פרק 6 ♡

1.3K 104 38
                                    

נ.מ של אית׳ן -

אחרי שליאו יצא מהחדר, ישבתי זמן מה בחדר של קמרון והרהרתי על הכל.

ליאו בטח שונא אותי אחרי מה שקרה הרגע אבל זה לא משנה את זה שאני מרוצה מזה שהוא הקשיב לי- כמה שהוא נראה יפה עם החולצה שלי עליו.

עד שנזכרתי בבעיה שליאו הוא בן אנוש שעדיין לא יודע שהוא שייך לי ורק לי וגם עדיין לא סיפרתי להורים שלי וגם לא לקמרון! הבטא והחבר הכי טוב שלי.

אוף, הכל הולך לי לעזאזל.

״איך אני לעזאזל אמור לספר לליאו שהוא המיועד שלי? הוא פאק*נג בן אנוש וגם נראה שעכשיו שהוא לא סובל אותי ואיך קמרון יקבל את זה? או איך ההורים שלי יבינו שהמיועדת שלי היא בעצם בחור??״ אני מתייאש בפני קולוסוס.

״תקשיב אית׳ן- זה שהוא כועס עליך לא אמור להשפיע על מה שיקרה, אתה גם אמור לספר לו על זה בסופו של דבר- ואני די בטוח שהוא יבין את זה, אמנם הוא יהיה בשוק אך זה יעבור לו הרי שניכם אמורים להיות ביחד, ואז מה אם הוא בן אדם? שכחת שאתה האלפא העתידי ויש לך את יכולת הנשיכה להפוך בן אנוש כמוהו לזאב כמוך?״ קולוסוס מנסה להרגיע אותי.

נכון- קולוסוס צודק, אני האלפא העתידי, ממה יש לי להלחץ? וזה שהוא המיועד שלי רק גורם לי להבין כמה הוא נהיה חשוב לי ושאני צריך לאשר את זה ולדבר מיד איתו על זה.

״ולגבי קמרון? זה תלוי בך גם, להזכיר לך אתה זה שבחרת לא לשתף את קמרון, אם הייתי במקומך הייתי משתף אותו כי הוא פאק*נג חבר שאתה מכיר אותו מאז הילדות, אני די בטוח שהוא לא ישפוט ויקבל אותך ואת המצב שנתקעת בו יפה מאוד יותר ממך, ולגבי ההורים- הם ההורים שלך! מה אתה חושב שפתאום ישנאו אותך ויחליטו להעיף אותך מהחיים שלהם רק כי גמרת עם בחור בסוף?״ קולוסוס שוב אומר.

קולוסוס לגמרי שינה לי את הנקודת מבט שלי על המצב.

״לעזאזל קולוסוס ממתי אתה כזה חכם?״ אני מתפלא מדבריו,  ״מאז ומתמיד- אתה פשוט רק שמת לב לזה כרגע.״ קולוסוס משיב ואני בתגובה מצחקק.

החלטתי שמוטב שארד למטה ואלך לחפש את ליאו ואנסה לדבר איתו על זה, אני רק מקווה שהוא יקבל את זה יפה ולא ייבהל ויברח ממני ויחשוב שאני משוגע.

חיפשתי אותו ברחבי הבית, הייתה לי באמת הרגשה טובה לגבי מה שיקרה, אולי סוף כל סוף הכל יסתדר?

עד שפתאום ראיתי אותו, את המיועד שלי.

רוקד ברחבת הריקודים, איתו.

THE RIVERWhere stories live. Discover now