• Neville Longbottom •

218 23 21
                                    

21 Nisan 2020 Salı00

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

21 Nisan 2020 Salı
00.13

Hermione sınav zamanları bile en fazla ona kadar dolu olan kütüphanede ders çalışırken kapının gıcırtıyla açılan sesiyle irkildi. Bir süre sessizce boş kütüphaneyi dinledi fakat tek bir ses bile duyamamıştı.

"Hey! Kim var orada?"

Sesi yüzlerce kitabın içinde kaybolurken için de ki korku filizlenmeye başlamış ve bir sarmaşık gibi tüm vücudunu sarmıştı. Eline önünde ki kalın kitabı alıp ayağa kalktı ve yavaşça girişe doğru ilerlemeye başladı.

"Böh!"

Tom kızın tam arkasından yaklaşıp kulağına fısıldarken kollarını kızın beline dolamıştı. Kız korkuyla sıçrayıp küçük çaplı bir çığlık atarken Tom'un kahkahaları kulağına çarpınca elindeki kitapla çocuğa vurmaya çalıştı.

"Sikeyim!"

"Güzel fikir Granger."

Tom yüzündeki sırıtma ile kızı kitaplıkla kendi arasına alarak alanını kısıtlarken elindeki kitabı raflardan birine gelişi güzel yerleştirdi.

"Bu fikrini şuan gerçekleştirmek ister misin?"

Tom kızın dudaklarıyla kendi dudaklarını birleştirip yavaşça öperken Hermione omuzlarından ittirip bedenlerini ayırdı. Sınav varken onunla burada sevişemezdi. Ayrıca bunu istemiyordu da. Tom Riddle onun için sıradan bir insandı.

"Canımı fazla sıkmaya başladın Riddle."

"Hadi ama Granger. Bunu istemediğini söyleme. Bir rahibe değilsin sonuçta."

"Bu her önüme gelenle yatacağım anlamına gelmiyor ama."

"Bazen sadece kontrolü hormonlara bıraksan işimi daha çok kolaylaştırırsın. Sen hormonlarını bense senin için yanıp tutşan kalbimi sustururum. Belki de daha da körüklenir sana olan alevim."

"Riddle seninle boş muhabbet yapamayacak kadar doluyum."

Kitaplık ile Tom'un arasından çıkıp eski ders çalıştığı yere geri dönerken Tom'da kızı takip ediyordu. Hermione masasına otururken Tom'da karşısına oturup gülümseyerek kıza baktı.

"Ne yapıyorsun?"

"Sadece ders çalışacağım."

"Ne zamandan beri gece kütüphaneye gelip ders çalışmaya başladın?"

"Seninle ilgilenmeye başladığım beri."

Hermione göz devirerek önündeki kitaplara geri dönerken Tom Hermione'nin yanında olan kitaplarından birini alıp önüne çekti. Sınavlar ona göre fazla basitti çalışmasına gerek yoktu fakat boş boş oturamazdı.

Who Is The Killer? || Dramione/Tomione AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin