_ Bilik Allen_
Allen: Hey wake up ..... "usap rambut Alice"
Alice: Eerrrmmm~~~
Allen: "smirk and tutup hidung Alice"
Alice: ERMMM~~' Arghhhh tak boleh bernafas "bangun mengejut"
Allen: "terkejut sebab muka Alice betul-betul depan muka and hidung Alice hampir tersentuh dengan hidung sendiri" ..... So...sorry ~~ "blush"
Alice: "BLUSH" ..... "wah aku dah hilang akal nyaris-nyaris nak tercium mamat ni"
Allen: Ermmm ~~ kau okay ....
Alice: O..okay ... erm ni bukan ke bilik kau ??? ... So macam mana aku boleh ada dekat sini hurm "smirk"
Allen: Ak..aku erm kau pengsan and ...
Alice: And.....
Allen: Aku angkat kau and bawa datang ke rumah aku .... erm jangan salah faham aku .. er... emm. "blush"
Alice: Pfftt!!! Hahahahaa Woww first time aku dapat tengok kau blushing bukan tu je "dekatkan muka dengan telinga Allen"...... So red hurmm ~~~~ 'smirk"
Allen: Waaa erm aku rasa Aunt K panggil ~~~ "pegang telinga yang dah rasa panas + muka yang betul-betul dah merah" .... Aa.. aku turun dulu "lari keluar walaupun hampir tersadung"
Alice: Pfftt!! Hahahaha oowww so cute ^-^ ......
_ Ruang Tamu_
Allen: Waa ais aku perlukan ais "ambil ais and letak dekat muka sendiri"
Aunt K: Young master are you okay? .... Muka young master betul-betul merah erm nak Aunt panggil Nina ke?
Allen: NO! erm just panas je tu muka merah huuuu~~~ so hot ~~ "kipaskan muka"
Aunt K: Okay kalau macam tu apa kata Aunt buatkan young master chocolate smoothie?
Allen: Ermmm boleh juga "berlalu keluar dari dapur" .... Ah wait buatkan 2 chocolate smoothie please ..thanks Aunt K.
Aunt K: Okay young master ^-^
Allen: Ermm wahhh muka aku still hot geezz~~
Alice: "baru turun ke bawah" ..... "jalan perlahan-lahan dekat Allen yang dah bersandar dekat sofa" ..... What are you thingking babyy~~~~ (bisik dekat telinga Allen)
Allen: "Eeekkk meremang" .... Alice stop it ~~ "bright red"
Alice: Pfftt!!! HAHAHAHHAA... chill la aku mengusik je pun hehe >-<
Allen: "role eye" .....
Aunt K: Nah 2 chocolate smoothie ....
Allen: erm thanks Aunt K .... Nah "hulur 1 chocoloate smoothie dekat Alice"
Alice: Thanks~~
Allen: Kau dah okay ke nak aku bawa gi Hospital tak ..
Alice: Nope.... Aku just kurang gula dalam badan je "minum chocolate smoothie"
Allen: Jap sorry tapi boleh aku tahu apa je yang kau makan well maksud aku ermm..
Alice: "smirk" Aku minum darah of course and sebab aku Hybrid aku boleh makan daging kenapa nak aku minum darah kau ke ^-^
Allen: No .... aku dah la kurang darah dah and kau pulak nak minum darah aku no way
Alice: Hahaha .... well aku boleh pengsan bila terlampau guna banyak tenaga and kurang gula dalam badan.
Allen: Ooo so cara nak naikkan kau punya paras gula tu ?
Alice: Of course dengan manisan..... lagipun hari ni aku tak breakfast and aku lupa bawa gula-gula fav aku sebab tu la pengsan~~ ...
Allen: Okay .... ha minum lah Chocolate Smoothie tu ^-^
Alice: Ermm thanks ^-^
< Taman Permin>
Suzy: Hey sir sorry sikit boleh tak explain kenapa kawan baik kita orang boleh pengsan "marah"
Kate: Ha'ah boleh tak salah sorang dari korang bertiga explain apa dah jadi dekat Alice..
Ricky: Err tak tahu tadi dia tiba-tiba je pengsan and Allen ahh I mean Taylor bawa Alice balik rumah dia ...
Aqua: "aduh Ricky kenapa cakap bawa balik rumah Allen"
Kate: WHAT!! Hey tahu tak... Tak elok anak dara stay rumah orang lelaki....
Suzy: Erwin and Aqua aku tak kisah antara salah sorang contact si Taylor SEKARANG!! ....
Erwin: Bawa bertenang boleh tak bukannya si Al ah si Taylor buat apa-apa pun dekat Alice ...
Kate: "cubit lengan Erwin" MMM~~ Jangan cakap banyak boleh tak call Taylor sekarang....
Erwin: Oww ..owww ... ooww garangnya sabar la ...
Aqua: "eewww apasal kita pulak yang kena marah ni dah la manusia je berani betul marah aku si Vampire ni aku hisap darah korang baru tahu haish cakap dalam hati"
Erwin: "Aku dengar apa kau cakap tu serious ni first time aku hadap manusia garang macam singa cakap dalam hati"
Ricky: Ermm okay apa kata korang berdua ikut aku and kita pergi rumah Taylor .....
Erwin & Aqua: NO!! ....
Suzy: "bercekak pinggang" Kau better bawa aku dengan Kate jumpa Alice sebelum aku campak kau dekat gaung ....."death glare"
Kate: Ha'ah kalau kau tak bagi aku jumpa Alice aku renjat kau dengan Electric guna alatan baru yang syarikat ayah aku buat untuk exercise.....
Erwin & Aqua: Gulp! ..... "huawaa garangnyaaa cakap dalam hati" .... Okay jom pergi rumah Taylor....
Bersambung.......
YOU ARE READING
Beast Killer Want Real Love
VampireKisah: Seorang top killer professional melakukan tugas tanpa sebarang kesilapan, mula berkeinginan untuk mencari pasangan akan tetapi disebabkan misi yang perlu diselesaikan dia terpaksa menggunakan 2 identiti dan di pindahkan ke sebuah tempat yan...