• Harry Potter •

204 25 17
                                    

1 Mayıs 2020 Cuma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1 Mayıs 2020 Cuma

07.30

"Tom?"

Hermione gözlerini ovuşturup yanında çırıl çıplak yatan bedene bakıp gülümsedi. Uyurken âdeta melek gibiydi. Uyanık olduğu zamanların aksine fazlaca masum. Gözlerini yüzünün her noktasında gezdirdi. Şekilli burnunu, kalın dudaklarını, uzun kirpiklerini ve dağınık kıvırcık saçlarını incelerken dakikalarını harcadı. Parmak uçlarıyla yanağını okşarken Tom'un ne kadar mükemmel olduğunu düşündü. Kendisi için fazla mükemmel. Zira zaman zaman Draco'yu unutmak için Tom'u kullandığını düşünmesi onu bu düşünceye daha çok itiyordu. Amacı bu değildi belki de ama yaptığı şey buydu.

"Ne o Granger. Yoksa bana tekrar mı aşık oldun?"

Kapalı gözleri ardından boğuk sesiyle konuşan Tom ile Hermione korkuyla sıçradı. Bunca zamandır uyanık mıydı?

"Sana mı? Sanmıyorum. Sadece uyurken fazla masumsum."

"Dün geceden sonra hala bunu düşünebilmene fazlasıyla şaşırdım."

Hermione hoşuna giden o erkeksi boğuk sesi tekrar duyduğunda gülümsedi. Tom gözlerini açıp kollarının arasında ki kızı öperken Hermione kıkırdayıp ona karşılık verdi.

"Ve uyanıkken arsızın tekisin."

Son bir kaç gündür onunla birlikteyken garip bir şekilde huzurlu ve mutlu hissediyordu. Tüm sıkıntılarını alıp götürmüştü sanki. Gizli ilişkilerinde her şey oldukça yolundaydı. Son zamanlarda başına gelen en iyi olay bu ilişki olabilirdi.

"Ama bu arsızı sevdiğine eminim."

Hermione bir kez daha kıkırdayıp sevgilisini öperken Tom kızı bacağından tutup döndürdü. Hermione Tom'un üzerine çıkarken öpüşmelerini daha da derinleştirip Tom'un yatıştırıcı ellerinin çıplak bedenin de dolaşmasının zevkini çıkardı. Tom dudaklarını Hermione'den isteksizce ayırıp baş parmağıyla kızın yanağını okşarken iç geçirdi.

"Bu akşam bir planın var mı yoksa tüm günü yatakta mı geçirmek istersin?"

"Aklında ne var?"

"Az önce olanlardan sonra tüm günü yatakta geçirme fikri daha cazip gelsede bizim için bir restauranta yer ayırttım. Gerçi sen olduğun sürece bana her yer uyar ama ne dersin?"

"Hım, olabilir."

Tom gülümseyip sevgilisinin dudaklarını bir kez daha öperken Hermione de ona hızla karşılık verdi. Tom ellerini tekrar Hermione'nin vücudun da bir gezintiye çıkartırken genç kızın elleri Tom'un yanaklarındaydı. Aralarında artan şehvete ikisi de karşı koyamayacağı sırada çalınan kapıyla birbirlerinden isteksizce ayrıldılar.

Who Is The Killer? || Dramione/Tomione AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin