EĞİTİM GÜNÜ

131 35 48
                                    

Yıllardır bunun hayalini kuruyorduk. Sonunda hayallerimizi ışıltılarıyla süsleyen yıldızlara yaklaşmaya bir adım daha atacağız. Karanlık, gizemli hayret ettiren bir hayata giriş için eğitim almaya başlayacağız. Ben ve dostum Kaan bugünler için yıllardır çabaladığımız, eğitim aldığımız muhteşemliğe başlamak için fiziksel, zorlayıcı eğitimlere tabi tutulacağız.

Kaan, en yakın arkadaşım onunla futbol maçında tanışmıştık. İkimiz de yıllar önce amatör futbol takımlarında rakiptik şu an da  3 yıldır aynı evdeyiz, birlikte yaşıyoruz. Kaan, 1.82 cm boyunda düz saçlı profesyonel yüzücülük yapmış dostum olur. Karakteri yüzü kadar güzel olan dostumla üniversite de bölümümüz aynıydı. Uzaya merakımız ve araştırma isteğimiz birlikte yaşamamıza vesile oldu. 3 yıldır sıkı dostuz ve yarın astronotluk eğitiminin ilk gününe başlayacağız, bu eğitimler bitince birlikte uzayın yeni hakimi olacağız.

Astronotluk eğitimine başlama günü saat sabah 7.30

-Onay hadi kalk acele et eğitime ilk günden geç kalmayalım. 

--Daha erken değil mi ya ?

-Hayır, erken değil aksine, çok geç kaldık. Hadi! çabuk kalk .

--Sabah sabah eğitim mi olur yaaa, bekle kalkıyorum.

-Ben hazırım gidiyorum hadi acele et.

--Kaan tamam geldimm bekle, hazırım çantamı alıp geliyorum .

Eğitime başlamanın ilk günüydü, benim yüzünden geç kalmıştık ama normalde böyle değilimdir. Kaan ile dün gece sabaha kadar ısrar ettiğim yeni futbol oyununu oynadık. Dalıp gitmişiz oyuna, sabaha doğru uyuduk, alarmı kurmayı unuttuğumuz için çok geç kaldık. Eğitmen canımızı okuyacak daha kim olduğunu bile bilmiyoruz. 

--Kaan, bugün ki tanışacağımız arkadaşlar umarım bize uyumludurlar yoksa birlikte olduğumuz süre boyunca hiç çekilmezler.

-Çok doğru diyosun göreceğiz, sıkıntı olmaz umarım.

Koşa koşa yola devam ettik. Evimiz eğitime yakın olan Maslak'ta ama yine de geç kaldık.

--Efendim, özür dileriz biraz geç kaldık.

-Nerdesiniz siz ! Saat kaç oldu? 

--Alarmımızın pili bitmiş, kusura bakmayın.

-Alarm anlamam ben , ilk günden ne bu ciddiyetsizlik!

--Bir daha olmayacak efendim . 

-Astronot olmak için eğitim alacaksınız ama hala çocuk gibi davranıyorsunuz. Birdahakine affetmem zaten geçin oturun.

 10 kişilik eğitim sınıfında en arkaya oturup eğitmeni pür dikkat dinlemeye başladık.

 Eğitmen dikkatimi çekmişti. 48 yaşında olan Kevin, türk olmamasına rağmen çok akıcı ve iyi türkçe konuşuyor. Belli ki uzun zamandır Türkiye'de yaşıyordu. İri, uzun boylu, saçı ensesine kadar gelmiş, kirli sakalıyla havalı görünen Kevin, eğitmenden çok dağ adamına benzettiğim biri fakat kızlar pek öyle görmüyordu. 2 kız vardı ve ikisi de Kevin'a hayranlıkla bakıyordu. Onu yurtdışından eğitim vermesi için TUAŞ şirketi CEO'su, Ercüment Bey bizim için getirmiş. Eğitmenin gözlerine bakınca iliklerimize kadar korku sarıyor. İleri ki zamanda ne yapacağız Kevin ile hiçbir fikrim yok tek tahmin ettiğim şey işimizin çok zor olacağı. 

Sınıfta biz hariç 3 kişi vardı.

En önde siyah kıvırcık saçlı fit ve çok güzel bir kız vardı, yanında sarı saçlı mavi gözlü diğerine göre biraz kilolu olan başka kız vardı. İkisi çoktan tanışmışa benziyor ve yan yana oturuyorlardı. Onların arkasında tipi tekin olmayan birine gözüm ilişti. Spor salonunda baya vakit geçirmiş güçlü birine benziyor. Siyah geriye taranmış saçları ve yüzünün sağ tarafında ki iz baya sert gösteriyordu  

2043: Dönüm NoktasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin