Hoofdstuk 33

11 1 0
                                    

Jongens er is een getuige! Evert draait zich om naar Carla. Écht? Ja, ze heeft een meisje gezien met lang krullend blond haar en ze was ongeveer zes jaar oud zij ze. Ze had ook medallion om. Ja die heeft ze van haar beste vriend mika gekregen. Bram word bleek. O, sorry bram verontschuldigt evert zich. Het maakt niet uit.
Het was in een vorm van een hartje zegt evert. Ja, die had de getuigen ook gezien. Hij heeft het kenteken van het busje op een blad geschreven. Lisselotte start de laptop op. Wat is het kenteken? Vraagt ze. 20-GT-NX.
Lisselotte klikt op enter. Het busje is van ene Mia de bruin Evert kijkt haar verbaast aan. Is het een vrouw? Ja antwoord Lisselotte. Ze woont in Amersfoort. Zo ver? Friesland naar Amersfoort dat 1 uur en 33 minuten rijden. Evert, lisselotte, Fenna en bram gaan naar Amelsvoort besluit Carla. Jullie vertrekken morgen. Morgen pas!!? Mijn dochter is al twee dagen weg!! Ik wil haar niet nog een dag alleen laten. 'Wat wil je dan doen?' Vraagt menno 'vanavond gaan?' Menno kijkt naar de klok. ' Het is half 10 s avonds. Evert haalt zijn schouders op. ' nou en, ik ga mijn dochter vinden het liefst vanavond nog. 'Oké zucht Carla alleen als de andere het ook goed vinden.
De andere vinden het ook oké. Ze moeten maximaal 1 uur en 33 minuten rijden. 'Ik rij zegt evert terwijl hij in zijn auto stapt. Fenna gaat in de bestuurdersstoel zitten. 'Is dit wel zo,n goed idee, evert?' 'Wat?' Nou, dat jij gaat rijden.' 'Ik vind het een prima idee'
'Wat jij wil' zich Fenna  hij begint op mij te lijken denkt Fenna. Even koppig en eigenwijs. Bram en lisselotte stappen ook in de auto. Ze zitten alle bij  aam de kant van het raam.  Evert start de auto. En rijd weg. Rustig maar meisje zegt evert in zijn gedachten. Ik kom er aan brecht.

dromen zijn bedrog (moordvrouw)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu