Часът беше 5 и почти всички в Сеул спяха непробудно. Единствено Дойонг беше буден. Не можеше да заспи вече от два часа. Не се чувстваше особенно добре. Беше повръщал няколко пъти,но той смяташе че е нормално след всичкия изпит алкохол. Чувстваше се и страшно изморен,но гаденето не му позволяваше да заспи.
Не беше събудил Джехьон,защото не искаше да го тревожи. Знаеше,че не беше пил много,но нямаше друго възможно обяснение за състоянието му.
Докато прибираше чашата, от която по-рано беше пил вода, той я изпусна. Събра бързо парчетата,но не усети кога някой се приближава зад него.
-Хей. Защо не спиш?-сънено го попита Джехьон.
Дойонг не го очакваше затова подскочи от страх като го чу. Обърна се към него и го видя да се усмихва,усмивката му обаче изведнъж посърна. Сложи ръка на челото на Дойонг и го погледна притеснено.
-Дойонг много си блед. Какво ти има?-притеснено заговори Дже.
-Нищо ми няма. Чувствам се много добре.
Дойонг се опита да звучи обедително,но изведнъж му се догади и той се затича към таолетната. Затвори вратата след себе си и повърна. Когато Джехьон тъкмо ще ше да отвори вратата той излезе.
-Наистина ли смяташ че си добре. По-добре си легни,а аз ще ти направя чай,за да се успокоиш.
Притеснение си личеше в очите на Джехьон. Дойонг се почувства зле. Не искаше да тревожи другия,но знаеше че това беше невъзможно.
Щом вече беше в стаята си на топло под завивките Джехьон му донесе чая.
-Ако не ти мине ще идем на лекар.-каза Джехьон след няколко минути мълчание и след като видя изражението на другия добави-Не ме гледай така. Здравето ти е важно.
Въпреки че беше вече 6 те легнаха и заспаха прегърнати един в друг. Чувстваха се спокойни в прегръдките на другия. Единственото което тревожеше Джехьон беше какво ли му е на Дойонг,но това е нещо което ще ше по-късно да разбере.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Юта никога не можеше да бъде напълно искрен с Даниел. И това беше и причината за спора който водеха в момента. Понякога много му се искаше да можеше просто да избяга. Да избяга,но не както преди три години,искаше да избяга с един определен човек и то завинаги.
YOU ARE READING
Dangerous kiss
RomanceКакво би станало ако се срещнеш отново с човека разбил сърцето ти? Дали ще позволиш да се влюбиш в него отново? Нещата дали ще са същите? Определено не, но дори когато нещата изглеждат непростими любовта намира начин и път към всеки.