4. rész

160 12 0
                                    

Haza érve egyből neki álltam a leckéknek. Annyira nem voltam éhes, így ezt halogattam a tanulás utánra. Épp a törit fejeztem be, mikor megint írtak. Azt hittem a csoportban irogattag, de csak Ash volt az. Elpakoltam a törit, majd elővettem a nyelvtant, mivel már csak abból volt házim. Miután ezekkel megvoltam megnéztem mit írt Ash.

Ashy🐳: Hali! Mizu?

Csillám Roxi🦄: Semmi, most fogtam hozzá a nyelvtan házimnak. Ez az utolsó, aztán lehet kimegyek kicsit medencézni. Ma jó idő van, kihasználom.

Ashy🐳: Mit szólnál, ha azt mondanám, hogy menj le és nyisd ki a bejárati ajtód?

Csillám Roxi🦄: Őh...lehet furán néznék rád.

Csillám Roxi🦄: Várj, ezt komolyan gondolod? Menjek nyissam ki az ajtót?

Ekkor csengettek. Szívem ezerrel pumpált, és csak reménykedni tudtam, hogy ez az amire gondolok. Siettem az ajtóhoz, amit végül nagy lendülettel nyitottam ki.
- Úristen! - sikítottam fel, majd az ajtóban álló nyakába ugrottam. Hogy ki volt az? Hát persze, hogy Ashton. Az említett nevetve ölelt vissza, miközben kissé megemelt.
- Hogyhogy itt vagy? - váltam el tőle.
- Gondoltam megleplek, ha már erre volt dolgom. - mosolygott rám. Most találkoztunk élőben először. Hihetetlen, hogy itt van.
- Nem hiszem el, hogy tényleg itt vagy! - ölelgettem tovább.
- Hé, nyugi! Azért hagyj levegőhöz jutni. - kuncogott, miközben végre elengedtem.
- Jó, oké, bocsi. Mély levegő. - szívok be egy nagy adag oxigént, majd kifújom. - Gyere be. Van itthon üdítő, energia ital, víz esetleg. - sorolom.
- Hmm...egy energia ital szerintem mind a kettőnknek jól esne. Hisz írtad, hogy épp nyelvtan leckét csinálsz. - jött utánam.
- Van benne valami. De amúgy segítesz? Van egy két dolog amit kissé nehezen fog fel az agyam. - kuncogtam.
- Állok szolgálatodra! - kuncogott, miközben átvette az italt tőlem. Miközben a szobába mentünk, még magyaráztam neki, hogy mi hol van, majd a szobámba érve mondtam neki, hogy foglaljon helyet az ágyon.
- Na muti mit nem értesz. - vette át a könyvet a kezemből, mikor leültem mellé.
- Igazából még nem fogtam hozzá, de hidd el vannak ott olyan dolgok és kérések amik biztos kínaiak lesznek. - nevetek, vissza téve a könyvem az ölembe. Épp az utolsó feladat megoldását másoltam, mikor a telóm elkezdett rezegni, majd megszólalt a messenger tipikus hívás hangja. Ezt követően, Ash telója is megszólalt, igaz az enyémhez képest kicsit késve. A kijelzőn ez állt: Luke🐧 hívást indított, csatlakozz te is. Alatta meg ott volt a zöld és a piros gomb.
- Csatlakozz te, nekem gyenge a netem. - mondja Ash, kinyomva a saját hívását.
- Oks. - nyomok rá a pipára. A hívásban már ott volt mindenki, rajtunk kívűl.
- Jé, Calum téged Ismerlek! - szólalok meg, ahogy meglátom a kreol bőrű srácot. Ő egy évfolyam társam. Tavaly róla terjedt el a pletyka, hogy meleg. Hiába volt már barátnője, róla valamiért azt hiszi mindenki, hogy a fiúkhoz vonzódik.
-  Úúú..., Te vagy az a csaj a foci csapatból! - esik le neki is.
- Te focizol? - kérdezte egyből Luke.
- És még milyen jól! - bólint Mike. Volt egy meccs amit az egyik osztálytársam felrakott a netre, és onnan látott. Az volt a legdurvább meccsünk.
- Ó, Ashton! Te mit keresel Roxi mellett, úgy hogy én nem vagyok ott?! - háborodik fel Mike!
- Épp a ti ügyeiteket intézem, a sulival kapcsolatban. - válaszol, mire furan nézek rá.
- Sulival kapcsolatban? Miről maradtam le? - kérdezem értetlen tekintettel.

2020.12.14.

Kapufa és öngól M.G.C. ¢BEFEJEZETT¢Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ