8.BÖLÜM: ❝Tesadüf❞
"Ben güle güzel demem, gülün adı sen olmayınca..."
|Bölüm Şarkısı: Baran Bölükbaşı-Keskin Bıçak|
Çikolata ev...Çiçek tarlası...
Gün doğumunun harika renkleri...
Karşımdaki kişi elimi tutuyor ve beraber çiçeklerin arasından koşarak ilerliyoruz. Bir an duraksıyor ve çiçeklere doğru eğilip bir çiçek kopartarak saçlarımın arasına yerleştiriyor.
Daha sonra tekrar elimi tutuyor ve çiçeklerin sonuna yaklaşıyoruz. Kocaman dev çiçekli bir salıncak bizi karşılarken beni salıncağa oturtuyor ve arkadan sallamaya başlıyor...
🍁
Gördüğüm rüyanın etkisinden çıkmaya çalışırken, çalan kapımla beraber sonunda gözlerimi açtım ve 'Gir' diye bağırdım. İçeriye giren kişiyle yüzümde gülümseme oluştuğunda, yataktan başımı kaldırdım.
"Hoş geldin"
"Hoş buldum." İçeri girip bana sarıldığında yanağına sulu bir öpücük kondurdum. Yatağımın baş ucuna oturduğunda gülümseyerek ona baktım.
"Ablam benim..nasıl özledim seni. Şu mübarek yüzünü görmeyeli aylar olmuş. Şimdi yine gidiyorsun. Eve bir geldin, evlenmeye kalkıştın. Annem ayarladı değil mi?" Başımı salladığımda kıkırdadı. "Kim bilir bana ne kızlar bulmuştur."
"Sana Nesli, Büşra, Nevin, Sevim, ha bir de Meryem'i ayarladı. Daha mahalledeki kızları saymıyorum bile... Her evde kız gördü mü aynı muhabbet... Seni oğluma alacağım!"
Rüzgar kahkaha attığında ben de kıkırdadım. "Ben belki evde kalmak istiyorum?"
"Bu gidişle zor!"
"Sen seviyor musun bari?"
Cevap vermediğimde, bacağımdan kalktı. "Anladım ben... Bana benziyor mu bari?"
"Kim bilir ne anladın! Hem alakan değil."
"Ee, o zaman çirkin!"
"Egolu marul! Sadece saçların benziyor. Saçın sarı bir kere senin. Kime çektiysen?"
"Sen bize çekmemişsin abla! Annem sarışın, babam sarışın, sen sadece esmersin. Üvey evlat."
"Ben senden önce doğdum."
"Aynı muhabbete girmeyelim."
Güldüğümde yataktan kalktı ve çekmeceden bir kalem çıkarıp, alçımın yanına oturdu. "Kımıldama, imza atacağım!"
"Ya imzalarla doldu zaten."
"Tamam,bir de ben atayım."
"Siyahla at bari, düzeni bozacaksın ya!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Engelsiz Engeller
Genç KurguKusurlarıyla barışık ve kendini her geçen gün geliştirmeye çalışan biriydi o. Ben ise onunla beraber küçülüyordum. Beraber büyümek istiyorcasına.... O bir çiçek kadar narin, derin ve özeldi. Ben ise onun dikeni... 🔗Çınar Göktuğ ve Eylül Akça🔗 Daha...