Pe drum i am povestit conversatia cu Alex, in timp ce incercam sa mi opresc lacrimile.
Ajunse acasa la mine o intreb:
Eu: Vrei sa intri?
Nico: Mai bine te ai odihni.
Eu: Ok, vorbim maine. Si merci mult ca m ai adus.
Niko: Pentru nimic. Ma ia in brate si imi spune cu o voce calda: Te iubesc mult si voi fi alaturi de tine mereu.
Intru in casa, ma asigur ca sunt singura si incep sa plang si sa tip prin casa.
Eu: Stai, tata are un raft plin de bautura, nu observa absenta unei sticle.
Dupa ce strig asta fug spre biroul tatalui meu de unde imi iau o sticla de whisky si fug la mine in camera.
Dupa ce beau jumatate de sticla primesc un mesaj de la Alex: "Imi pare rau pentru azi, chiar nu stiu ce era cu mine, doar ca am avut o zi proasta si m am descarcat pe tine. Iarta ma , te rog"
Eu: "Ti a luat cam mult sa realizezi chistia asta si ti am zis ca o sa vrei sa imi spui si nu o sa mai vreau sa te ascult. Si ghici ce NU MI PASA SI NU TE CRED :* ;) <3"
Si dupa ce ii trimit mesajul strig la telefon: Ti am zis ca o sa iti para rau .
Dupa aproape jumatate de ora ma suna si ii inchid.
El: Crede ma , am gresit , dar imi pare rau , macar raspunde mi la telefon, te rog!!!
M am facut ca nu vad mesajul dar tot insista:
El: Te rog!!!
Te rog!!!
Te rog , asculta ma, te iubesc si am gresitVazand ultimul mesaj ma enervez si ii spun parerea mea sincera: "Ce faci tu? Ma iubesti? Te rog nu mai folosi acest cuvant, nu sti ce inseamna daca asta crezi tu ca e dragoste. In plus n ai cum sa ma iubesti intr o singura zi. Dar azi afara nu ma iubeai? Sau ai probleme cu memoria si nu iti aminteai asta? Si pentru cultura ta generala cand iubesti un om iti imparti cu el momentele bune si rele , nu cand esti nervos iti descarci nervii pe ea si ii distrugi ziua, mai ales cu cineva ca mine care pune suflet in orice si de obicei actioneaza dupa deviza "Cand te iubesc , te iubesc, dar si cand te dau dracu o fac din toata inima". Macar daca mi ai zice adevarul, de ce ai fost asa cu mine si de ce brusc ma iubesti. De ce? Te rog sa nu mai vorbesti cu mine pana nu imi spui adevarul :* ;)."
Am inceput sa plang mai tare si mi am inchis telefonul.
Intr un tarziu am adormit plangand.