BTB-5. Bölüm

147 2 1
                                    

Selööömmmm :)) lafı fazla uzatmayacağım zaten birşey söylemeyeceğim sjshshsjshshhs.
Multimedia; Lara & Eylül.
İyi okumalar kankiler :Dd
Başımın Tatlı Belası-5. Bölüm
Başımı kaldırdığımda sırıtan bir yüz gördüm. O-H-A! Bu benim havaalanında çarpıştığım çocuk değil mi? "Yine mi sen?" Dedim şaşkınca ona bakarken. "Nostalji yapmak istedim" diyip yamuk gülümsemesiyle bana o Çimen yeşili gözleriyle baktı. Ah yapmaağğğ. "Bilerek mi çarpıyorsun?" Dediğimde derin bir nefes alıp konuşmaya devam etti "ilkinde hayır, ama saçının kokusunu sevdim" dediğinde önce anlamadım, sonra jeton düştü "ha bu sefer bilerek?" Dedim kaşlarımı kaldırırken, "Zeki kız" dediğinde gözlerimi devirdim ve tam masadan içeceğimi alacakken tekrar ona döndüm! "Senin burda ne işin var?", "kısaca sanane desem, yeterli bir cevap olurmu acaba?" dedi, ona ters ters baktım, "peki. Birdaha karşıma çıkma. Gerizekalı" diyip ciddi bir yüz ifadeyle sonunda içeceğimi aldım ve tam gidecekken boş elimin bileğimden tuttu ve gözlerimin içine baktı, birbirimize okadar yakındık ki birbirimizin nefesini yüzlerimizde hissedebiliyorduk #hdi cnm gl öpşelm# "Bu bir tehdit mi?" Diye sorduğunda sırıttım. "Aşiret olsam topuğuna sıkarım, okadar diyorum" diyip kolumu çektim ve Tekrar Eylül'ün yanına gittim. Arkamdan güldüğünü duydum. Gerçekten oha diyorum, bu çocuk daha ne kadar benim karşıma çıkacak? Eylüllerin yanına vardım içeceğimi masaya bıraktım. Göz uçuyla alp'e birkaç kez baktım. Eylül ve güneş ile konuşuyorduk. Siteden başka arkadaşlarımız da geldiğinde onlarla da takıldık. Bir kaç dakika sonra alp'in gelip benden özür dilemediği için baya rahatsız oldum. Pislik, hayvan..yada dur ya. Hayvanlara hakaret ediyorum şu anda! Alp tam bir şerefsiz. Çantamı masadan aldım ve ordan gittim. Eylül, güneş, Anıl ve emirin benim peşimden geldiğini gördüm, "ya lara nereye?" "Gelsene" diye şeyler duyordum ama sikimde değildi. Tam bahçeden çıkacaktım ki bileğimde biri beni tutup durdurdu. Dönüp kimin bileğimi tuttuğuna baktım. Durduran alp'ti. Gözleri adeta ateş şaçıyordu resmen. Kahverengi olan gözleri kahvenin en koyu tonuna geçmişti. Kolumu çekmeye çalıştım ama okadar sert tutuyordu ki çekmedim. "Bırak. Bırak dedim canım acıyor!" Dedim ciddi bir ifadeyle ve alp'e baktım. Bileğim gerçekten acımaya başladı, baya hemde! Alp bana "acıtırım!" Diye bağırdı "bana bak bana trip atmayı keseceksin. Gel şimdi herkes bize bakıyor" diye ekledi dişlerinin arasında. Kolumu hızlıca çektim ve nihayet kurtuldum. "O yüzden mi bana ucuz kıskandırma numaraları yapıyorsun. Hah, Elif'i mi kıskanacağım ben ya?" Diyip sinirden sırıttım. Tekrar gitmeye çalıştığımda yine bileğimden tuttu. Ulan sikerim o elinide, kolunu da!! "Lara saçmalamayı bırak ve yanıma gel" dediğinde çok sinirli gözüküyordu. "Önce adam ol sen, yanındakinin kıymetini bil. İnsan ol" dediğimde alp tam birşey söylüyecekken bir ses duydum; "bırak onu" dediğinde alp ona baktı. OHA. ÇÜŞ. YUH. DEVE. EBENİN. LAN?? Bu havaalanındaki-TAŞ- çocuk değil mi la?!-Sevgilim olsa bile bu çocuğa taş demem garip değil bence. Hele sevgilim başka kızlarla konuşuyorsa-. O çocuk baya rahat gözüküyordu, ellerini cebine koymuştu ve başını biraz arkaya yaslamış bize bakıyordu. Alp "Sen kimsin de bana ne yapacağımı söylüyorsun?" Dediğinde kendimi kaçırlılmış bir kız gibi hissettim resmen. O yakuşuklu çocuk sırıtarak yanında duran arkadaşına baktı ve sonra alpe döndü, "aslında bunu daha önce yapmam gerekirdi" dediğinde alp sorarcasına ona baktı, "neyi?" Diye sorduğunda çocuk alpe yaklaştı ve ona yumruk attı. Ben ve eylüllerde tabi çığlığı bastık. Eylül elindeki bardağı düşürdü ve milyonlarca cam parçası yerdeydi şu anda. Iyiki restorantın dışındayız yoksa olaylar olaylar olaylar. Şimdide olay var ama..
Ben ellerimi ağzıma götürerek bir alpe bide o cocuğa bakarken alp burnundan akan kanı elinin tersiyle silip, ateş saçan gözleriyle çocuğa bakıyordu. Alpin ne kadar güçlü olduğunu biliyordum. Şimdi olaylar patlayacaktı hemde kimin için? Benim! Off allahım ya offff!
~kzm snn için kavga edyrlr çk rmntk .s.s
LAN IÇSES SUS SİKMEYEYİM EBENİ!
Alp tam çocuğa yumruk atacakken çocukta onun üstüne yürümeye başladı ama anıl, emir ve havaalanındaki çocuğun yanındaki erkek te aralarına girip onları durdurmaya başlıyordu. Aralarına baya küfrediyorlardı. Alp emir'lerin arasından geçtikten sonra meteor çocuğa tam yumruk atacakken eli havada kaldı çünkü o çocuk alpin kolunu tutuyordu. Alp öbür yumruğunu sıkıp çocuğa yumruğu geçirince taş çocuk geriledi, yine sırıttı, bu halde bile nasıl sırıtıyor bu çocuk? Alp ise baya kızgındı. "Alp! Yeter!" Dedim ve alpin önüne geçtim, alp beni kolumdan tutup ittiğinde yere düştüm ve kolum yerdeki-Eylül'ün düşürdüğü bardağın-cam parçalarına geldi ve kolum kesildi. "Lililili" diye kızıl derisi nidası yapmayı düşünürken koluma baktım, 3-4 cm kadar kesilmişti, anaağğm, piç alp, ibne alp, şerefsiz alp! Eylüller yanıma geldi ve kalkmam için yardım etti. Eylül'ün alp'e "Aptal!" Diye bağırdığını duydum. Bir ses duyduğumda döndüm, tanımadığım çocuk alp'e yumruk attı, alp yere yapıştı, tanımadığım çocuk alp'in üstüne çıktı. "Birdaha o kıza dokunmayacaksın anladın mı?!!" Diye bağırdı ve alp'in üstüne yumruklar salmaya başladı. Emirler onları ayırdığında alp hala yerdeydi ve o çocuk ise kalkmıştı ve üstünü düzeltip alp'e bakıyordu acımayan gözlerle. Ben ise hala kolumun derdindeyim, alp iti ne hali varsa görsün. Ağğğhhh, kesildim. Allahım, mükemmel kadınları hep yanına aldım, marilyn monroe öldü, lady diana, Audrey hepburn, cahide sonku hepsi öldü. Bende bu günlerde kendimi pek iyi hissetmiyorum, ama sencede biraz erken değil mi?
Tanımadığım çocuk yanıma geldi ve endişeyle bana baktı. "Iyi misin?" Diye sordu-ahanda dejavu-"Hastaneye gidelim" dediğinde hiç itiraz etmeden kabul ettim, eylül ve o çocuğun arkadaşı da bizimle geldi. Alp'in yanından geçtiğimde berbat görünüyordu. Emirler ise yanımdaki çocuğa saldıracak kadar kötü bakıyordu. Çocuğun kırmızı ciks arabasına vardık.
-
"Ağğğhh!" Diye yıkındığımda herkes bana bakti. Ölmesem bile kolum kesildi ve şimdi de dikiş yapıyorlar! Doktor bana bakıp "Tamam dikişi yaptık. 3 gün duş almamanızı öneririm. Çıkış işlemlerinizi yaptıktan sonra gidebilirsiniz. Geçmiş olsun" dedi, "peki teşekkür ederim" dedim gülümsemeye çalışarak ama canım açıdığı için yüzüm yamuldu sanki. Doktor odadan çıktıktan sonra o taş çocuk bana "çok acıyor mu?" Diye sordu, ona pis pis bakıp "sen niye karışıyorsun ya? Herşey senin yüzünden oldu, eğer alp ile aramıza girmeseydin şu anda bu halde olmayacaktım!" Diye onu suçladım. Ama haklı değil miyim?!
~lara insan bi teşekkür eder hastaneye getirdiği için malo!
He tmm sus qes tmm.
Çocuk bana sanki ajdar ile evlenecekmişim gibi bakıyordu. "O alp dediğin kişi canını acıtıyordu kızım" diye kükredi, "tamam da sanane be" diye çirkefleştim. Eylül araya girip "hey? Tamam, sakin olurmusunuz lütfen?" Dediğinde gözlerimi çocuktan çevirdim ve Eylül'e çatık kaşlarımla baktım. "Lara çocuk seni buraya kadar getirdi. Sus gerizekalı" dedi dişlerinin arasında bana bakarak. Omuz silktim. Çocuk ise ellerini beline koymuş arkadaşına bakıyordu, "tamam biz çıkalım sizi arabada bekliyoruz. Hadi Ömer" dedi arkadaşı elleriyle hareketler ederek. Demekki o taş çocuğun adı Ömer'miş. Arkadaşından öğrendiğim kadarıyla adı Ömer olan o uyuz, anahtarlarını cebinden çıkarttı ve arkadaşına attı ve arkadaşı da, Ömer'in ani hareketi ile anahtarı yakaladı. "Ben bu kıza daha fazla tahammül edemem" dedi Ömer gözlerini arkadaşından ayırmayarak, "Cem, sen onları götür sonra benim mekana gelip arabamı bırak" diye ekledi. "İnan seninle olabilmek için neler vermezdim" dedim alayla. "Neleri vereceğini biliyorum güzelim" diyip muzipce sırıttı. PİS SAPIK! "Boğazını sıkıp seni öldürmesek için kendimi zor tutuyorum!" Diye bağırdım, "bu nasıl cırtlak bir sestir ya arkadaş?" Diyerek gözlerini kıstı ve elini kulağına götürdü. Bende gözlerimi kısıp ona pis pis baktım. "Serez kaçar" diyip kapıya doğru yöneldi ve çıktı. "Gerizekalı!" Diye bağırdım arkasından. Eylül bana bakıp "susmana kızım hastanedeyiz" dediğinde yutkundum. Ömer. Ömer Serez, Uyuz!
----
Bugün ablam-Miray-izmire gidecek. Şimdi ise ailecek kahvaltı yapıyoruz. Kahvaltı masasında duran nutella kavanozunu aldım ve içine baktım. Baya az kaldı. Hepsini ekmeğime değil kaşığına aldım ve küçük erkek kardeşim'e-Demir-hiçbirşey bırakmadım, piçlik işte. #çünqü Lara olmaq bunu qereqtirir nihaha# Kahvaltıdan sonra ablamla vedaşlatık, vedalaştıktan sonra babam ablamı havaalanına bıraktı. Ablam gittiğğ yaa, ben artık geceleri korku filmi seyredin altıma etmemek için kimin yanına gideceğim, izmire mi gideyim? Ama bir seçenek daha var. Demir. Ama yinede korkuyorum abi. Zaten niye korku filmi seyrediyorsam, hiç sevmem de zaten.
-
"Siktir gidin" dediğimde Eylül ve güneş bana kötü kötü baktı. "Esmer fahişe kaç gündür dışarı çıkmıyon lan?" Diye sorduğunda hemen cevap verdim "Bilmem. Ama dışarı çıkmak istemiyorum" dedim umursamaz bir şekilde, Eylül "niye lan niyeeğ?" Dedi sinirli sinirli, "dışarıda ilgimi çeken pek birşey yok" dedim ve yatağıma uzandım, "tabii kıvanç'tan başka" diye ekledim. Kıvanç lan bu. Boru mu?
Güneş "Ulan amına kodumunun oruspusu gelsene sende sahile, parti gününden beri dışarı çıkmıyorsun evde takılıp kaldın. Bak eğer şimdi kalkmazsan ağzında götünün yerini değiştiririm. Kalk..lan kalsana!" Diye emrettiğinde korktum amk, bu kız hiç sinirlenmezdi. Yatağımdan korku dolu bir şekilde kalktığımda Eylül dolabımı açtı ve sahil çantamın içine havlu, güneşgözlüğü gibi şeyler koydu. Ben "tamam hadi şimdi odamdan oruspular gibi sallana sallana çıkmayın, normal çıkın, biraz zorlanacaksınız ama..Neyse ya üstümü değiştirecem hadiii" dediğimde çıktılar. Haa bide Annemler zaten kolumdaki dikişi gördüğünde beni tekrar sorguya çekmesi ile bir oldu tabii. Hayır, doğrusunu anlatmadım. Yanlışlıkla yere düştüm kolum cama deydi diyip geçiştirdim. Ha bide..alp ile ayrıldık zaten biliyorsunuz. Ben amerikadayken arkamdan konuşmuş oruspu çocuğu.
Sahile vardığımızda bir yer bulup oturduk. Etrafıma bi baktım, bu nedir ya? Koskoca sahilde hiç mi yakuşuklu erkek yoktur ya? Eylül ve güneş denize girmeyi karar verdi, ben ise güneş kremi sürüp güneşlenmeye başladım. Gözlerimi de kapatıp hayal kurmaya başladım. Kıvanç ile yemek yiyoruz, cebinden birşey çıkarttı, ve o da ne? Yüzük! Ah kıvanç bebeğim. Benimle evlenmek istediğini biliyorum. Yüzüğü parmağıma taktı ve bana doğru edildi, gözleri dudaklarına geldiğinde bende ona yaklaştım ve..AMK ŞEREFSIZ İBNESİ! Bu vücudumdaki hissettiğim sıvı ney? #fesatsın, fesatım, fesatız. Çk tvb Allahım ck tvb .s.s# gözlerimi açtım ve elimle güneşin gözlerime gelmemesi için yüzüme getirdim. "kim lağn bu bana su atan piç?" Dediğimde önümde bir taş gördüm, hayır. Bir meteor, sırıtan bir meteor sfshsh.
----------------------------
5. Bölümün sonu. İlginiz için teşekkürler! :))
Kim bu sırıtan meteor? Sjsjshsh
Sizce Alp tamamen Lara'nın hayatından çıktı mı?
Ömer nerdeeeğğğğ? :DddDddd

Başımın Tatlı BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin