15.rész, "- Este egy bulika? -kérdezte Rebeka."

7 1 0
                                    

Reggel Gergő kelt fel először. Próbált úgy ténykedni a konyhába, hogy a lányok ne kelljenek fel rá. Gyorsan főzött magának egy kávét és bement Ricsihez. Már ő is ébren volt de csak az ágyban nyomkodta a telefonját. 

- Haver eljössz velem boltba? -kérdezte meg Gergő.

- Hú de pörögsz korán reggel, persze de miért?

- Ki kell engesztelni a csajokat. Hozunk nekik valami finomat. Úgy gondoltam, veszünk egy sex on the beach koktélt mert tudom, hogy szeretik. Estére jó lesz, elkéne menni majd buliba, meg egy alma levet a Beának a Rebekának meg valami dinnyés üdítőt.

- Jaj de figyelmes vagy. -nézett rá furcsán Ricsi.

- Ja tudom, na de készülődj aztán menjünk mielőtt felébrednek.

Gergő elment felöltözni és remélte, hogy Ricsi is felkelt az ágyból. 

Gergő egy laza farmer rövidnadrágot és egy egyszerű kék pólót vett fel. Kiment a szobájából ott fejére vette fehér szokásos baseball sapkáját majd kiment a kocsihoz. Ráakart gyújtani de Ricsi pont akkor lépett ki a házból. 

- Gyújtsd meg nyugodtan, én is rágyújtok.-mondta a fiú, miközben bezárta az ajtót.

Ricsi oda sétált a kocsihoz. 

- Kivel beszéltél tegnap kint?

Gergőt nagyon meglepte a kérdés. Mégis mit mondjon, ha elmondja az igazat Ricsi nem fog neki hinni, sőt talán hülyének is nézik. 

- Hol, vagy mikor? -kérdezett vissza.

- A hátsó teraszon, mikor a hintaágyban ültél. Az én szobám ablaka is arra nyílik és nyitva is volt.

- Jaa, hogy arra gondolsz. Egy haveromat hívtam fel, és ki volt hangosítva. -hazudta.

- Aha értem.

Látszólag Ricsi bevette, ami miatt Gergő nagyon meg könnyebbült. 

Miután mind a kettő fiú elszívta a cigarettát, beültek a kocsiba és elindultak a boltba. 

Szerencséjükre nem volt messze a bolt, az utca elején volt egy Spar, ahol remélték, hogy mindent megtalálnak. 

- Vegyünk valami kaját is, mert Kaposváron az elmaradt. -javasolta Gergő.

A fiúk oda mentek a pékárukhoz, levettek egy kenyeret és belerakták a kis piros kosárba. 

Gergő elindult az italok felé Ricsi pedig addig keresett vajat, illetve szalámit. 

- Na megvan amiket kerestél? -kérdezte Ricsi mikor visszaért a hűtőtől.

- Meg azt hiszem.

Ricsi közbe bele rakott egy vajat és három csomag szeletelt szalámit a kosárba. 

Gergő megfogta a nagyobbik üveget és ő is elrakta. A fiúk gyorsan kerestek gyümölcslevet és mentek is fizetni. Szerencsére nem volt előttük senki. 

Mikor haza értek Bea aludt , Rebeka pedig a hátsó teraszon telefonált. Gergőéknek gyorsnak kellett lenni. 

Elővettek kettő darab  üveg poharat, az egyikbe almalevet a másikba pedig a Rebekának szánt görögdinnyés üdítőt öntötték. Vágtak egy-egy szelet kenyeret és megcsinálták a kis szendvicseket. 

Mikor látták, hogy Rebeka letette a telefont és csak ül a hintaágyba Gergő kiment hozzá, és kivitte a reggelijét. 

- Anyukád volt az? -kérdezte.

Lelkiismeret (BEFEJEZETT!)KIADOTT!!🤩Donde viven las historias. Descúbrelo ahora