27 Haziran 2020 Cumartesi14.30
"Hermione? Bir şeyler mi hatırlıyorsun."
Hermione çatık kaşlarıyla mermer zemini izlerken gözünün önüne gelen Theo'nun cansız bedeni ile gözlerini yumup bir kaç damla gözyaşını serbest bıraktı. Zorlukla yutkunup gözlerini tekrar açtığın da ise parti de olanları hatırlamamak için beynini zorladı.
"Hatırlamaya çalışıyorum. Kafam...kafam çok bulanık. Fazla içmiştim ve uyuşturucu kullanmıştım. Bir şey hatırlayamıyorum o yüzden. Size nasıl yardımcı olabileceğimi bilmiyorum."
Yere eğik başını kaldırıp gözlerini gergince oturmuş Tom'a çevirdi. Sol ayağını hızlı hızlı yere vurup duruyordu ve tüm stresini dışarıya açıkça yansıtıyordu. Kafası öne eğik şekil de tüm bu olanların bitmesini bekliyordu. Saçlarını çekiştirerek kafasını geriye doğru attığın da Tom ile bakışları birbirini bulmuştu. Anın da bakışlarını geri çekip titrek bir nefes dışarıya verirken gözlerini kapattı ve düşünlerinin yok olmasına gayret etti. Onları susturmalıydı. Sadece sakin olmalı ve arkadaşlarının yaptıklarını yapmalıydı. Her zaman olduğu soğuk kanlı o kız olmalıydı. Ve gözlerini tekrar geri açtığın da o kız geri gelmişti.
15 Saat Önce
Hermione elinde ki kadehi de kafasına diklerken vücudunu da müziğin ritmine göre hareket ettirmeye başladı. Ağzından dökülen şarkı sözleri sadece onun duyabileceği yükseklikteydi.
"It's crazy what you do for a friend. Go ahead and cry little girl. Nobody does it like you do. I know how much it matters to you.*"
Sarhoş olduğu her halinden belli olan Hermione ayağın da ki topuklular ile de oldukça zorlanıyordu. Dans ederken bir sağa bir sola sendelemesi bunu destekler şekildeydi.
"Hermione! Kaç kadeh içtin sen? Yerin de zor duruyorsun."
Corman Mclaggen ayakta zor duran Hermione'yi belinden yakalayıp kendine gelmesi için bir süre bekledi.
"Dörtten sonra saymayı bıraktım. O yüzden kaç kadeh içtiğimden emin değilim."
"Peki öyleyse biraz otursan daha iyi olur gibi."
"Hayır,hayır. Kafam daha iyi olmadı. Anlarsın ya."
"Kafanı daha iyi yapacak şeyler var ben de. Yani istersen sana da verebilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Is The Killer? || Dramione/Tomione AU
FanfictionEpsom Koleji 2020 mezunlarını verirken dehşet verici bir olay yaşar. Sırlar ortaya çıkar, kalpler kırılır ve kan dökülür. İki kişinin ölümü ardından herkese suçlu gözüyle bakılır. Peki ya katil kimdir? Dramione - Tomione AU Netflix'in Elite dizisind...