• Ronald Weasley •

188 22 19
                                    

27 Haziran 2020 Cumartesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

27 Haziran 2020 Cumartesi

13.00

" Gellert'ı öldürebilecek biri aklına geliyor mu?"

"Draco, Tom, Pansy. Hepsinin bir nedeni vardı. Hayatlarının içine edildi ve en yakın arkadaşları öldü. Pansy'nın sevgilisi öldü. Kim yaptı bilmiyorum ama göze batanlar bu kişiler değil mi?"

"Pansy ile sen sevgili değil miydin? Neden onun suçlu olduğunu düşünüyorsun?"

"Pansy ile sadece takılıyorduk. Ciddi bir ilişki değildi. Yani sadece benim için öyleydi. Ayrıca tek istediğim şey katilin bulunması. Şuan da önemli olan başka hiçbir şey yok. Kimse ayrıcalıklı olmamalı. Öyle değil mi?"

Rolanda Hoock stresli bir şekil de ensesini kaşıyıp sorgusu devam eden çocuğun yanından kalkarken sinirle gözlerini çocuğun üzerin de gezdirdi. Ya arkadaşlarını cidden umursamıyordu ya da tam bir psikopattı. Çocukluk arkadaşı ve öylesine takıldığı bir kızı çabucak satmıştı bile. Aklına katilin o olabileceği düşünceleri yer edinirken yorgun gözlerini ovuşturdu. Sorguya kaldığı yerden devam edebilmek için ortağının yanına geri döndü.

"Bize Tom ve Hermione'nin ilişkisi ortaya çıktığından itibaren neler yaşadığını anlatır mısın?"

19 Haziran 2020 Cuma

10.50

Ron sinirle koridorda ilerleyip arkasında ki Harry'i umursamıyordu. Herkes şaşkınlıkla onun bu halini izlerken neler olduğunu anlamaya çalışıyorlardı.

"Ron biraz sakin ol."

"Gellert'ı duymadın mı Harry? O orospu çocuğu Tom, Hermione ile beraber ve tek amacı aptal bir iddia. Onu elimi geçirirsem fena şekilde benzeteceğim."

Koridorda gözlerini hızlıca gezdirip arkalarından keyifle gelip onların bu sinirli halini izleyen Gellert'ı fark etmemişlerdi. Planı rayına girince Gellert'ın keyfi yerine gelmişti. Her şey bir hafta sonra bitecekti. Ve bittiğin de ise o çoktan buradan uzaklaşmış olacaktı. Mükemmel bir plan. Ölü bir beden ve tüm okların gösterdiği birçok katil.

"Tom Riddle'ı gördünüz mü?"

Ron okulun geniş koridorun da haykırdığın da her kesin kaşları çatıldı. Birbirleriyle alakası olmayan bu iki insanın arasın da ne geçtiğini herkes merak etmişti. Kimseden ses çıkmadığın da sorusunu tekrarladı. Bir kaç kişi en son onu kapalı spor salonun da gördüğünü söyleyince adımlarını geldiği yöne çevirip hızla ilerlemeye başladı. Harry ve Gellert da onu takip ederken Draco Malfoy olayları çatık kaşları ile izliyordu. Ron, Tom ve Hermione'yi öğrenmiş miydi? Merakına yenik düşüp en arkadan onları izlerken Ron sinirle girdiği spor salonun da bir çığlık yükseldiğin de koşarak spor salonuna girdi.

Who Is The Killer? || Dramione/Tomione AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin