Nazywasz się Angelina Weasley masz 11 lat jesteś siostrą bliźniaczką Rona. Masz rude włosy i szaro-niebieskie oczy, jesteś szczupła i wysportowana. Ładnie śpiewasz, a co za tym idzie często występujesz na scenie. Pewnego dnia w połowie sierpnia do twojego pokoju przyszedł Ron i jak zwykle zaczął mówić o tym że jest połowa sierpnia, a wy jeszcze nie dostaliście listów z Hogwartu. Nagle przerwała wam wasza mama mówiąc żebyście zeszli na obiad. Kiedy zeszliście zobaczyliście mamę trzymającą za sobą listy. Jak się domyślałaś były to listy z Hogwartu. Mama oznajmiła że jutro jedziecie na Pokątną żeby kupić potrzebne rzeczy. Gdy zjadłaś obiad poszłaś na ławkę za domem żeby pośpiewać. W połowie piosenki podeszli do ciebie bliźniacy Fred i George.
- Co ty na to żeby zrobić kawał Ronowi? -zapytał jeden z bliźniaków.
- Wchodzę w to. - powiedziałaś.
I tak jak zaplanowaliście tak zrobiliście. Podłożyliście mu do ubrań wyczarowanego przez nich wcześniej pająka. Tak się wystraszył że krzyk słychać było w całym domu. Była już 21 kiedy zdecydowałaś się przebrać w piżamę, umyć zęby i położyć się do łóżka, poczytać książkę i pójść spać. Następnego dnia bliźniacy obudzili cię o 9.30 . Byłaś wściekła ponieważ śniadanie było dopiero o 11. Postanowiłaś się ubrać w krótką pudrowo różową sukienkę i granatowo-białe podkolanówki. Potem umyłaś zęby, wzięłaś prysznic i poszłaś do ogródka. Zaczęłaś rysować, narysowałaś herb Hogwartu , a pod nim dyrektora Albusa Dumbledora. Wtedy wybiła 11 więc poszłaś na śniadanie. Po śniadaniu poszliście na Pokątną.Na Pokątnej wpadłaś na kogoś z kruczoczarnymi włosami, okularami i blizną na czole. Poznałaś w nim Harry'ego Pottera.
-Cześć nazywam się Angelina.
-Cześć Angelina
- Ty to pewnie Harry Potter
- Tak, skąd wiedziałaś?
- Wszyscy cię znają.
-Nadal nie wiem czemu, a tak w ogóle ty też jedziesz do Hogwartu?
- Tak, mam nadzieję że kiedyś się jeszcze spotkamy
-Na pewno, Do zobaczenia
-Pa
Po rozmowie z chłopakiem podeszli do ciebie Fred i George.
-O twój przyszły narzeczony. Już niedługo będziesz Angelina Potter
-Odwalcie się
Gdy wszystko kupiliście pojechaliście do domu .W domu jak zwykle ćwiczyłaś śpiew. Gdy trochę pośpiewałaś poszłaś na dół. Usiadłaś na kanapie i zaczęłaś rysować. Narysowałaś lwa, a potem cała twoją rodzinę.W dzień wyjazdu do Hogwartu wstałaś o 7 rano nie mogąc doczekać się wyjazdu . Gdy zjadłaś śniadanie poszłaś się ubrać umyć i ogarnąć. Ubrałaś się w czarną bluzkę i ogrodniczki. Na to założyłaś dżinsową kurtkę. Potem polecieliście zaczarowanym samochodem na Kings Cross station. Gdy wbiegłaś w ścianę zobaczyłaś długi pociąg z tabliczką:Hogwarts expres. Wsiadłaś do pociągu i szukałaś wolnego przedziału. Znalazłaś taki w którym siedział twój brat Ron z Harrym Potterem.
-Hej Harry
-Hejka, mówiłem że się jeszcze zobaczymy?
-No mówiłeś
-No i miałem racje
-A do którego domu chcesz trafić? Bo ja do Gryffindoru.
-Ja chyba też
-No to oby się udało
Resztę drogi rozmawialiście o głupotach i jedliście słodycze kupione przez Harry'ego.Po podróży płynęliście łódkami żeby dostać się do Hogwartu...
CZYTASZ
Twoja historia z Harrym Potterem
ActionW tym opowiadaniu opowiem ci twoją historię jako Angelina Weasley