Allt jag hade gjort dom senaste dagarna var att ligga i sängen och bygga upp mig igen.
Bygga upp en ny mur som hade blivit nerdragen av fans.De senaste dagarna har jag mått lite bättre tack vare Josefine,Luke och Harry, även mina nära vänner.
Men idag var bara en sådan dag där jag ville krypa ner under täcket och ha Harry's armar runt mig.Jag låg helt stilla i sängen alldeles nyvaken. Jag hörde Luke och Harry skratta medans Josefine satt och pratade i telefonen med sitt ex Alex. Alex har försökt att förstöra för Jossan och Luke många gånger och nästan lyckats.
Nu när Alex äntligen hittat en annan tjej med piercingar fullproppat i ansiktet att drägla över som heter Marie.Det var skönt att ha Jossan hos mig eftersom att Rosie bara var med Niall och planerade deras bröllop.
Jossan var svensk som mig och hade vart i samma situation när hon träffade Luke då alla fansen gick på henne och skickade mord hot.Solen lyste in i mitt ansikte,jag sträckte på mig och kollade på mobilen hur mycket klockan var.
''Oh shit'' muttrade jag när jag insåg att klockan var 14:00 på förmiddagen, inte konstigt att Harry var uppe.
Jag klev upp ur sängen och kollade mig i spegeln, jag såg ut som ett troll! Mitt hår var i en stor kaluffs men jag satte upp mitt hår i en gigantisk bulle och orkade inte bry mig om att byta om. Jag hade på mig Harrys stora svarta tshirt som var lång och stor på mig så det var ingen ide.
Jag gick ut i vardagsrummet för att prata med jossan men jag hörde bara snyftningar.
''Hey, hey vad har hänt?'' Frågade jag och satte mig mittemot henne och tog bort hennes händer från ansiktet.
''Asså jag ska slå in Marie's och Alex huvud'' snyftade hon aggressivt
''Vad har dom gjort nu?'' Frågade jag oroat
''Dom gör allt för att förstöra dom kan inte låta mig vara en liten sekund, alla mina vänner i Sverige har gått emot mig till och med mina två bästa vänner Hannah och Emma" berättade hon för mig och torkade bort några tårar.
''Asså fuck them! Dom är inte några riktiga vänner om dom gör såhär mot dig. Man gör inte såhär om man är en riktig vän, jag finns alltid här för dig Jossan, fokusera på Luke och allt det bra som finns istället för det negativa'' sa jag och kände hur ilskan bubblade inom mig.
''Thank you'' sa Josefine och jag omfamnade henne medans hon snyftade i mitt hår.
Luke kom in i rummet och såg att Josefine var ledsen han omfamnade henne medans hon berättade allt för honom på engelska, jag såg hur han viskade något i hennes öra som fick henne att skratta till.
Jag lämnade rummet för att låta dom vara ifred.Harry stod i telefonen och pratade med någon. Jag smög Bakom honom och la mina armar runt hans midja, han vände på huvudet och kollade bak på mig och gav ifrån sig ett leende som fick hela mig att bli fallfärdig.
''I need to hung up now, yeah yeah love you too, bye'' sa han och jag kände hur min avundsjuka började stiga inom mig.
Jag trodde han älskade mig?
Jag släppte mina armar ner på mina höfter och satte mig ner vid köksbordet.''Moorning'' sa han och kysste mina läppar, jag kände hur min avundsjuka började ersättas med fjärilar.
Han satte sig på stolen mitt emot mig och öppnade munnen.''You know when we where in America we talked alot about our familys and stuffs so now when my mum called and she wanted me to bring you to her beacuse she really wants to meet ya and so does my sister'' berättade han för mig, visst var det kul att hans familj ville träffa mig men gud vad pinsamt tänk om dom inte gillar mig?
''Oh my god yes, but what if they hate me?'' frågade jag nervöst.
''They wont hate you they'll love you beacuse who doesnt?'' Sa han och tog sin hand i min.
''So when do we leave?'' frågade jag
''Tonight''
Vänta va?? Ikväll oh herre jag måste packa och göra mig iordning.Jag sprang snabbt in på toaletten och började klä av mig för att ta en dusch. Jag hörde Harrys fotsteg bakom mig mig, tänk om han trodde att jag flydde?
''Something wrong?'' Frågade han menande.
''Haha no, im just stressed i need to pack and shower and all that''
sa jag och skrattade till lite.
Jag hörde hur Harry pustade ut.''Well i'm coming in'' sa han seriöst
''No i'm in the shower styles!'' sa jag högre än innan.
''Well that doesnt stop me you know, i've seen you naked before'' sa han och jag kände hur jag hamnade i chock.
Vadå sätt mig naken innan?
Vi hade aldrig haft sex och jag var fortfarande oskuld.
Han driver säkert bara, eller?''No you havent, maybe in my bra but that doesnt count!'' Sa jag och skrattade till lite.
''Believe me, i've seen you naked!
I see you naked every night, im unclothing you everynight in your sleep'' sa han och lät allvarlig.Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara så jag stod helt tyst innan jag hörde honom skratta utanför dörren.
''HARRY YOUR PERVE'' sa jag ganska högt medans jag skrattade.
****
Efter att vi packat våra väskor och gett nycklarna till Luke och Josefine som skulle bo i lägenheten ungtiden vi var borta så gav vi oss iväg.''Well this trip will be something new'' sa jag och somnade i bilsätet medan Harrys hand höll ett stadigt grepp om min.
YOU ARE READING
Pretty Lies.
Fanfiction~Svensk och Engelsk~ "It's beacuse i dont have you that i wont lose you"