1x2 Ben Hala Buradayım

301 17 0
                                    

Arkadaşlar öncelikle 1. sezon için tüm olayları bölümlere yerleştirdiğimi ve bu yüzden bu bölümün kısa olduğunu söylemek istiyorum. Diğer bölümde sizi güzel bir A sahnesi bekliyor. Beklemede kalın :)
Ezra o sıcak yatağından soğuk bir şekilde kalktı. Bugün başına neler geleceğini bilseydi belkide asla o evinden çıkmak istemeyecekti. Ama kader bu. Aria'da o gün evden çıkarken başına neler geleceğini bilmiyordu değil mi? Yoksa biliyor muydu?

Ezra üstüne üniformasını giyerek Rosewood Day Lisesi'ne gitti. Okul hala eskisi gibi olmamasına rağmen artık Aria' nın yerine geçmiş iki kişi vardı. Mona Vanderwaal ve Hanna Marin. Evet o Aria'nın eski arkadaşı olan Hanna. Aria'nın yaşadığı süreçte gittiği hiçbir şişmanlar yaz kampından başarıyla ayrılamayan Hanna bu sene gittiğinde Rosewood'u sarsmıştı ve tam tamına 45 bedenden 36 bedene düşmeyi başarmıştı. Bu okulun ilk günüydü. Hanna'yı o muhteşem kıyafetin içerisinde gören Ezra'nın aklına tabii ki ilk başta Aria gelmişti. Mona'nın değişimi ise Hanna'ya olandan çok daha büyüktü. Mona'nın bir değişim için kilo vermesine ihtiyacı yoktu. O zaten farklı bir kızdı. Fakat içerisinde olan o farkı biraz geç farketmişti.

''Hanna, kıyafetin yakışmış. '' diyerek gülümsedi Ezra kızların yanına giderek.

''Teşekkürler Bay Fitz. '' dedi Mona Hanna'yı dürtükleyerek.

''Sen de çok güzel olmuşsun Mona. '' dedikten sonra Lise'nin onun için özel olarak döşediği odaya girdi. Geçen sene stajı için bu okulda olan Ezra bu sene resmi olarak bir öğretmendi. İlk dersi için 4F'ye gitmesi gerekliydi. Alison, Aria ve Mona'nın sınıfına. Aria nasıl olsa artık bu sınıfta değildi. Ezra'nın bunu düşünmesi her ne kadar onu üzse bile artık küçük kirli sırrı sadece sır olarak kalacaktı.

Ezra, F şubesinin önüne gelmişti ama öğrenciler ellerinde ders kitapları ile somurtarak bir şey bekliyorlardı.

"F sınıfı değil mi burası? " dedi Ezra öğrencilerine bakarak. Öğrenciler kafalarını Ezra'ya çevirdiler ama cevap vermediler. Ufak bir sessizlik sonrası Mona Vanderwall Ezra'nın yanına yaklaştı:

"İçeride Alison ve abisi Jason bir şey konuşuyorlar ve bu yüzden bizi dışarı çıkardılar..."

"Çıkardılar değil, Alison sanki bu olaydan çekiniyor gibi Jason'ı zorla içeri aldı. " diyerek sözlerini kesti kör öğrencisi Jenna.
Mona sözüne devam etti:
"Her neyse. Jason kızgınlıkla Alison'a Aria ile ilgili bir şeyler sormaya başladı ve gerisini bilmiyoruz. "

Ezra öğrencileri bir derslik bahçeye gitmeleri gerektiğini söyleyerek sınıfa girdi. Ve Alison'ın sadece bir cümlesine şahit olmuştu:

"Arıa'yı ben öldürmedim! "

Alison abisine bağırarak bu sözü söyledikten sonra Ezra'nın sınıfta olduğunu farketti.
"Bay Fitz, sizi gördüğüme sevindim. "

"Kardeşim sadece dersinizi böldüğü için özür dilemeye çalışıyor değil mi Alison? " diyerek söze atladı Jason.
Alison:

"Evet öyle. Her neyse bizim konuşmamız bitmedi. Jason benimle gel! " diyerek bağırdı ve kolundan tutarak sınıftan dışarı çıkardı. Alison gitmişti ama o cümlesi hala kulağındaydı. O gün ne olmuştu da Jason, Aria'nın katilinin Alison olduğuna inanmıştı? Ezra öğretmen koltuğuna oturduktan sonra telefonuna bir mesaj geldi:

"Ben hala buradayım -A "

A mı? Aria!

Ezra hızla kapıdan çıkarak Alison'ın kolundan tuttu:

''Aria ile ilgili ne konuşuyordunuz? ''

''Gelirken görmedin mi? ''

''Neyi! '' Ezra'nın sesi kalınlaşmaya başladı. Alison biraz bekledikten sonra Ezra'nın kulağına seslendi:

''Bu sabah ceseti arka bahçelerinde bulunmuş. '' Ezra'nın kalbi sanki yerinden çıkmış gibi oldu. Bir yandan Alison'a bir şeyler çaktırmamaya çalışırken telefonuna bir mesaj daha geldi.

''Ben hala buradayım aptal, ve her şeyi biliyorum -A ''

Ezria Pretty Little LiarsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin