„Máme všechno, co potřebujeme?" ozval se Jin, když dělal jídlo na cestu. Jungkook jen pokrčil rameny a chtěl si vzít batoh na záda... no, nakonec mu ho vzal Taehyung jako pravý gentleman.
„Vezmu ti to, ty ale za mě zavolej klukům," řekl a podal mu svůj mobil. Jungkook si ho převzal a vytočil Jiminovo číslo.
„Jiminie-hyung, mám ti prý zavolat, že už jsme tak nějak připravení. Přijel pro vás Yoongi-hyung?" zeptal se s úsměvem na tváři.
„Jo, už jsme na cestě k vám. Ještě jsme dojeli koupit nějaký pití," ozval se Jiminův hlas a poté Hoseokovy bláboly, které nešly pochopit. Nakonec se ozval jen hlasitý smích a byl konec hovoru.
Všichni se tedy přesunuli k autu, kam všechny tašky naházeli a počkali na ostatní. Mezitím se rozhodovali o místě, jelikož Jin říkal, že by měli jet do normálního kempu... jenže mladší už rozhodli, že chtějí na místo, kde nikdo není.
„Hoseok našel prý dobrý místo, takže-" Taehyung přestal mluvit, když dostal zprávu, ve které byla poslaná poloha místa, kam chlapci jedou. „Ah, super. Prý máme jet rovnou tam."
Jin si povzdechl a protočil očima, než promluvil. „Pošli mi polohu, hodím to do navigace."
Chlapci přikývli a po poslání polohy už všichni seděli v autě. Taehyung si s Jungkookem povídal, hrál hry a nakonec jen mlčeli, zatímco se dívali ven.
„Ty vole, kam to chce jet?" zamumlal Jin, když mu navigace oznámila ještě půlhodinovou cestu. Nikdo nic neřekl a tak ze sebe vydal povzdech a soustředil se na řízení.
„Můžu tě použít jako polštář? Jsem unavený," zašeptal Taehyung a Jungkook se uculil. Ihned přikývl a nechal ho, aby se k němu přitulil.
Když pozoroval Taehyunga, jak poklidně usíná, tak se začal cítit také ospale.
„Klidně se prospi. Ještě se cestou zastavíme v obchodě. Zapomněli jsme na něco," oznámil Jin, když viděl, jak Jungkook bojuje s únavou. Nakonec jen přikývl, opřel si hlavu o tu Taehyungovu a zavřel oči.
Když ucítil, jak ho Taehyung pevněji objal a políbil mu ruku, tak se musel usmát.
„Ti dva spí?" zamrmlal Hoseok, když ostatní přijeli. Jin přikývl a chtěl je vzbudit, ale Hoseok to udělal po svém. „Vstávat a cvičit!" zakřičel a skočil na ně. Jungkook se tím prudkým pohybem praštil do hlavy a Taehyung se spálil o bezpečnostní pás. Hoseok z toho nakonec nevyvázl bez škrábnutí, protože ho oba dva vykopli z auta na zem.
„Jste hluční, do hajzlu," povzdechl si Yoongi, který si už složil lehátko a sedal si na něj, jako starý děda.
„Aish, za co to bylo, do prdele?" vyjel Taehyung a opatrně si přejel po odřené kůži. Vyšel z auta a hned za ním králíček, který se držel za hlavu a vraždícím pohledem koukal na Hoseoka. Ten jen pokrčil rameny a ušklíbl se.
„Co jste u tebe dělali, když jste byli unavení?"
„Doma byli rodiče, kreténe," prskl Taehyung jako odpověď a šel pomoct vybalovat věci. Jungkook dal tomu, který je vzbudil pohlavek a rozhlédl se.
ČTEŠ
Locker Boy - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Plachý králičí hybrid ve třídě s lidmi nemá moc dobré vztahy. Při každé příležitosti se ve škole schovává do otevřené skřínky populárního přátelského studenta Kim Taehyunga, který si začne všímat menších chloupků, patřící Jungkooko...