21 Nisan 2020 Salı
02.00
"Ne var Riddle. Beni niye geri çağırdın."
Hermione kütüphanenin için de Tom'u bulabilmek için hızla ilerlerken onunda duyabileceğine emin olduğu şekilde seslice sitem etmeye başlamıştı. Ders çalıştıkları yere geldiğinde yerde oturan Tom ile kaşları çatıldı. Gene ne yapıyordu bu? Yanına doğru ilerlerken yüzüne takındığı alaycı ifade ile ellerini birbirine kenetledi. Fakat çocuğun donuk suratı ve dolmaya başlamış gözleriyle karşılaşınca olduğu yerde kalakaldı. Riddle ağlıyor muydu? Dizlerini kendine çekmiş başını aşağıya eğmiş bir şekilde. Suçlu bir çocuk gibi ağlıyor muydu?
"Sana ihtiyacım var Granger."
"Ne oldu?"
Hermione, Tom'un yanına oturup elini omzuna atarken gözleri endişeyle dolmuştu az önceki alaylı tavrından eser yoktu. Ne olmuştu bir anda? O gittikten sonra Draco ile yalnız kalmıştı. Aralarında bir şey mi geçmişti?
"Çok pişmanım. Ben ger-"
Tom konuşmasını yarıda bırakarak eline aldığı içki şişesini dudaklarına götürdü. Hermione ancak bir kaç yudum sonrası Tom'un dudaklarından şişeyi çekerken öfkeyle konuştu.
"Nereden buldun bunu. Okuldan atılmak mı istiyorsun?"
"Birden beni önemsemeye mi başladın?"
Tom kaşlarını çatıp Hermione'ye bakarken yüzünde beliren gülümsemede bir çok duygu saklıydı. Alay,umut,kızgınlık,çaresizlik...
"Ne saçmalıyorsun? Neler olduğunu anlatacak mısın yoksa seni burada bırakıp gitmemi mi istersin?"
"Herkes gibi."
"İnsanları kendinden uzaklaştıran sensin Tom. Başkalarını bu konuda suçlayamazsın."
"Böyle olacağını bilseydim yapmazdım."
Yanaklarından yeni yaşlar süzülürken gözlerini Hermione'nin gözlerini sabitledi. Kalbi teklemeye başladığında yüzünde içten bir gülümseme belirdi.
"Yalnız kalacağımı bilseydim yapmazdım."
Hermione ne olduğunu anlamadan Tom ikisinin de dudaklarını birbirine kenetledi. Ufak ve sevgi dolu bir öpüşme Hermione ve Tom için bambaşka şeyleri çağrıştırmıştı. Hermione doğum gününü hatırladı. Draco ile yakınlaşmasını,onu öpmesini ve daha fazlasını istemesini. Tom için ise bu öpüşme sadece özlem gidermekten ibaretti. Sevgi açlığını gidermek için yapılmış bir hamle.
27 Haziran 2020 Cumartesi
09.30
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Is The Killer? || Dramione/Tomione AU
FanficEpsom Koleji 2020 mezunlarını verirken dehşet verici bir olay yaşar. Sırlar ortaya çıkar, kalpler kırılır ve kan dökülür. İki kişinin ölümü ardından herkese suçlu gözüyle bakılır. Peki ya katil kimdir? Dramione - Tomione AU Netflix'in Elite dizisind...