Po snídani šel pan Jeon zase pracovat. Už mě to ani nijak nepřekvapuje. No, mou pozornost si zase nevyžadoval, takže jsem zůstal v pokoji, a volal jsem si s Myungem. Celou dobu byl bez trika, takže jsem se červenal jako pitomec. Je nádherný, opravdu. ,,Už jsem ti řekl, že máš opravdu pěkné tělo, Jimine?" optal se najednou zničehonic. Jen jsem se podíval na obrazovku svého telefonu, a usmál jsem se. ,,Ne" pokroutil jsem hlavou, a pohladil jsem se po koleni. No, než stihl říct cokoliv dalšího, zavolal mě pan Jeon, takže jsem mu to musel zavěsit. Zvedl jsem se z postele, a šel jsem za ním do pracovny. ,,Ano, pane?" zeptal jsem se, když jsem za ním vešel a zavřel jsem dveře. ,,Mám teď volno, takže chci být s tebou" doširoka se usmál, vzal si mě do náruče, a šel se mnou do ložnice. Vůbec to nechápu, ale rád s ním budu trávit čas. V ložnici mě posadil na postel, a on sám se posadil za mě. Takže se mi tlačil na záda. ,,Jsi moje zlato, Jimine" zašeptal mi do ucha, a jemně mě do něj kousl. Svou rukou mi zajel pod tričko, a začal mě hladit po břiše. Ztuhl jsem a taktéž jsem se začal červenat. Je to zvláštní, ale tohle zvládnu. ,,A máš zatraceně šukatelnou prdelku" ušklíbl se, sundal mi tričko, a políbil mě jemně na rameno. Jen jsem zaklonil hlavu, takže jsem ji měl na jeho rameni, a zavřel jsem oči. Právě jsem se mu odevzdal, jsem si toho vědom. Ale, nic zlého mi přeci jen neudělá. Alespoň v to doufám. ,,Jsi překrásný" políbil mě na krk, a trochu si mě nadzvedl aby mi mohl sundat kalhoty. Věnoval se čistě jen mému krku, na který pokládal jemné polibky, kousal mě do kůže nebo ji nasával čímž dělal značky. Vždy jsem nad tím jen tiše vzdychl, a více jsem nereagoval. Je to příjemné. Svou dlaní poté sjel na mé stehno, kde mě začal hladit po vnitřní straně, a prsty se dotýkal mého penisu skrz spodní prádlo. Hodně, ale opravdu hodně mě to vzrušovalo. Nemělo by, ale je to tak. ,,P-pane" kousl jsem se do rtu, a v dlaních jsem jemně sevřel kus peřiny. ,,Shh, Jimine. Udělám ti dobře, a ty za to odvedeš svou práci, hm?" usmál se, dal mi pusu na spánek, a nakonec mě zbavil i spodního prádla, takže jsem byl nahý. Chytil můj penis do ruky, a palcem mi přejel po špičce. Lehounce jsem se prohnul v zádech, a pootevřel jsem ústa ze kterých jsem vypustil sten. ,,Hmm, bude se ti to líbit" šeptl mi do ucha, a začal pumpovat. V tu chvíli jsem ucítil obrovský nával vzrušení, a kousl jsem se do rtu. Tiše jsem vzdychal, a více jsem v dlaních sevřel peřinu. Je to moc příjemné, a chci víc. Potřebuji víc. ,,P-prosím, rychleji" řekl jsem mezi vzdechy, a zády jsem se na něj doslova nalepil. Pan Jeon uposlechl mé prosby, a jen zrychlil. To zapříčinilo, že moje vzdechy byli hlasitější a hlasitější, s blížícím se vrcholem. Když se tak stalo, uvolnil jsem se, a začal jsem funět. Potřísnil jsem jeho ruku, a taky své bříško. Nicméně, nemohu za to. ,,Šikovný" usmál se, a začal si olizovat prsty. Je to zvláštní, a trochu nechutné.
,,Tak, a teď odvedeš povinně svou práci, nebo dostaneš" zavrčel mi do ucha, a já otevřel oči. Cože? Tohle ale není fér. Nechci nic dělat, jenže...za tohle nedostanu ani tři rány rukou. Nic jsem mu na to neřekl. Nejspíš tuším, co mě čeká. ,,Klekni si na zem" přikázal mi, a já tak tedy udělal. Postavil jsem se před něj, a klekl jsem si na kolena. Pan Jeon si začal rozepínat kalhoty, a když tak učinil, stáhl si je trochu níž. To samé udělal i se spodním prádlem, takže jsem měl před očima jeho penis. Který nebyl zrovna nejmenší. Trošku jsem se otřásl, protože pohled na to byl....zvláštní. Jeho úd vidím poprvé, a je zvláštní se o něm i bavit. Nicméně, byl v pozoru. ,,Víš co máš dělat, a pěkně pusinkou" na jeho tváři pohrával úšklebek. No, já se najednou cítil zcela znechucen. A to jsem si myslel, že je již milejší. ,,J-jistě" přikývl jsem, rukama jsem se lehce zapřel o jeho stehna, a jeho úd jsem si pomalu strčil do úst. I když nerad, začal jsem pomalu pohybovat hlavou, jak nejvíc jsem mohl. Moc hluboko to nepůjde, nebo spíše, nejsem si tím jist, ale víc jít nechci. Jeho prsty se okamžitě ocitly zamotané v mých vlasech. Měl zakloněnou hlavu, a doslova si to užíval. Po chviličce si začal i sám určovat tempo, takže já jen doufal, že se nezadusím. ,,Kurva, Jimine" vzdychl, a svou pánví přirazil proti mým ústům, takže jsem se trošku zakuckal. On si stejně pokračoval po svém. Za nedlouho dosáhl svého vrcholu i on sám, takže jsem měl jeho semeno v ústech. Nebudu lhát, měl jsem chuť to vyplivnout. ,,Spolkni to" zamračil se, a pozorně mě sledoval. Já jsem, i když nerad, to spolkl a mlčel. Měl jsem to ještě na koutku úst, cítil jsem to. Takže jsem to olízl, a zakřenil se. Je to nechutné, divné, a nevím co všechno. ,,Jsi šikovný chlapec" pohladil mě po tváři, a zpátky si potáhl své spodní prádlo, i s kalhoty. Poté si Jen tak odešel. Nejspíše zase do pracovny. Bylo mi do pláče, ale nedokázal jsem plakat. Prostě to nešlo. Po chviličce jsem se postavil, zpátky jsem si vše oblékl, a šel jsem do koupelny. Vyčistil jsem si pořádně zuby, a šel jsem dělat večeři. Tu jsem odnesl panu Jeon. Následně jsem samozřejmě šel umýt špinavé nádobí, a šel jsem za ním do ložnice. On si však usmyslel, že se jde ještě do sprchy. Takže jsem se s ním musel osprchovat. Neustále Se mě dotýkal na intimních místech, ale já to ignoroval. Po naší společné sprše jsme se teda přemístili do ložnice. Oba jsme si společně nazí lehli do postele, on si mě přitáhl co nejblíž k sobě, takže jsem na svém pozadí cítil jeho penis, a oba nás přikryl. Zhasl lampu, a poté jsme šli spát. Nevím, co si teď mám myslet.