🦊 Ch 1 🦊

755 40 2
                                    

မြင့်မားသောတောင်ထိပ် တစ်ခု လူသူခေါင်းပါးသော နေရာတစ်ရာတွင် အရမ်းချောမောလှပသော အမျိုးသမီးတစ်ယောက် အေးဆေးတည်ငြိမ်စွာရပ်​နေတယ်...

ထိုအမျိုးသမီး၏ ထူးခြားချက်မှာ သူမ၏ ​ခေါင်းတွင်ရှိ​သော ​​မြေ​ခွေးနားရွက်နှင့် အမြှီးကိုး​​​ခြောင်းပင် ဖြစ်တယ်...

သူမသည် ​​မြေ​ခွေးနတ်ဆိုးများ၏ ဘုရင်မ, Su Xin ဖြစ်ပြီး တစ်ဦးတည်းသော အမြှီးကိုး​​​ခြောင်းရှိ​သော ​​မြေ​ခွေး ဖြစ်တယ်..

သူမ မိုးကြိုးများနှင့် ပြည့်နေသောကောင်းကင်သို့​ငေး၍ကြည့်လိုက်သည်...

ညင်သာစွာသက်ပြင်းချကာ, "အချိန်ကျ ပြီ .... ငါနတ်ဘုရားမ ဖြစ်လာမလား ဆိုတာ ငါဒီ Trial ကို ဖြတ်သန်းနိုင်မလားဆိုတာပေါ်မူတည်တယ်"

မကြာခင်မှာပဲ လျှပ်စီးမိုးကြိုးများ တစ်ခုပြီးတစ်ခု သူမကိုယ်ပေါ်သို့ ကျရောက်စေခဲ့သည်...

သူမသည် မိုးကြိုး​​​​ကြောင့် ခံစားရသည့်နာကျင်မှုကို အံကြိတ်ကာ ခံလိုက်သည်...

တစ်...နှစ်...မမျှော်လင့်ဘဲ.... ဆယ့်ခုနစ်​​မြောက် မိုးကြိုးတွင်....များပြားလှ​သော မိုးကြိုးများ ​ပေါင်းစပ်ကာ အင်အားအကြီးဆုံးမိုးကြိုး ဖြစ်သွားတယ်...

Su Xin က သူမထံ ချဉ်းကပ်လာသော မိုးကြိုးကိုအေးဆေးစွာကြည့်နေသည်...သူမသည် ထိုမိုးကြိုး၏ ပါဝါကို ခံနိုင်ရည်မရှိကြောင်း သိလိုက်သည်...

သူမသက်ပြင်းချကာ " ဒီမှာငါသေလိမ့်မယ်ထင်တယ်...ငါကျရှုံးပြီ..." သူမ၏မျက်လုံးများကိုပိတ်ပြီးမိုးကြိုးပစ်တာကို ခံလိုက်သည်...

သူမလဲကျသွားသည်နှင့် မှောင်မိုက်သွားသည်...

သူမမသိသောအရာမှာ သူမ၏ခန္ဓာကိုယ်သေပြီးနောက်သူမ၏စိတ်ဝိညာဉ်သည် အခြားသူတစ်ဦး၏ ကိုယ်ခန္ဓာအတွင်း၌သွားလေ၏...ထိုသူသည်လည်း ​သေဖို့ ကံကြမ္မာ ပါ​လေသည်...

သူမအချိန်နှင့်စကြဝဌာကိုဖြတ်ကူး၍ နာမည်ကြီးဝတ္ထုအတွင်းရှိ villianess, Su Xin အဖြစ် ပြန်လည်မွေးဖွားလာသည်..

​​မြေ​ခွေးဘုင်မ Su Xinသည် သူမ၏မျက်စိဖွင့်လှစ်ခြင်း၍ ကျွမ်းတဝင်မရှိသော ပတ်ဝန်းကျင်ကို အကဲခတ်ကြည့်လိုက်သည်...

​မြေ​ခွေးဘုရင်မတစ်​ယောက် Villainess အဖြစ်​နေထိုင်ခြင်း (Myanmar)Where stories live. Discover now