PROLOG
"Sen iyice çıldırdın ha!"
Orhun'un tepkisi tıpkı beklediğim gibi olmuştu. Zaten aksini beklemem de komik olurdu. Aaa Burçakçığım ne güzel düşünmüşsün, Allah analı babalı büyütsün ay pardon işte ağız alışkanlığı, deyip işi şakaya vuracak hâli yoktu sonuçta. Büyük bir şeyden bahsediyordum. Ev arkadaşlarımın bunu sindirmesi zaman alacaktı.
Henüz inkâr aşamasını atlatamamış Yonca ise "Dur Orhun, bence kız öyle demek istemedi. Biz yanlış anladık. Başka bir şey demek istedi Burçak," diyerek bana döndü. "Değil mi Burçak?"
"Yonca ne anladıysan o. Anne olmak istiyorum ben, anne! Anlıyor musun bunu? Anlayabiliyor musun? Bir bebeğim olsun istiyorum, çok mu!"
"İyi de bunu herkes gibi normal yollarla niye-"
Yorgunca "Aşka, erkeklere inancım kalmadı." diye yanıt verdim Yonca'ya. "Bunlardan ne baba olur ne koca. Onlar yüzünden anneliğimi mi harcayayım?" Oysa çok iyi bir anne olabilirdim, hissediyordum. En başından beri kendimi çok anaç hisseden o kadınlardandım ben. Neden bu hayalimden vazgeçecektim ki erkekler yüzünden?
"Sen kendini deli gibi bir şey yaptın ha!" Fevri çıkışlarla bir yere varamayacağını anlayan Orhun biraz daha sakinleşip uzlaşmacı yaklaşarak "Tüm erkekler aynı olacak diye bir şey yok ki prenses. Sen ne bakıyorsun o aşağılık adamın yaptıklarına." derken ikna aşamasında olan arkadaşıma yarımağız bir gülümseme sundum.
Beni anlamıyorlardı ve anlamayacaklardı da. Kâinattan görünen boynuzlarımla ne yapacağımı bilemememi bir kenara bırakalım, her şeyden önce bir aile kurma hayalimi elimden almıştı o adam. Düğüne 1 hafta kala yapılır mı bu kardeşim? Yapılır mı, sorarım size! Bu da mı gol değil be hâkim amca?
Oynatmaya az kaldı, doktorum nerede?
"Orhuncuğum seni tenzih ederek tüm erkeklerin aynı olduğunu söylemek zorundayım. Ben üç kere hata yapma hakkımı kullanarak hayatımı bloke ettiğimi düşünüyorum." Başarısız geçen tüm ilişkilerimi şöyle bir gözden geçirdim o an. Hepsi film şeridi gibi gözlerimin önünden geçti. Sanırım bende bir sorun vardı. Alnımda silinmeyen bir enayi yazısı falan olduğuna eminim ama kanıtlayamam. "Her neyse, sizinle kararımı tartışacak değilim arkadaşlar. Sadece bilgilendirme yaptım. Anne olmak istiyorum ve bunu hayatıma girip çıkan erkekler yüzünden farklı bir yolla denemeye karar verdim. Beni yolumdan döndüremeyeceksiniz. Bu bir kamu spotudur."
Kafası karışmış bir şekilde bana bakan Yonca "Peki, nasıl olacak bu iş? Daha tanıdığın erkeklere bile güvenmezken tanımadığın biriyle... Nasıl olacak Allah aşkına?" sorusunu yöneltirken sabrı taşmış görünüyordu. Üstelik kararımı aklında sağlam bir zemine oturtamamış görünüyordu.
Başımı bilgece salladım, "Merak etme, kusursuz bir plan yaptım." dedim. "Oldukça kusursuz bir plan."
...
*
YAZAR NOTU: Merhabalar canımlar! 💖 Yeni bir hikâyeme daha başlamanın heyecanını yaşıyorum. Yaklaşık 6382627. hikâyem falan kfkdksks Ama engel olamıyorum, üzgünüm. Neyse, bu konuyu geçelim çünkü anlatacağım şeyler var. Yaz aylarının başlamasıyla bende aşırı derecede romantik komedi yazma isteği aşılandı sanırım, kendimi durduramıyorum. Yaz dizisi tadında bir hikâyemle daha karşınızdayım! Bu hikâyemin ilham perisi tıpkı baş karakterimiz Burçak gibi erkeklere güvenini kaybetmiş fakat deli gibi anne olmak isteyen bir arkadaşımdır. O da buralarda bir yazar. 🥰 Kendisinin rızası olmadan ismini elbette burada paylaşmayacağım. Ama ona karakterinden ötürü istemeden de olsa bu hikâye fikrini verdiği için sonsuz teşekkürler. Öncelikle birkaç şey söylemem gerekiyor. Bu türde daha önce birçok hikâye yazılmış olabilir. Şahsen ben Wattpad'de yazmak dışında çok vakit geçiremediğim için (bu benim tercihim değil, vakit olmuyor yanlış anlamayın) yazılmış veya yazılmamış diyemiyorum ama şunu bilmeniz gerekiyor, aklımda epey bombastik fikirler var ve benzerlerinden sıyrılacağını düşündüğüm için ilginç ve eğlenceli bir hikâyeye hazır olun. 😎
Hele BODRUM: Bir Topuklu, Bir Papyonlu hikâyemi beğenenler burada rezervasyon alsın derim. Şimdilik kısa bir tanıtımla girmiş bulunuyorum fakat bu buz dağının görünen kısmı bile değil. Tahmin edemeyeceğiniz birçok şey olacak emin olun. Bu arada kitabımızın efsane ötesi kapak tasarımı için veyl02 canımın içine sonsuz teşekkürler ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. 😍 Şimdilik güzel yorumlarınızı beklemekle birlikte kısa tanıtımımızla sizleri baş başa bırakıyorum. Sevgiler, bol kokulu öpçükler! 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Satılık Değildi, Şimdi İndirimde! ღYAKINDAღ
ComédieHayatınızda birine kaç kere güvenebilirsiniz? Hele ki daha önce ihaneti tatmış, aldatılmış biri olarak... Burçak da öyle yaptı. Kimseye güvenmedi. Âşık olduğu adam tarafından ihanete uğradığı günden beri hiçbir şey onun için eskisi gibi kalmadı. Çoc...