SAĞANAK YAĞMUR

306 95 255
                                    

Öncelikle merhaba bence şuan bunu sadece arkadaşlarım okuyor ama eğer görüpte okumak isteyen varsa MERHABAAA

BEĞENMENIZI UMUYORUM

_______________________________________________________________________________________________________________________________♡

Merhaba ben Deniz yaşadıklarımı anlatmadan önce tanışalım istedim

Bugün Pazar sabah erkenden kalkıp işe gitme gibi bir zorunluluğum yok bugün işlerim öğleden sonra başlıyor.Mislerr gibi uyurken komidinin üstünden gelen iğrenç sesle uyandım sinek sesimi olabilirdi ama hayır değil evet evet kesin süpürge sesi ama bu evde benden başka kimse yok ki aklımdan bunlar geçerken yavaş yavaş gözlerimi açtım ve bağirmam gözlerime eşlik etti. Ne saat 8 mi şakamı bu kim bu saate arıyan, sinirle alıp kimin aradığına bile bakmadan açtım
"Yahu kardeşim nesin sen faşistmi zevk mi alıyosun insanları bu saatde uyandırmaktan yarın hatırlatta seni uykunun en muzzam yerinde uy-"

"Deniz kimle konuştuğuna dikkat et " Ne bu kim ki yavaşça arayanın ismine baktım - Ali Bey- Aha bu sefer battık iş kariyerim sona erdi Ali Bey kim mi ? Patronum

"Ali bey ben gerçekten çok özür dilerim . Bu saate sizin arayacağınızı düşünmemiştim , ben öğleden sonra olduğu için"

"Tamam Deniz sıkıntı yok ben seni iş için aradım biliyorum öğleden sonraydı ama bu işi senin yapmanı istiyorum . Sen sormadan ben açıklıyım durumu şirketin önemli hissedarlarından Murat Bey bir ev yaptırmak istiyor bende senin bu işde iyi olabileceğini düşundüm"

" Evet hatırladım Murat Beyi geçen yaz İzmir deniz kenarına bir ev yapmıştık . Ama bu iş için birkaç saat bekleyemezmiyiz"

"Bekleyemeyiz çünkü bu proje şuana kadar en hızlı olmamız gereken ve en fazla para alacağımız bir proje erkenden bitirmemiz söylendi. Hemen şirkete gel Nazlı ile beraber gidiceksiniz" HAYIR olamaz bu saatte işmi hemde bu havada asla olmazzz.

"Tamam Ali Bey geliyorum , görüsmek üzere"

"Hadi Deniz sana ve ekibe güveniyorum"

Ve kapattı. Ne kadar kolay ya bu zenginler için sonuçta yap denilince yapılıyor değil mi ohhh ne ala memleket

Yataktan hemen kalkıp tuvalete gittim. Elimi yüzümü yıkadım saçlarımı taradım.
Üstüme siyah bir t-shirt ve altımada ekose eteğimi giydim botlarımi çıkardım. Yeniden tuvalete gidip saçımı toparladım ve evet sabahın 8 inde ormana gitmek üzere hazırdım .

Asansöre binip hemen otoparka indim , tatlış kızım gözleriyle bana bakıyodu (aslında gözleri farlardı ama sizde arabayı açtığımda o parlamayı bir görseniz) .

Şirkete doğru yola çıktım , allahtan trafik yoktu gerçi bu saate ne trafiği nerdeyse tek araba benim kızımdı .Şirkete varınca arabayı park edip kapıya doğru yürüdüm . Ben size ne iş yaptığımı anlatmadım değilmi herhalde anlamışsınızdır ama ben yinede söyliyim mimarım ben . Yıllarca çalışıp mimar oldum ama mesleğimi seviyorum bana beni yansıtıyor.

Asansöre binip yukarı çıktım , koridorun sonunda Nazlı gözükünce koşa koşa yanına gittim . Nazlı benim en yakın arkadaşım çok seviyorum.
" Bu saatde mi cidden mi bu Ali kafayı yemiş, para bozuyo be "

"Öyle deme Nazlı duyar.Yarın kendini ceza olarak verilmiş tuvalet yapma projesi karşısında bulma da"
Gülüşerek Ali Beyin odasına gittik kapıyı çaldık

"Girin kızlar" bu adam bizi kameradanmı izliyo yada sadece şirketde biz olduğumuzdandır belkide . Odaya girdik

" Sizi bu saatde buraya getirdiğim için üzgünüm ama iş bu uyumaya gelmez sizde bunu düşünerek bu işe girmiş olmalısınız . Orman Şile taraflarında ben size konumu attım zaten bölgeye gidip bir bakın nasıl birşey olabilir diye bu iş çok önemli güvenimi boşa çıkarmayın öğleden sonraya doğru burda olun ekipde burda olmuş olur konuşup çizimlere başlarız "

" Haklısınız Ali Bey elimizden geleni yapacağız öğleden sonraya doğru burda olmuş oluruz şimdi izninizle hemen gidelim hemen bitsin"

"İzin sizin"

Odadan çıkıp ofise girdik Nazlı hazırlanınca arabaların oraya gittik . Arabaya binip yola koyulduk .

" Nazlı şu navigasyonu aç bakalım , nasıl gidiceğiz bilmiyorum şu yağmura bak önümü bile zor görüyorum"

" Açtım kuşum , bu havada yapacak kadar acil olmamalı birgün daha otursunlar oturdukları yerde canımızı ortaya koyuyoruz resmen, polis olmak isterdim küçükken doğru seçim olabilirdi herhalde "

"Öyle deme ya kazasız belasız gideriz inşallah"

Baklım kazasız belasız gidebilecekmiyiz

-----------------------------------------------------------------------------------

İlk bölümde benden bu kadar beğenirsiniz umarım .Görüşlerinizi bildirin

Sağanak Yağışlı  KalbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin