derin bir nefes aldı. Başını dikleştirip her zaman ki o asil halime büründü. Ne kadar acı içinde olsada maskesini takındı. Bu işten kurtulmalılardı. Daha fazla karmaşa istemiyordu hayatında. Sadece son bir kaç adım ve daha sonra her şey normale dönecekti.

"Bunun sizin için çok zor olduğunu biliyorum fakat bunu yapmamız gerekiyor."

"İşinizi yapıyorsunuz. Lütfen beni avutmayı bırakıp sorularınızı sorar mısınız? Bir an önce bu kabustan kurtulmak istiyorum."

"Gellert en son seninle konuştu. Görgü tanıkları bunu söylüyor. Aranızda ne geçti?"

"Theo'ya onu aldattığımı söyleyen Gellert idi."

"Yani onu öldürmek için bir sebebiniz vardı."

"Gellert'ı öldürmek için burada ki herkesin bir sebebi vardı. Theo hariç. O...o sadece..."

Pansy cümlesini tamamlayamadan boğazının üzerinde hissettiği ağırlıkla beraber gözleri doldu. Konuşacak gücü kendinde bir türlü bulamıyordu. Ağzından kaçan bir kaç hıçkırıklara beraber ellerini yüzüne gömüp bir süre öylece bekledi. Aklına geldikçe kendini çok daha fazla suçlu hissediyordu. Her şey farklı olabilirdi.

"Theo sadece masumdu. Hepimizin aksine. Ölmemesi gerek kişi oydu. Theo ölmemeliydi. Ölmemeliydi."

"Gellert'ı öldürmek için kimlerin nasıl nedenleri vardı?"

"Hermione, Draco ve Tom'un nedeni açıkça Hermione. Ron ve benim ki sırrımızı açık etmesi. Hermione için neden onu aptal planı yüzünden bu denli kullanıp küçük düşürmesi. Ondan nefret ediyorum. Keşke,keşke onu öldüren ben olsaydım. Onu öldüren kişi o kadar şanslı ki. Tüm öfkesini akıtabildi o an."

"Gellert'ı kimin öldürdüğünü düşünüyorsun?"

"Bilmiyorum. Gellert adımlarını iyi oynadı. Ama sonunda açık edip eline yüzüne bulaştırdı..."

Who Is The Killer? || Dramione/Tomione AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin